Die rijdt deze week niet eens bij ons.quote:
gelukkig zijn daar de FiPo's uit, door het nieuwe ' beleid' !!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Bij nieuws lees ik meestal de reacties wel. Gewoon voor de lol
Bij de sommige berichten op de FP is dat nog wel eens het slimste dat gepost wordt; Fipo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig zijn daar de FiPo's uit, door het nieuwe ' beleid' !!!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij de sommige berichten op de FP is dat nog wel eens het slimste dat gepost wordt; Fipo.
dat is soms inderdaad de post met het hoogste niveauquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij de sommige berichten op de FP is dat nog wel eens het slimste dat gepost wordt; Fipo.
Pantera ken ik, van de rest heb ik nog nooit gehoord, geloof ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kom alleen op sport.fok.nl op de momenten dat dat de enige werkende subsite is.
Zojuist maar weer cd's besteld, ik verveelde me en belandde op Bol.com. De schade valt mee, ik krijg er 6 cd's voor. Mogelijk 2 morgen al, ik klikte net niet voor 21:00 op bestellen, maar iets later, maar vorige keer kreeg ik mijn bestelling ook de dag erna, ook al bestelde ik pas om 21:30 ofzo. En de andere 4 hebben een levertijd van 2-4 werkdagen, ook niet beroerd.
weltrustenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tijd om op bed te gaan liggen. Tot morgen in deel 257 ofzo.
Mooi lijstjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kom alleen op sport.fok.nl op de momenten dat dat de enige werkende subsite is.
Zojuist maar weer cd's besteld, ik verveelde me en belandde op Bol.com. De schade valt mee, ik krijg er 6 cd's voor. Mogelijk 2 morgen al, ik klikte net niet voor 21:00 op bestellen, maar iets later, maar vorige keer kreeg ik mijn bestelling ook de dag erna, ook al bestelde ik pas om 21:30 ofzo. En de andere 4 hebben een levertijd van 2-4 werkdagen, ook niet beroerd.
Ik ben er netquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:16 schreef Deansensitized het volgende:
Een uur niks
Voel me een beetje ETA hierzo...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:48 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen Miss![]()
en Loontjah
Lekker dan! Geen leuke software dus?
Sterkte Miss!!
Hehe ja, ben wel blij dat ik niks in de IT studeer. Zolang ik me een beetje kan redden met de PC vind ik het wel bestquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh CG
Ach ja ieder zo zijn eigen ding, he Dean?
gelukkig zijn wij nog perfectquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:07 schreef Deansensitized het volgende:
Man, de jeugd van tegenwoordig spreekt half Marrokkaans man
En de andere helft spreekt als een nerd/gamer. Kansloos.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ik had vandaag geen zin om te gaan, ik lag lekker op de bank met het nieuws, joi sigaretje en wat koffie ... ik kon gewoon niet (weer) opstaan..
Whehe ja idd... Je hoort die kansloze gastjes gewoon maroks pratenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:07 schreef Deansensitized het volgende:
Man, de jeugd van tegenwoordig spreekt half Marrokkaans man
En de andere helft spreekt als een nerd/gamer. Kansloos.
is wel relaxxxedquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:09 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon niet maken.. een jointje?:? voor het werk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |