hier is ze wel mooi ja, maar ik denk dat als je er naast staat je wel anders praatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
True, ze heeft nu wel een klein beetje zo van: 'Kijk mij, ik zit bij TMF!", maar vind het echt een hele mooie meid![]()
[ afbeelding ]
Ja, en zo heel lekker is het eigenlijk niet. De thee is hier op, dus dan moeten we het doen met hazelnootkoffie en Café Amaretto.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
Bestaat dat ook al Wendy? Ze vinden ook wat uit tegenwoordig
De popo dat is toch 5-0, the heat, tha LAPD??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:50 schreef Loontjah het volgende:
Wat is een popo?
Mislukte clown die te veel op Pipo wil lijken
Wat is fatoe?
Marokaanse jongensnaam
Wat is litta?
SOA
Wat is tata?
Het eerste woordje van een baby
Wat is appa?
Coverband van ABBA
Ik hoop het wel, dan heb ik tenminste 2 dingen goedquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De popo dat is toch 5-0, the heat, tha LAPD??![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dan heb ik tenminste 2 dingen goed
En ik gok dat mijn antwoord op Tata (een sequentie op het genoom dat als herkenningspunt voor een gen gebruikt wordt) niet goed is.
AKA? LOL? AFK? ROFL?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
Evenals mijn antwoord op BTW: Belasting Toegevoegde Waarde. En IC: Intergrated Circuit.
Voor de rest kon ik niks invullen
Loontjah
Wel een voordeel: van die ranzige koffie drink je toch niet, dus dan ga je maar het laatste theezakje gebruiken om toch maar wat te drinken te hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:48 schreef Deansensitized het volgende:
Heb je daar wel een cursus voor gehad??
Hoe zit het met het beleid daarvoor??
Sorry
Sterkte er maar mee dan Wendy!
AKA - Also Known Asquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:06 schreef Deansensitized het volgende:
LOL: Laughing Out Loud
AFK: Away From Keyboard
ROFL: Rolling On Floor Laughing
En zo weet ik ook dat BTW By The Way moet zijn.
IRL: In Real Life
IDD: Inderdaad
AKA en IC zegt me in die trant niks.
En ik haat mezelf om het feit dat ik het nog weet ook, net als de rest van de 1337speak zo'n beetje...
Someone kill me!
En ja Loon, kan ook
Maar doe electronica opleiding, dus dat kwam als eerste in me op
IC = I see!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:06 schreef Deansensitized het volgende:
LOL: Laughing Out Loud
AFK: Away From Keyboard
ROFL: Rolling On Floor Laughing
En zo weet ik ook dat BTW By The Way moet zijn.
IRL: In Real Life
IDD: Inderdaad
AKA en IC zegt me in die trant niks.
En ik haat mezelf om het feit dat ik het nog weet ook, net als de rest van de 1337speak zo'n beetje...
Someone kill me!
En ja Loon, kan ook
Maar doe electronica opleiding, dus dat kwam als eerste in me op
Ik negeer het meestal ook hoor, maar ja...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:12 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben blij dat ik ze niet weet.
Als iemand zo tegen me aan praat, draai ik meteen om.
Inderdaad...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:12 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben blij dat ik ze niet weet.
Als iemand zo tegen me aan praat, draai ik meteen om.
Ook goedemorgenquote:
Ik zeg wel eens ooit.. brb.. en rofl.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:18 schreef miss-scofield het volgende:
Praten jullie zo op msn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |