Als je nog goedkoper wilt dan dat wens ik je veel succes in het hoogseizoenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:20 schreef grizegrijn het volgende:
Ten tweede zoek ik nog een zo goedkoop mogelijke manier om in Zwitserland (Geneve of Zurich) te raken in de voorjaarsvakantie (15-22 februari 2008). Ook hier maakt het niet uit of het met de trein, bus, of vliegtuig is, als het maar zo goedkoop mogelijk is.
Ik heb zelf met Easyjet van 15-22 feb een retourtje A'dam Geneve gevonden voor 66,98 euro.
Sorry dat ik misschien een beetje vaag ben, maar het maakt ons niet zo gek veel uit hoe we reizenAlvast bedankt.
Vliegen is de snelste manier en met de trein is de beste optie. Ook kun je met een taxibusje. Visum zul je dan wel van tevoren moeten regelen => http://www.visum.nl/rusland-info.htmquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:41 schreef cohen het volgende:
In ieder geval, mijn vraag was:
Ik ga van 28 december tm 31 december naar Helsinki. Ik zou graag een dagtrip willen maken naar St Petersburg.
Wie weet wat een snelle en goedkope manier van reizen is van Helsinki naar St Petersburg? EN hoe zit dat met visa?
Ook niet met de bus of zo? Ik heb in een ander topic iets gelezen van een goedkoop OV kaartje in Duitsland voor 7 euro of zo, ik weet niet of er ook zoiets voor zwitserland is en of de reistijd dan extreem lang is..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je nog goedkoper wilt dan dat wens ik je veel succes in het hoogseizoen
Dan moet je wel met een meervoud van 5 personen reizen en dan ligt het er nog maar net aan waarvandaan je in Nederland komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef grizegrijn het volgende:
Ook niet met de bus of zo? Ik heb in een ander topic iets gelezen van een goedkoop OV kaartje in Duitsland voor 7 euro of zo, ik weet niet of er ook zoiets voor zwitserland is en of de reistijd dan extreem lang is..
Dit kan meestal het goedkoopste met een lokale busonderneming uit het huis aan huisblad. Kijk eens bij milot reizen, bex, peter langhout of iets soortgelijks.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:20 schreef grizegrijn het volgende:
In de kerstvakantie wil ik naar Londen, het liefst 21-25 december of zo maar de datum maakt niet uit. Het gaat er om dat het zo goedkoop mogelijk is, dus als een week later de prijs lager is is dat ook prima. Het vervoer (vliegtuig, trein, boot) maakt ook niets uit, zolang het maar een rechtstreekse lijn is. Bij voorkeur vertrekken vanaf Eindhoven, Rotterdam, Brussel of Hoek van Holland. We zijn met 3 volwassenen (1 16-jarige, bij sommige maatschappijen zal dat misschien onder kinderen vallen).
Terug vanuit Milaan Malpensa naar Rotterdam Airport gaat met www.volareweb.it op 4 januari voor ¤ 17,15 inclusief tax. Wel vroeg ( 06.40 ) vertrekkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:44 schreef PeRi het volgende:
Ik zou 2 januari 2007 vanuit Zürich naar Milaan willen en dan op 4 of 5 januari terug vanuit Milaan naar Rotterdam. Goedkoopste wat ik vind, is met Alitalia ¤ 305 ongeveer p.p. (via cheaptickets.nl) Dat kan vast ( zoveel mogelijk.) goedkoper? Trein is ook okay, maar vliegen is net wat fijner denk ik qua tijd.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Terug vanuit Milaan Malpensa naar Rotterdam Airport gaat met www.volareweb.it op 4 januari voor ¤ 17,15 inclusief tax. Wel vroeg ( 06.40 ) vertrekken [afbeelding]
Bratislava - Moskou duurt tussen de 32-37 uur met de trein bahn.de gaf alleen geen prijsopgave maar die kun je vast bij treinreiswinkel.nl krijgen. Veel succes met in het donker naar buiten kijken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:18 schreef Masanga het volgende:
Hoi,
Hopelijk heb ik het goede topic vast!
Zoals ik al in een andere topic gemeld heb studeer ik de eerste helft van 2008 in Slovakije (Trnava, vlakbij Bratislava). Nu wil ik eens in die periode richting Moskou trekken. Ik heb al de goedkoopste (zo denk ik) oplossing gevonden met het vliegtuig (vanuit Wenen) met Air Berlin, maar ik zou graag met de trein gaan, kwestie dat je dan beter de omgeving kan zien. Op Fok staat er een link naar Europese treintickets maar Moskou/Rusland vind ik daar niet. Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is richting de Russische hoofdstad te treinen, of is er een ander goedkoop vervoersmiddel dat aan te raden is vanuit centraal Europa?
Bij voorbaat dank!![]()
edit: laat ons als periode vooropstellen: 10-20 maart
Kijk zelf even op www.skyscanner.net wat je het beste uitkomt, bedenk wel dat je een beetje laat bent met boek precies zo voor de kerstdrukte. Voor een treinreis www.nsinternationaal.nl retour is daar 99 eu en zeer comfortabel al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 5 november 2007 12:52 schreef S. het volgende:
Ik wil graag op 21 December ('s ochtends) van Utrecht naar London met 2 personen en op 23 December ('s avonds) weer terug. Graag zo goedkoop mogelijk!
Wat is er allemaal mogelijk? Vliegtuig, Trein, liefst geen bus...
Ik heb zelf al lopen kijken en kwam op easyjet uit voor 236 euro... Kan dit goedkoper?
Eerst met een schoneswochenende kaart naar Berlijn, 5 man voor 33 euro in alle stoptreinen 1 dag in het weekend en als je vroeg boekt komt een retourtje tallinn op 40/50 euro ofzo met easyjet?!quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:38 schreef Grunner het volgende:
Ik wil komende zomer naar Tallinn (Estland). Wat is de goedkoopste manier om daar te komen vanuit Nederland (of vlak over de grens)? En dan het liefst per vliegtuig en/of trein. Overstappen is oké.
Florence kun je vanuit Nederland goedkoop bereiken via Eindhoven - Pisa met Ryanair. Vanaf Pisa airport kun je voor 8 euro met de bus rechtstreeks naar Florence.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef Dwan het volgende:
Beste mede reisfokkers,
Ik zou graag rond de kerst ongeveer vanaf de 23e tm de 27e naar Florence in italië willen uiteraard zo elcheapo mogelijk. Ik woon zelf in Amsterdam.
Het is de bedoeling om dit straks een aantal maal per jaar te gaan doen van weekdjes tot langer verblijf als iemand een idee heeft houd ik me aanbevolen.
thanks
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Florence kun je vanuit Nederland goedkoop bereiken via Eindhoven - Pisa met Ryanair. Vanaf Pisa airport kun je voor 8 euro met de bus rechtstreeks naar Florence.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:57 schreef leolinedance het volgende:
Ik wil 7 januari van ergens in Nederland (of eventueel Brussel/Duitsland (dichtbij dan)) naar Nairobi.
Ongeveer 4 maanden later wil ik terug. Overstappen vind ik niet zo erg, maar liever niet. Maar wel zo goedkoop mogelijk graag![]()
250 eur met lufthansa. Check ff www.vliegtarieven.nlquote:Op zondag 11 november 2007 23:27 schreef shadax het volgende:
Ik wil 21 december naar Minsk (Wit-Rusland) vanuit Eindhoven om op 1 of 2 januari weer terug te komen. Mijn eerste gedachte was de trein, maar de ns kan nog geen tickets boeken naar Minsk vanwege de nieuwe dienstregeling, en hebben eigenlijk geen idee vanaf wanneer dat kan. Heeft iemand een idee hoe je er goedkoop per bus of vliegtuig kan komen? Ik zocht eigenijk iets goedkopers dan 450 euro dat een ticket amsterdam-minsk me kost via atp.nl.
De goedkoopste prijzen voor KLM vluchten vind je zeker op de website van KLM zelf. Gezien de periode dat jij wilt gaan, langer als 1 maand zal je ticket wellicht wel wijzigbaar zijn, maar let bij het boeken vooral op de voorwaarden, KLM staat niet echt bekend dat de goedkoopste tickets wijzigbaar zijn..... Dit is te verhelpen door een duurder ticket te kopen waardoor je deze wel kan wijzigen, al dan niet kosteloos.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:03 schreef leolinedance het volgende:
Is het trouwens mogelijk om een retour te boeken met een flexibele retourvlucht datum?
Eindhoven zit in het Oosten van NL. Het kan dus lonen om in DE te kijken. Voor EUR 40 incl belastingen vlieg je van Dortmund naar Warszawa met Wizzair. Daarvandaan kun je goedkoop met trein of bus (vertrekt vanaf W. Zachodnia station) naar Minsk.quote:Op zondag 11 november 2007 23:27 schreef shadax het volgende:
Ik wil 21 december naar Minsk (Wit-Rusland) vanuit Eindhoven om op 1 of 2 januari weer terug te komen. Mijn eerste gedachte was de trein, maar de ns kan nog geen tickets boeken naar Minsk vanwege de nieuwe dienstregeling, en hebben eigenlijk geen idee vanaf wanneer dat kan. Heeft iemand een idee hoe je er goedkoop per bus of vliegtuig kan komen? Ik zocht eigenijk iets goedkopers dan 450 euro dat een ticket amsterdam-minsk me kost via atp.nl.
Zelf ook al veel lopen zoeken. Alleen Belfast of Birmingham blijven over, naast de bestemmingen die je met de trein kan bereiken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:26 schreef Erasmusch het volgende:
Een week eerder zit ik voor 54 in cph met Sterling maar dat zal wel een tijdelijke aanbieding zijn geweest.
Gezocht: goedkope citytrip met NYE. Vanaf zaterdag 29 dec (bv) t/m dinsdag 1 jan, waarheen maakt niet zo veel uit, zat zelf aan Oost-Europa te denken
Eurolines is de bus, en is ook gelijk de duurste optie. (Niet verwonderlijk gezien de huidige Dieselprijsen en de korte termijn waarop je wegwilt). Tevens kan ik met niet voorstellen dat je 10 uur in een bus wilt zitten terwijl je dit in 1 uur kan vliegen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:38 schreef heaven7 het volgende:
@ozzietukker, geweldig!Hartstikke bedankt voor dit mooie overzichtje!! Enig idee of het met bus/trein e.d. nog goedkoper kan?
quote:Op maandag 19 november 2007 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
1 of 2 januari terug vanuit Zurich/Basel naar Amsterdam/Rotterdam. Vliegtuig of trein; de meest goedkope optie.
Ik heb al gekeken voor de nachttrein, wat compleet vol zit qua betaalbare plaatsen. Vliegen met EasyJet van Basel naar Amsterdam is ongeveer 70E op 1 Januari. Zijn er nog andere opties? Ik heb nog gezocht om via Duitsland te vliegen en dan de trein oid, maar dat lijkt ook niet veel goedkoper. Als iemand me enigzins kan helpen, relaxed!
Reis je alleen of in gezelschap?quote:Op maandag 19 november 2007 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
1 of 2 januari terug vanuit Zurich/Basel naar Amsterdam/Rotterdam. Vliegtuig of trein; de meest goedkope optie.
Ik heb al gekeken voor de nachttrein, wat compleet vol zit qua betaalbare plaatsen. Vliegen met EasyJet van Basel naar Amsterdam is ongeveer 70E op 1 Januari. Zijn er nog andere opties? Ik heb nog gezocht om via Duitsland te vliegen en dan de trein oid, maar dat lijkt ook niet veel goedkoper. Als iemand me enigzins kan helpen, relaxed!
Geloof dat studententickets afgeschaft zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:03 schreef leolinedance het volgende:
Zijn (KLM) studententickets ook nog verkrijgbaar? Ik heb gelezen dat dat veel geld kan schelen, maar kan het op de KLM site niet terugvinden. Ik wil naar Nairobi voor 4 maanden.
De goedkope KLM tarieven gelden alleen als ik binnen een maand terug naar NL ga. Dat vind ik overingens wel raar..Het prijsverschil is echt groot! van zo'n 750 euro < 1 maand tot ruim boven de 1000 euro bij > 1 maand.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Geloof dat studententickets afgeschaft zijn.
vanaf Amsterdam met Easyjetquote:Op donderdag 22 november 2007 16:06 schreef jeoren het volgende:
Hoe kom ik in Edinburgh rond 25 januari 2008 en weer terug op 28 januari?
Alicante - Amsterdam op de 24e voor ¤58,25 met transavia.comquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:42 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil graag twee dingen.
Het eerste is met de trein van Barcelona naar Alicante of Vilajoyosa op 21 januari 2008.
Het tweede is met de vliegtuig van Alicante naar Amsterdam of Rotterdam op 24 of 25 januari 2008.
Danku
Klopt, maar treinen zal denk ik niet veel schelen en bovendien zie je dan veel meer. In tijd zal het denk ik ook niet heel veel verschil maken. Is vaak nog relexter ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:06 schreef Thetallguy het volgende:
Barcelona - Alicante kan je de 21e evt. ook vliegen met Iberia voor ¤37,-
Anders is Ryanair vanaf Maastrichtquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Klopt, maar treinen zal denk ik niet veel schelen en bovendien zie je dan veel meer. In tijd zal het denk ik ook niet heel veel verschil maken. Is vaak nog relexter ook.
Transavia had ik gezien, maar er gaat niks goedkopers of anders? Thnx anyway.
Misschien ook handig om te melden waar je woont - Groningen, Vlissingen of Venlo scheelt nogal zeg maar...quote:Op donderdag 22 november 2007 16:06 schreef jeoren het volgende:
Hoe kom ik in Edinburgh rond 25 januari 2008 en weer terug op 28 januari?
Ik moet vanuit Delft naar Edinburgh.quote:Op maandag 26 november 2007 03:27 schreef dion_b het volgende:
[..]
Misschien ook handig om te melden waar je woont - Groningen, Vlissingen of Venlo scheelt nogal zeg maar...
Zeker met dit soort korte stukjes kan het reizen van/naar vliegveld of haven je meer kosten dan je hoofdkaartje
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:58 schreef heaven7 het volgende:
*Slik. Nee dankjeIk kwam met Ryanair geloof ik uit op 177 voor 2 personen, maar dat moet toch goedkoper kunnen
SAS is ook voorzichtigaan begonnen met het one-way systeem enkele jaren geleden, maar al vrij snel was heel hun routenet "zonder restricties", ik neem aan dat het bij de KLM ook niet lang zal duren voordat de begrenzingen weg zijn op alle routes.quote:Ander goed nieuws: u kunt voortaan van Amsterdam naar Londen(Heathrow en City), Wenen, Kopenhagen of Bristol vliegen voor het voordelige Economy Class-tarief zónder de gebruikelijke verblijfsverplichting van drie dagen of een zaterdagnacht. Dit nieuwe voordeel zult u de komende tijd op steeds meer Europese bestemmingen tegenkomen... Tip: vroeg boeken loont!
Hmm maar die 20 euro snap ik niet, de tarieven zijn nog niet bekend maar je weet dat het 26,50 inclusief alles wordt?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:28 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Ik wilde hier gisteren al op reageren, maar klaarblijkelijk is de post niet geplaatst....
Clickair en Vueling komen pas in december met hun tarieven, de vanaf prijs enkele reis komt dan uit op 20 euro + 6,50 administatiekosten. (Dit is dan inclusief toeslagen en dergelijk)
Je vliegt dan van Barcelona Airport naar Amsterdam, en niet van Girona naar Eindhoven, want Girona is gewoon geen Barcelona, en vertrekt op een ontzettende K*t tijd.
Transvertragia is eventueel ook een optie, hoewel transavia 100 euro voor een enkele reis vraagt.. (wel inclusief toeslagen) dus mijn advies, wacht tot midden december ongeveer, dan moeten de tarieven wel vrijgegeven worden.
KLM is zeker geen optie omdat je een enkele reis wilt, en dan kan je bij KLM alleen Europe select boeken voor 450 euro ofzo. (Dan kan je beter een retourticket kopen, als is dat officieel niet toegestaan als je deze als enkele reisticket wilt gebruiken).
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:30 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hmm maar die 20 euro snap ik niet, de tarieven zijn nog niet bekend maar je weet dat het 26,50 inclusief alles wordt?
Kan misschien goedkoper, maar de budgetmaatschappijen hebben hun prijzen nog niet allemaal voor juli 2008 bekendgemaakt. Beetje jammer dat je niet aangeeft waar in NL je woont (in de Randstad ligt Schiphol meest voor de hand, elders zouden de vliegvelden in NRW een betere optie kunnen zijn).quote:Op zondag 2 december 2007 10:18 schreef ozzietukker het volgende:Ik moet naar Athene op donderdag 17 juli tot en met zondag 20 juli.
Ik heb al wat rond gekeken, en kom met Swiss Airlines (www.swiss.com) uit op 206 Euro inclusief belasting en boekingskosten. Nadeel is dat de goedkoopste vlucht pas om 00:10 aankomt in Athene, kom je dan nog een beetje makkelijk het centrum in zonder taxi?
Of zijn er nog andere opties? Een keertje overstappen is voor mij niet erg, ik vlieg alleen uit principe niet met transvertragia.
Ik woon in de buurt van Utrecht, en mijn voorkeur gaat uit vanaf Schiphol, Eindhoven, Rotterdam of Dusseldorf mits de prijs daar aanleiding toe geeft de prijzen die jij noemde had ik ook bedacht met Sky Europe, prima maatschappij overigens, maar niet voor dit doel, die gebruik ik wel als ik naar Oost Europa moet.quote:Op zondag 2 december 2007 11:46 schreef dion_b het volgende:
[..]
Kan misschien goedkoper, maar de budgetmaatschappijen hebben hun prijzen nog niet allemaal voor juli 2008 bekendgemaakt. Beetje jammer dat je niet aangeeft waar in NL je woont (in de Randstad ligt Schiphol meest voor de hand, elders zouden de vliegvelden in NRW een betere optie kunnen zijn).
Sky Europe vliegt iig van Schiphol op Athene via Wenen, tijden zien er goed uit, maar al ik naar prijzen in maart kijk (EUR 105 retour ex belastingen, maar EUR 275 inc) is dat niet echt een optie. Juli prijzen nog niet bekend, maar gaat niet goedkoper worden.
Germanwings vliegt rechtstreeks vanaf Koeln, waarbij je met vertrek op 17-7 en retour op 21-7 op exact EUR 209 uitkomt incl toeslagen, maar je wel om 10u20 ter plekke bent op de heenweg. Dat geeft als nadeel wel weer dat je om 5u 's ochtends in moet checken op Koeln...
LTU/Airberlin en Aegean vliegen rechtstreeks vanaf Duesseldorf, maar kosten minimaal EUR 250. Dat schiet ook niet op dus...
En vanaf Zaventem vliegen Thomascook en Jetair, maar als je hun prijzen ziet begin je helemaal te huilen...
Maar goed, het kan goedkoper als je meer tijd hebt...
Wizzair vliegt voor EUR 77 incl belastingen van Dortmund op Sofia (BG), heen 16-7, terug 21-7. En een nachttrein vanaf Sofia naar Athene kost geen drol: retourtje Sofia - Athene kost BGN 131.04, wat neerkomt op EUR 67. Wil je couchettes? EUR 10/enkeltje erbij. Dus voor EUR 164 retour ben je er op een schappelijk tijdstip 's ochends - en heb je ook nog eens wat meer van dat deel van de wereld gezien
Met hoeveel mensen ga je en hoe oud ben je? In België bestaat namelijk de Go-pass, waarmee je 10 enkele reizen in de trein kan maken voor 45 euro als je onder de 26 bent. Dus als je met een groep bent kan dat voordelig zijn. Je moet dan nog wel een grenskaartje kopen (van het laatste station voor de grens tot het eerste na de grens), en je kan de go-pass alleen in België kopen (dus als je daar iemand kent kan die er een voor je kopen en hem opsturen).quote:Op zondag 2 december 2007 12:02 schreef Sport_Life het volgende:
Hoe kom ik goedkoop van:
Utrecht
naar
Brugge
datum : 27 dec heen, 28 dec terug
liefst zo snel en goedkoop mogelijk!
OV in NL is gratis voor ons!.
Googlen op 'lowcost carriers' in Zuid-Amerika, leert dat het Braziliaanse GOL daar de marktleider is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:06 schreef d.n3rd het volgende:
Vliegen!
Van: Rio de Janeiro
Naar: Buenos Aires
Wanneer? Tussen 20 en 25 december.. Prijzige periode waarschijnlijk.
Alle Nederlandse sites helpen me hier niet echt.. Dus ik heb geen idee waar ik moet zoeken. Als iemand me kan helpen, graag!
Dan neem je toch de http://www.airexpressbus.com/ voor 35 euro retourtje Amsterdam - Eindhoven Airportquote:Op donderdag 6 december 2007 20:54 schreef Dwan het volgende:
Lieve mede Fokkers,
Dankzij een tip op FOk in dit topic vlieg ik a.s 12 december naar mijn meisje in Florence, althans naar pisa en dan een stukje met de bus.
Echter in verhouding met al het andere is uiteraard de NS jawel onze vrienden van het spoor het allerduurste zelfs met kortingskaart.
is een idee maar liften is goedkoper en gezelliger,quote:Op vrijdag 7 december 2007 04:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan neem je toch de http://www.airexpressbus.com/ voor 35 euro retourtje Amsterdam - Eindhoven Airport
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:42 schreef Lassekjus het volgende:
Ik wil graag op 30 december tot en met 5 januarie naar NEW YORK. Luchthavens belgie en duitsland.
Ik kan niks onder 1000 pp vinden. Iemand een tip?
Vertrek mag evt ook 31 of 1 zijn.
Alleen is die niet meer beschikbaar... Wel bedankt voor het zoeken iig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:28 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Het probleem zit hem in het feit dat jij maar 6 dagen wil, en GEEN zaterdagnacht in je vluchtplan hebt. Als je nu zoekt op vertrek 30 december en terug 6 januari kom je met United uit op 475 euro inclusief belastingen, komen dan alleen nog boekingskosten bij. (vanaf 10 euro tot 60 euro bij cheaptickets = expensivetickets).
www.vliegtickets.nl kwam ik op dat bedrag uit, wel met overstap, en wie weet wat voor extra kosten er nog meer bij kunnen komen...
Thanks, dat is inderdaad ook een goede optie... Ik kende die website nog niet! Maar uhm, hij geeft alleen geen beschikbare fares, welke Leeds moet ik kiezen? Ik zie geen Central staan...quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
Leed Bradford (waar Jet2.com dan nog wel naartoe vliegt) is het dichtste bij. Vanuit Leeds Central kun je dan met http://www.nationalexpress.com voor 1 pond in een uur naar Manchester (als je op tijd boekt).
Die bussen kun je ook vanuit Liverpool (Easyjet) of Birmingham (BMIbaby.com) nemen, maar dan doe je er nog wat langer over.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:07 schreef Lethe het volgende:
[..]
Thanks, dat is inderdaad ook een goede optie... Ik kende die website nog niet! Maar uhm, hij geeft alleen geen beschikbare fares, welke Leeds moet ik kiezen? Ik zie geen Central staan...
Maar stel dat ik nu lui ben en eigenlijk liever rechtstreeks naar Manchester wil vliegen? Enig idee wanneer ik kan verwachten dat ze de tickets open gooien? En of ze uberhaupt beschikbaar komen?
Nu is VLM wel een goede maatschappy, dat zeker, maar kostentechnisch wat minder interessant.quote:Door het wegvallen van Jet2.com op de route Amsterdam-Manchester blijft voor reizigers de keuze beperkt tot KLM (vanaf Amsterdam) en VLM Airlines (vanaf Rotterdam).
Liverpool Airport naar Liverpool centrum is inderdaad zo'n 40 minuten met de airportbus, maar dat kost best veel. In Leeds kun je meen ik met een lokale bus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:17 schreef Erasmusch het volgende:
Liverpool-Manchester is korter dan 1u toch? Eerst lokale bus naar het station en dan een half uurtje ofzo met de trein
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat laatste hoef je écht niet in elk topic in elke reactie te vermelden. Jouw mening weten we nu wel.![]()
Open er een topic over zou ik zeggen. Oh nee dat was er al.
Maar daar staat toch eigenlijk na januari 2008 ? Is er dan misschien nog een kleine kans dat ze de vluchten nog vullen t/m eind januari? (Ze zeggen: Vanaf 31 januari 2008 houdt Jet2.com het voorlopig op twee vluchten per dag naar thuisbasis Leeds Bradford, waardoor het weer terug is bij het punt waarmee in 2003 werd gestart.)quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:47 schreef ozzietukker het volgende:
[..]of eigenlijk
Ik ben bang dat ze helemaal geen tickets meer naar Manchester zullen gaan verkopen op de route Amsterdam - Manchester
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=22485
Zo te zien moet je eerst met de lokale bus naar het centrum van Leeds.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:40 schreef Lethe het volgende:
Hmm en anders wordt het inderdaad naar Leeds vliegen en dan met een lokale bus, maar ik kan alleen nog steeds niet vinden vanaf waar in Leeds ik dan de bus moet nemen, hij vind steeds geen beschikbare routes. Dutchtrain, jij had hier wel ervaringen mee of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |