Hoe hij net ook weer paniekerig zichzelf aan haar vastklamptequote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:56 schreef farscapevr6 het volgende:
wat een ongelovelijk gek die kerel zeg
wat een aanfluiting
bah bah bah
Als er iemand jaloers kan zijn, is dat wel een schorpioen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:55 schreef agter het volgende:
Dennis heeft het volgens mij echt te pakken van Nadia, hoor.
Daaaag nieuwe buik....daaaaag nieuwe tieten..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:58 schreef Dark het volgende:
Dennis vergeet in zijn dronkenschap TOTAAL het script.
Hij ziet Shanti niet meer staan, die op ZIJN verzoek mag blijven slapen en Nada waakt als een moederkloek over hem en baalt dat Noppes het Feboscript verneukt!
Maar doe sloerie beweert ook steeds dat het goed komt en dat ze van hem houd .. Das erg vals .quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:58 schreef riri het volgende:
de manier waarop ze steeds schatje zegt......![]()
Ach, verhaallijn is verhaallijn. Dan deze maar......................quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:56 schreef BsJanssen het volgende:
Het is nu zo overduidelijk door achteren gescript...
Waarom mogen wij dit gesprek zo goed meeluisteren tussen Nadia en Dennis? Eerst werd er meteen een streamlock op gegooid
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Daaaag nieuwe buik....daaaaag nieuwe tieten..
\quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Als er iemand jaloers kan zijn, is dat wel een schorpioen.
Dennix dus!!!!
Aaaaarrrgh hou toch eens op met dat script, dit was niet het plan van de FEBO, hooguit in overleg, dit is ook gewoon wat Nadia wil hoor. Als Dennis met Shanti gaat kutten, kan zij lekker met Luc kutten. Maar nee, Dennis wordt dronken en neigt weer heel erg naar Nadia, ja dat komt haar slecht uit want zij wil aandacht van die andere mannen. Simple as that, niks script.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:58 schreef Dark het volgende:
Dennis vergeet in zijn dronkenschap TOTAAL het script.
Hij ziet Shanti niet meer staan, die op ZIJN verzoek mag blijven slapen en Nada waakt als een moederkloek over hem en baalt dat Noppes het Feboscript verneukt!
Hij is echt wel helemaal gek van haar. Alleen zij heeft hem wijsgemaakt dat ze buiten de kooi met elkaar verder gaan en in de kooi niets kunnen hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Als er iemand jaloers kan zijn, is dat wel een schorpioen.
Dennix dus!!!!
Een vrijbrief voor de Febo om die Noppesloser naar huis te sturen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:56 schreef BsJanssen het volgende:
Het is nu zo overduidelijk door achteren gescript...
Waarom mogen wij dit gesprek zo goed meeluisteren tussen Nadia en Dennis? Eerst werd er meteen een streamlock op gegooid
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:01 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
NIX vergeet dat een tandenborstel in zijn mond zit.......te erg dit
een boete? gelijk een spuitje geven.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:00 schreef Stupidisco het volgende:
Godverdomme wanneer geven ze Dennix nou eens een boete voor het fluisteren.
Ik persoonlijk vind schorpioenen wel leuk hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:00 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
\
hou nou eens op met die sterrenbeeldenmeuk
ik krij de laatste dagen alleen maar slechte eigenschappen in de schoenen geschoven![]()
doe eens liev danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind schorpioenen wel leuk hoor![]()
ik hoop niet veel coz hij is NIX 2 geloof mequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat krijgt Luc eigenlijk voor deze verhaallijn????
Jeetje. Dat hadden wij nog niet bedacht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:03 schreef BsJanssen het volgende:
ik heb zo het idee dat Huub en Jaap Nadia sterk onderschatten...
Ze is zo bezig om de focus (dus verhaallijn/televisietijd) op haar en Dennis te houden dat ik het idee heb dat ze dondersgoed weet waarmee ze bezig is.
Het 'script' dreigt fout te gaan door Dennis' dronkenschap en meteen roept ze hem tot orde en dwingt Dennis om televisietijd te gaan scoren samen met Shanti.
Wie weet wordt de complete redactie wel zoet gehouden met haar ervaren trek- pijp- vinger- en befwerk. Ik denk het.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Jeetje. Dat hadden wij nog niet bedacht.![]()
Daarbij heeft Huub ook in de gaten, dat Nadia schijnbaar beschikt over bepaalde priveleges, die Huub heel erg dwars zitten.
Ja bedacht/vermoed ja, maar vandaag was pas de eerste keer dat ze (Nadia) de controle dreigde te verliezen en dat ze het met harde hand weer rechtzetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Jeetje. Dat hadden wij nog niet bedacht.![]()
Daarbij heeft Huub ook in de gaten, dat Nadia schijnbaar beschikt over bepaalde priveleges, die Huub heel erg dwars zitten.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:07 schreef Dark het volgende:
Luc en Shanti kunnen beter samen gaan slapen en die 2 sukkels laten doen waar ze slecht in zijn!
Watte ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:08 schreef HoneyBunny het volgende:
Haha, Huub maakte wel even een hele scherpe opmerking tegen Luc.. Vond Luc niet zo heel erg leuk!
wat zei ie dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:08 schreef HoneyBunny het volgende:
Haha, Huub maakte wel even een hele scherpe opmerking tegen Luc.. Vond Luc niet zo heel erg leuk!
Klopt, maar Huub heeft het al een tijdje in de gaten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:08 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ja bedacht/vermoed ja, maar vandaag was pas de eerste keer dat ze (Nadia) de controle dreigde te verliezen en dat ze het met harde hand weer rechtzet
van degene die 50 euri neerlegtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huh? Van wie is Shanti nou eigenlijk?![]()
Iemand hier gaf 5 euro en heb geen hoger bod gezien..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, krijg nu ook last van een lach kick.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:08 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar ik heb in tijden niet zo gelachen als NU om ja echt... NIX wat is die erg!!!!
Huub: Ja Luc, jij eet ook van 2 walletjes! En dan kun je alles proberen goed te krijgen met die 2 blauwe ogen van je"quote:
Ze is gek op Luc hij heeft ook een brief gehad met al haar gevoelens er in.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:11 schreef kit2u het volgende:
N: Shanti, als je spullen nodig hebt om je gezicht schoon te maken..........?
S: Jaja, maar dat bruine is van mezelf.
Merk voetbalquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:13 schreef Vandaag... het volgende:
nix roept (fluistert) huilend tegen nada: rot op rot op, ik wi je niet meer horen huil huil
Waar heb je die info vandaan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Huub: Ja Luc, jij eet ook van 2 walletjes! En dan kun je alles proberen goed te krijgen met die 2 blauwe ogen van je"
Luc: "klootzak haha"
(ging over Luc en Shanti. Die hebben "iets"samen, maar Luc wordt betaald om het met Nadia aan te leggen, en dat doet Shanti pijn. Vervolgens papt Shanti nu dus met Dennis aan om Luc te laten voelen wat zij voelt...
Het hele script loopt door elkaar heen en het is een grote teringzooi nu...
Maar wel leuke streams zo!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:07 schreef Dark het volgende:
Luc en Shanti kunnen beter samen gaan slapen en die 2 sukkels laten doen waar ze slecht in zijn!
denk je dat hij voor niets in dgk komt??? Er zijn vast en zeker afspraken over aantal tv minuten, financiele vergoeding of whatever.... direct of indirect wordt hij dus betaald om in de verhaallijn mee te doen.quote:
zou je denken?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:16 schreef riri het volgende:
hij heeft sambuca naar binnen zitten gieten als limonade
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:16 schreef chufi het volgende:
Het is zo lep lazarus als de hel. Ik heb het niet gezien , maar blijkbaar heeft ie zich moed ingedronken .
Schorpioenen zijn over het algemeen hele goede sexpartners.quote:
Ik zeg, gipsen, dat hele lichaam!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:18 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
volgens mij vroeg NIX om een gekleurde pleister aan NADA
Ach joh. Laat haar. Zij wil die verdomde verhaallijn redden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:18 schreef chufi het volgende:
Lat nu liggen !!! trut van 1% bekommerd zich weer , sneak..
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Schorpioenen zijn over het algemeen hele goede sexpartners.
Zo, daar kan je voorlopig wel even mee door toch???
prachquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:19 schreef Dreamboy het volgende:
Luc brengt water bij Nix
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:21 schreef tipsch het volgende:
* tipsch gooit met popcorn naar Dennis.
Ik ook niet echt. Ik eet wel chipolata puddig. Kan m'n monitor niet hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
* Gooit graag mee, maar heeft geen popcorn![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Ik eet wel chipolata puddig. Kan m'n monitor niet hebben.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Luc en Shanti zijn op zoek naar een tandenborstel voor Shanti. Luc heeft er al 1 gevonden
Dennis vind een tandenborstel in de kast, veegt m eerst af aan het dekbed, daarna reinigt hij hem met zn boxer en dan haalt hij ham langs zn buik.
Dennis: Ik heb er hier ook nog 1 !!!!!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Luc en Shanti zijn op zoek naar een tandenborstel voor Shanti. Luc heeft er al 1 gevonden
Dennis vind een tandenborstel in de kast, veegt m eerst af aan het dekbed, daarna reinigt hij hem met zn boxer en dan haalt hij ham langs zn buik.
Doen het ook goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de kruidnootjes ondertussen gevonden. Hier heb je ook een handje. Voelt net als popcorn![]()
Inc of ecl. tandpastaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:25 schreef HoneyBunny het volgende:
ach wees blij dat user tony er niet is, die zou d r in dr * willen pakkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:26 schreef kit2u het volgende:
Shanti respect hoor.
Met zo'n lul naar bed wens je je eigen vijand niet.
Dat Luc nu weer je pooier moet zijn, ... tja .
da's wel zielig.
O? Dus we krijgen weer een soort Bart verhaallijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:13 schreef diedirk het volgende:
Dennis fluisterde haal me hieruit!!!!!!
Ze is een kutmokkel, een reden om haar 24 lang compleet te negeren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Ik ga hem nooit naar huis sturen, ik steek hem geen mes in de rug. Tegen Luuuuuuccc.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:30 schreef Stupidisco het volgende:
ben bang dat het echt een kansloze missie is om Nadia er van te overtuigen om Dennix weg te stemmen...gaat niet gebeuren.
Hoezo, ze zal wel moeten. Eric en Sylvia hebben er destijds ook aan moeten geloven door sturing van achter. Nadia gaat gewoon doen wat ze moeten doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:30 schreef Stupidisco het volgende:
ben bang dat het echt een kansloze missie is om Nadia er van te overtuigen om Dennix weg te stemmen...gaat niet gebeuren.
niet slim, want Nada gelooft hun toch niet........ ze hadden hem beter kunnen laten liggenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:32 schreef Kaleddis het volgende:
nix had een condoom onder z'n kussen gelegd, in de hoop te gaan scoren zeker![]()
Lieke heeft hem daaronder vandaan gehaald en laat het nu aan de rest zien.
Ik denk eerder dat Nadia die er neergelegd heeft - voor de show -quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:32 schreef Kaleddis het volgende:
nix had een condoom onder z'n kussen gelegd, in de hoop te gaan scoren zeker![]()
Lieke heeft hem daaronder vandaan gehaald en laat het nu aan de rest zien.
Als Nadia pissig is, gaat ze enorm reversen projecteren. Komt eigenlijk alles naar buiten waarvan ze donders goed weet dat het voor haarzelf geldt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
Nadia vindt Lieke een heel vies meisje *ligt dubbel*
En dát om alleen haar eigen reet te redden. Niet meer. Niet minder.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:31 schreef kybe het volgende:
Dus die lamlul gaat donderdag niet weg,want zij stemt hem er niet uit.
We kunnen het wel schudden, de klef en bef story gaat na donderdag nog door.![]()
om vervolgens op Luc te kruipenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:33 schreef kybe het volgende:
Mevrouw ik was mijn haar,lijf en kleding niet heeft het lef om te zeggen dat Lieke een vies meisje is.
Van de week wel even een string van dat vieze meisje pikken.
Die heeft voor mij vanavond helemaal afgedaan.Hij noemde Amanda een schattig meisje,gaf haar een kus en zei :''wat ben je toch een mooie vrouw''.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:34 schreef HoneyBunny het volgende:
Luc is toch ook een klootzak, hij weet wat Shanti voor hem voelt maar hij haalt haar wel die hoerenkooi in om met Dennis te rotzooien. Vervolgens ligt zij aan de andere kant van de slaapkamer te luisteren nar dat gekwijl van hen....
Begin Luc steeds minder leuk te vinden.
Chanty is toch ook een greppeldel, die komt in de kooi om Dennis te bangenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:34 schreef HoneyBunny het volgende:
Luc is toch ook een klootzak, hij weet wat Shanti voor hem voelt maar hij haalt haar wel die hoerenkooi in om met Dennis te rotzooien. Vervolgens ligt zij aan de andere kant van de slaapkamer te luisteren nar dat gekwijl van hen....
Begin Luc steeds minder leuk te vinden.
O? Dus als zij Lieke voor manwijf (met piemel) uitscheld...........................................................................?????quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als Nadia pissig is, gaat ze enorm reversenprojecteren. Komt eigenlijk alles naar buiten waarvan ze donders goed weet dat het voor haarzelf geldt.
OO???? Het is je dus van de week niet opgevallen, dat Amanda zich vreselijk liep uit te sloven als Luc in de buurt was???quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:36 schreef kybe het volgende:
[..]
Die heeft voor mij vanavond helemaal afgedaan.Hij noemde Amanda een schattig meisje,gaf haar een kus en zei :''wat ben je toch een mooie vrouw''.
Zij staan niet in dat deel van het script.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
Ik vind Jap, Huub en Lieke overigens erg zwak dat ze zich juist nu nauwelijks beneden laten zien.
Nou niet helemaal, dat meisie is echt stapel op Luc, dus zij wil hem vervolgens weer een koekje van eigen deeg geven door hem te laten voelen wat zij voelt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Chanty is toch ook een greppeldel, die komt in de kooi om Dennis te bangen![]()
Joh Amanda kwam toch niet ver, die kon niet eens meer lopen. Nadia heeft haar 4 keer van de grond moeten plukken toen ze aan de wandel was gegaanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
OO???? Het is je dus van de week niet opgevallen, dat Amanda zich vreselijk liep uit te sloven als Luc in de buurt was???
Brain zat net niet voor niets te waken op het bed van een dronken Amanda!!!!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:40 schreef Prospera het volgende:
De lelelele gaat Nix er niet uitstemmen, omdat ze weet dat hij zwak is en hoe hij in de buitenwereld overkomt. Ze gaat hem eerst proberen sterk te maken.
Succes![]()
Voor mij ben je dan ook een greppeldel, op tv een ander bangen in de kamer waar je 'vriendje' ook slaapt, om hem een loer te draaien. Dat is toch geschiftquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:39 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou niet helemaal, dat meisie is echt stapel op Luc, dus zij wil hem vervolgens weer een koekje van eigen deeg geven door hem te laten voelen wat zij voelt.
Jaja, we hebben zelf een verhaallijn onder de gastspelers!!
Nee bij Amanda valt me dat niet meer op,die denkt dat zij voor elke man onweerstaanbaar is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
OO???? Het is je dus van de week niet opgevallen, dat Amanda zich vreselijk liep uit te sloven als Luc in de buurt was???
Brain zat net niet voor niets te waken op het bed van een dronken Amanda!!!!
De crew/vrienden/famile van Luc heeft tegen Luc gezegd dat Shanti slecht over Luc heeft gesproken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:40 schreef diedirk het volgende:
Weet iemand wat Shanti eerder vertelde over onenigheid in de band van luc?
ja maar iedereen die dat hok inkomt heeft een contactje niet helemaal goed zitten in zn bovenkamer!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mij ben je dan ook een greppeldel, op tv een ander bangen in de kamer waar je 'vriendje' ook slaapt, om hem een loer te draaien. Dat is toch geschift![]()
Ze zal er ook best lekker voor betaald krijgen, hoertjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik snap die shanti niet hoor,
ze kruipt gadverdamme gewoon op dennix,
voor geen miljoen.........
de 2 losers hebben elkaar gevonden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik snap die shanti niet hoor,
ze kruipt gadverdamme gewoon op dennix,
voor geen miljoen.........
Ja dat zei ze ook echt heel hard!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
Shanti: vind je dat lekker?
Dennis: shhhttt
Tuurlijk niet, Shanti zat net al te loeren naar het andere bed (waar Luc ligt)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
volgens mij gaat er echt geen ene fuck gebeuren tussen die twee
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
Dus 2 liggen in hun bed te luisteren naar hoe hun exen met elkaar plezier hebben.
heb ik niet gezien. Volgens mij interesseert luc zich totaal niet voor de greppelhoer.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wel mooi trouwens, volgens mij zit zij naar luc te staren uit bed op dezelfde manier dat dennis naar nadia zit te gluren altijd
Wat een zooitje:quote:
He heeeee,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:54 schreef kybe het volgende:
Yes,de eerstvolgende die zonder zender praat krijgt 500 euro boete![]()
ik moest effe nadenken wie dat nou was ... ik kan het allemaal niet meer volgen....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:52 schreef Prospera het volgende:
De lover van Shanti's ex kwam net demonstratief voorbij lopen op weg naar de niet dichtsbijzijnde wc![]()
Shanti staart haar na
[ afbeelding ]
Ja, dat zie jij. Dat zie ik. Maar die engerd van een Brain ziet dat niet!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Joh Amanda kwam toch niet ver, die kon niet eens meer lopen. Nadia heeft haar 4 keer van de grond moeten plukken toen ze aan de wandel was gegaan![]()
Slaat nergens op. Het komt heel laf via de plasma. Ze moeten gewoon de megafoon opentrekken en ze verrot schelden, want ze komen hun contract niet na. Leiden en laten lijden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ze krijgen die boetes toch niet
Wat een playboy istie knulquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:57 schreef Kaleddis het volgende:
nix ligt uitgebreid uit z'n neus te peuteren met Shanty naast zich![]()
en hij maakte er balletjes van boven het dekbedquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:57 schreef Kaleddis het volgende:
Naadquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:55 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
ik moest effe nadenken wie dat nou was ... ik kan het allemaal niet meer volgen....![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:57 schreef Kaleddis het volgende:
Toch weer Jaap imiteren hequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
en hij maakte er balletjes van boven het dekbed![]()
Zouden wij het referentiekader zijn van de redactie van de Gouden Kooi????quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
aan de andere kant blijven wij wel naar die shit kijken, dus hebben ze toch hun doel bereikt
Whahahahahaha geweldigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:00 schreef Vandaag... het volgende:
met zn handen in zijn zak
[ afbeelding ]
Dat doet hij echt vaak!!! Hij loopt heel de tijd met zn ballen door zn boxer te gooien, bah...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:00 schreef Vandaag... het volgende:
met zn handen in zijn zak
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:03 schreef Prospera het volgende:
Lieke: hoe is het met je gaste, zorg je een beetje voor dr?
Nix: fucking hell ik moet een beetje eten.
ja hehe, zei Huub net ook al maar die maakte ervan hij wil iets doen zonder condoomquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:03 schreef tipsch het volgende:
AH, goeie. Lieke zegt tegen Shanti dat ze in een ander bed zou kunnen gaan liggen met het excuus. "Omdat hij iets wil doen, wat ik niet wil." - Clever.
met het verschil, dat ik om Huub altijd wel kan lachen als tie dronken isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heeft Huupie ook niet zo gestaan long time ago???
Dronken als een tor. Vretend in de keuken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Scherp Mootie, het is Chanti ..........
ik lig echt dubbel hier! Tuurlijk is het een kneus, maar ik heb hier wel leedvermaak!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:08 schreef Desii het volgende:
[..]
met het verschil, dat ik om Huub altijd wel kan lachen als tie dronken is
Dit is gewoon een uberkneus....
en flens die 1 keer per week ff komt kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:08 schreef kit2u het volgende:
er zijn nu maat twee stagaires die wij redactie noemen.
en ook nog eens zwaar vmbo.
(opdat k niet zeg dat alle vmbo-ers waardeloos zijn natuurlijk)
Maar deze wel.
* tipsch gooit met borrelnootjes naar Dennis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
ik lig echt dubbel hier! Tuurlijk is het een kneus, maar ik heb hier wel leedvermaak!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
* tipsch gooit met borrelnootjes naar Dennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |