Wat een playboy istie knulquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:57 schreef Kaleddis het volgende:
nix ligt uitgebreid uit z'n neus te peuteren met Shanty naast zich![]()
en hij maakte er balletjes van boven het dekbedquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:57 schreef Kaleddis het volgende:
Naadquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:55 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
ik moest effe nadenken wie dat nou was ... ik kan het allemaal niet meer volgen....![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:57 schreef Kaleddis het volgende:
Toch weer Jaap imiteren hequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
en hij maakte er balletjes van boven het dekbed![]()
Zouden wij het referentiekader zijn van de redactie van de Gouden Kooi????quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
aan de andere kant blijven wij wel naar die shit kijken, dus hebben ze toch hun doel bereikt
Whahahahahaha geweldigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:00 schreef Vandaag... het volgende:
met zn handen in zijn zak
[ afbeelding ]
Dat doet hij echt vaak!!! Hij loopt heel de tijd met zn ballen door zn boxer te gooien, bah...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:00 schreef Vandaag... het volgende:
met zn handen in zijn zak
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:03 schreef Prospera het volgende:
Lieke: hoe is het met je gaste, zorg je een beetje voor dr?
Nix: fucking hell ik moet een beetje eten.
ja hehe, zei Huub net ook al maar die maakte ervan hij wil iets doen zonder condoomquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:03 schreef tipsch het volgende:
AH, goeie. Lieke zegt tegen Shanti dat ze in een ander bed zou kunnen gaan liggen met het excuus. "Omdat hij iets wil doen, wat ik niet wil." - Clever.
met het verschil, dat ik om Huub altijd wel kan lachen als tie dronken isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heeft Huupie ook niet zo gestaan long time ago???
Dronken als een tor. Vretend in de keuken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Scherp Mootie, het is Chanti ..........
ik lig echt dubbel hier! Tuurlijk is het een kneus, maar ik heb hier wel leedvermaak!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:08 schreef Desii het volgende:
[..]
met het verschil, dat ik om Huub altijd wel kan lachen als tie dronken is
Dit is gewoon een uberkneus....
en flens die 1 keer per week ff komt kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:08 schreef kit2u het volgende:
er zijn nu maat twee stagaires die wij redactie noemen.
en ook nog eens zwaar vmbo.
(opdat k niet zeg dat alle vmbo-ers waardeloos zijn natuurlijk)
Maar deze wel.
* tipsch gooit met borrelnootjes naar Dennis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
ik lig echt dubbel hier! Tuurlijk is het een kneus, maar ik heb hier wel leedvermaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |