van degene die 50 euri neerlegtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huh? Van wie is Shanti nou eigenlijk?![]()
Iemand hier gaf 5 euro en heb geen hoger bod gezien..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, krijg nu ook last van een lach kick.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:08 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar ik heb in tijden niet zo gelachen als NU om ja echt... NIX wat is die erg!!!!
Huub: Ja Luc, jij eet ook van 2 walletjes! En dan kun je alles proberen goed te krijgen met die 2 blauwe ogen van je"quote:
Ze is gek op Luc hij heeft ook een brief gehad met al haar gevoelens er in.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:11 schreef kit2u het volgende:
N: Shanti, als je spullen nodig hebt om je gezicht schoon te maken..........?
S: Jaja, maar dat bruine is van mezelf.
Merk voetbalquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:13 schreef Vandaag... het volgende:
nix roept (fluistert) huilend tegen nada: rot op rot op, ik wi je niet meer horen huil huil
Waar heb je die info vandaan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Huub: Ja Luc, jij eet ook van 2 walletjes! En dan kun je alles proberen goed te krijgen met die 2 blauwe ogen van je"
Luc: "klootzak haha"
(ging over Luc en Shanti. Die hebben "iets"samen, maar Luc wordt betaald om het met Nadia aan te leggen, en dat doet Shanti pijn. Vervolgens papt Shanti nu dus met Dennis aan om Luc te laten voelen wat zij voelt...
Het hele script loopt door elkaar heen en het is een grote teringzooi nu...
Maar wel leuke streams zo!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:07 schreef Dark het volgende:
Luc en Shanti kunnen beter samen gaan slapen en die 2 sukkels laten doen waar ze slecht in zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |