doe eens liev danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind schorpioenen wel leuk hoor![]()
ik hoop niet veel coz hij is NIX 2 geloof mequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat krijgt Luc eigenlijk voor deze verhaallijn????
Jeetje. Dat hadden wij nog niet bedacht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:03 schreef BsJanssen het volgende:
ik heb zo het idee dat Huub en Jaap Nadia sterk onderschatten...
Ze is zo bezig om de focus (dus verhaallijn/televisietijd) op haar en Dennis te houden dat ik het idee heb dat ze dondersgoed weet waarmee ze bezig is.
Het 'script' dreigt fout te gaan door Dennis' dronkenschap en meteen roept ze hem tot orde en dwingt Dennis om televisietijd te gaan scoren samen met Shanti.
Wie weet wordt de complete redactie wel zoet gehouden met haar ervaren trek- pijp- vinger- en befwerk. Ik denk het.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Jeetje. Dat hadden wij nog niet bedacht.![]()
Daarbij heeft Huub ook in de gaten, dat Nadia schijnbaar beschikt over bepaalde priveleges, die Huub heel erg dwars zitten.
Ja bedacht/vermoed ja, maar vandaag was pas de eerste keer dat ze (Nadia) de controle dreigde te verliezen en dat ze het met harde hand weer rechtzetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Jeetje. Dat hadden wij nog niet bedacht.![]()
Daarbij heeft Huub ook in de gaten, dat Nadia schijnbaar beschikt over bepaalde priveleges, die Huub heel erg dwars zitten.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:07 schreef Dark het volgende:
Luc en Shanti kunnen beter samen gaan slapen en die 2 sukkels laten doen waar ze slecht in zijn!
Watte ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:08 schreef HoneyBunny het volgende:
Haha, Huub maakte wel even een hele scherpe opmerking tegen Luc.. Vond Luc niet zo heel erg leuk!
wat zei ie dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:08 schreef HoneyBunny het volgende:
Haha, Huub maakte wel even een hele scherpe opmerking tegen Luc.. Vond Luc niet zo heel erg leuk!
Klopt, maar Huub heeft het al een tijdje in de gaten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:08 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ja bedacht/vermoed ja, maar vandaag was pas de eerste keer dat ze (Nadia) de controle dreigde te verliezen en dat ze het met harde hand weer rechtzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |