denk je dat hij voor niets in dgk komt??? Er zijn vast en zeker afspraken over aantal tv minuten, financiele vergoeding of whatever.... direct of indirect wordt hij dus betaald om in de verhaallijn mee te doen.quote:
zou je denken?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:16 schreef riri het volgende:
hij heeft sambuca naar binnen zitten gieten als limonade
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:16 schreef chufi het volgende:
Het is zo lep lazarus als de hel. Ik heb het niet gezien , maar blijkbaar heeft ie zich moed ingedronken .
Schorpioenen zijn over het algemeen hele goede sexpartners.quote:
Ik zeg, gipsen, dat hele lichaam!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:18 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
volgens mij vroeg NIX om een gekleurde pleister aan NADA
Ach joh. Laat haar. Zij wil die verdomde verhaallijn redden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:18 schreef chufi het volgende:
Lat nu liggen !!! trut van 1% bekommerd zich weer , sneak..
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Schorpioenen zijn over het algemeen hele goede sexpartners.
Zo, daar kan je voorlopig wel even mee door toch???
prachquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:19 schreef Dreamboy het volgende:
Luc brengt water bij Nix
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:21 schreef tipsch het volgende:
* tipsch gooit met popcorn naar Dennis.
Ik ook niet echt. Ik eet wel chipolata puddig. Kan m'n monitor niet hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
* Gooit graag mee, maar heeft geen popcorn![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Ik eet wel chipolata puddig. Kan m'n monitor niet hebben.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Luc en Shanti zijn op zoek naar een tandenborstel voor Shanti. Luc heeft er al 1 gevonden
Dennis vind een tandenborstel in de kast, veegt m eerst af aan het dekbed, daarna reinigt hij hem met zn boxer en dan haalt hij ham langs zn buik.
Dennis: Ik heb er hier ook nog 1 !!!!!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Luc en Shanti zijn op zoek naar een tandenborstel voor Shanti. Luc heeft er al 1 gevonden
Dennis vind een tandenborstel in de kast, veegt m eerst af aan het dekbed, daarna reinigt hij hem met zn boxer en dan haalt hij ham langs zn buik.
Doen het ook goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de kruidnootjes ondertussen gevonden. Hier heb je ook een handje. Voelt net als popcorn![]()
Inc of ecl. tandpastaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:25 schreef HoneyBunny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |