ach wees blij dat user tony er niet is, die zou d r in dr * willen pakkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:26 schreef kit2u het volgende:
Shanti respect hoor.
Met zo'n lul naar bed wens je je eigen vijand niet.
Dat Luc nu weer je pooier moet zijn, ... tja .
da's wel zielig.
O? Dus we krijgen weer een soort Bart verhaallijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:13 schreef diedirk het volgende:
Dennis fluisterde haal me hieruit!!!!!!
Ze is een kutmokkel, een reden om haar 24 lang compleet te negeren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Ik ga hem nooit naar huis sturen, ik steek hem geen mes in de rug. Tegen Luuuuuuccc.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:30 schreef Stupidisco het volgende:
ben bang dat het echt een kansloze missie is om Nadia er van te overtuigen om Dennix weg te stemmen...gaat niet gebeuren.
Hoezo, ze zal wel moeten. Eric en Sylvia hebben er destijds ook aan moeten geloven door sturing van achter. Nadia gaat gewoon doen wat ze moeten doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:30 schreef Stupidisco het volgende:
ben bang dat het echt een kansloze missie is om Nadia er van te overtuigen om Dennix weg te stemmen...gaat niet gebeuren.
niet slim, want Nada gelooft hun toch niet........ ze hadden hem beter kunnen laten liggenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:32 schreef Kaleddis het volgende:
nix had een condoom onder z'n kussen gelegd, in de hoop te gaan scoren zeker![]()
Lieke heeft hem daaronder vandaan gehaald en laat het nu aan de rest zien.
Ik denk eerder dat Nadia die er neergelegd heeft - voor de show -quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:32 schreef Kaleddis het volgende:
nix had een condoom onder z'n kussen gelegd, in de hoop te gaan scoren zeker![]()
Lieke heeft hem daaronder vandaan gehaald en laat het nu aan de rest zien.
Als Nadia pissig is, gaat ze enorm reversen projecteren. Komt eigenlijk alles naar buiten waarvan ze donders goed weet dat het voor haarzelf geldt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
Nadia vindt Lieke een heel vies meisje *ligt dubbel*
En dát om alleen haar eigen reet te redden. Niet meer. Niet minder.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:31 schreef kybe het volgende:
Dus die lamlul gaat donderdag niet weg,want zij stemt hem er niet uit.
We kunnen het wel schudden, de klef en bef story gaat na donderdag nog door.![]()
om vervolgens op Luc te kruipenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:33 schreef kybe het volgende:
Mevrouw ik was mijn haar,lijf en kleding niet heeft het lef om te zeggen dat Lieke een vies meisje is.
Van de week wel even een string van dat vieze meisje pikken.
Die heeft voor mij vanavond helemaal afgedaan.Hij noemde Amanda een schattig meisje,gaf haar een kus en zei :''wat ben je toch een mooie vrouw''.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:34 schreef HoneyBunny het volgende:
Luc is toch ook een klootzak, hij weet wat Shanti voor hem voelt maar hij haalt haar wel die hoerenkooi in om met Dennis te rotzooien. Vervolgens ligt zij aan de andere kant van de slaapkamer te luisteren nar dat gekwijl van hen....
Begin Luc steeds minder leuk te vinden.
Chanty is toch ook een greppeldel, die komt in de kooi om Dennis te bangenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:34 schreef HoneyBunny het volgende:
Luc is toch ook een klootzak, hij weet wat Shanti voor hem voelt maar hij haalt haar wel die hoerenkooi in om met Dennis te rotzooien. Vervolgens ligt zij aan de andere kant van de slaapkamer te luisteren nar dat gekwijl van hen....
Begin Luc steeds minder leuk te vinden.
O? Dus als zij Lieke voor manwijf (met piemel) uitscheld...........................................................................?????quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als Nadia pissig is, gaat ze enorm reversenprojecteren. Komt eigenlijk alles naar buiten waarvan ze donders goed weet dat het voor haarzelf geldt.
OO???? Het is je dus van de week niet opgevallen, dat Amanda zich vreselijk liep uit te sloven als Luc in de buurt was???quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:36 schreef kybe het volgende:
[..]
Die heeft voor mij vanavond helemaal afgedaan.Hij noemde Amanda een schattig meisje,gaf haar een kus en zei :''wat ben je toch een mooie vrouw''.
Zij staan niet in dat deel van het script.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
Ik vind Jap, Huub en Lieke overigens erg zwak dat ze zich juist nu nauwelijks beneden laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |