Hij kan wel leuk uit de hoek komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc geeft iemand naast hem in bed, die onder de dekens graait, een aanwijzing "Het is geen spelcomputer"
Of wellicht : Hij kan wel leuk uit de hoek broek komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij kan wel leuk uit de hoek komen![]()
Das wel een langequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zullen we haar gewoon hdhtednh noemen ? (Haar Die HangTieten En Drie Navels Heeft)
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:22 schreef Prospera het volgende:
Laten ze het er morgenochtend over hebben.
Mannie is niet misselijk meer trouwens, ws teveel gedronken?
"Kein Tierchen so froh wie ein Spermatoso........"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zoals eerder opgemerkt, heeft het te maken met zuurgraadverschillen en het doorslikken van zaadjes. Het verband wil ik hier liever niet te gedetailleerd neerzetten.
Ik herkende hem meteen, dat is een echte ''Goldcamp''quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo zeg, die staat !
[ afbeelding ]
Zie edit. Vers theorietje. Meestal worden zulke films afgetiteld met iets als: "Don't try this at home. The scenes are recorded with professional actors"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Kein Tierchen so froh wie ein Spermatoso........"
Ja, truste. Ik ga ook even vertekken, tot morgenquote:
Bij nix is het altijd 'als, als , als.....'quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als die matties van hem nou toch gewoon de helft van dat vuurwerk in z'n reet hadden gestoken .....
[ afbeelding ]
Jawel beste kijkbuis kindertjes, zoals BSOL de nacht afsluiting voor zijn rekening nam zal ik het begin van een nieuwe dag maar eens inluiden. Om te beginnen allen, maar in het bijzonder DGK Fan, van harte met de verjaardag van onze overtuigende sterspeler Dennix Bakx. Zal vandaag eindelijk eens actie ondernomen worden om het bewonertal van de villa uit te dunnen of wordt het wederom een herhaling van de voorgaande dagen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 05:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morgen is een nieuwe dag ........
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:00 schreef DrsH het volgende:
Om te beginnen allen, maar in het bijzonder DGK Fan, van harte met de verjaardag van onze overtuigende sterspeler Dennix Bakx.
Noemen? Gewoon helemaal negeren...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:49 schreef beequeen het volgende:
Even tussendoor. Hoe gaan we dat ding noemen dat naast Luc ligt nu we haar niet meer met haar eigen naam mogen aanspreken? Is NNN een idee? (Naad Niet Noemen)![]()
Ook goed maar dat geldt voor Bax dan ook want zie je de een zie je de ander ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Noemen? Gewoon helemaal negeren...![]()
Voor de internetshow.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:00 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik moest vanochtend krabben en Huub zwemt buiten?
Waar is dit voor?
Elk verhaal kan vanuit een ander perspectief bechreven worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook goed maar dat geldt voor Bax dan ook want zie je de een zie je de ander ook.
Edit: Het zal wel rustig blijven in de COS op deze manier.![]()
Je moet nog even geduld hebben tot donderdag, dan gaat het echt gebeuren 100%.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:31 schreef Kaleddis het volgende:
Morguh![]()
Wat ligt nixje nu weer depri in z'n bedje ? Hij is toch jarig en zou lekker moeten knallen ?
Dat hele ontbijt is een enorme dis van zijn ex-vriendin! Hij kan daar toch niet relaxed van genieten zonder dat zijn haren plukje voor plukje in de goede stand zijn gezet?!! Had hij haar eens moeten flikken, volop in de belangstelling en in beeld zónder make-up!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:33 schreef beequeen het volgende:
Heeft hij nu al iets van het ontbijt gegeten of durft ie dat niet, bang dat ze er iets mee gedaan hebben?
Goed plan, ik ben voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Elk verhaal kan vanuit een ander perspectief bechreven worden.
Individuele acties mogen niet genoemd worden..interacties alleen benoemen met de naam van de ander..het is niet zo moeilijk...![]()
En daar kom je nu pas achterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
Wat een onbeschofte, ondankbare vlerk is Dennis toch ook. Lang zal ie leven? Ik hoop het niet!
Neehee, maar af en toe (zoals nu dus) is het nog duidelijker dan normaal.quote:
Je hebt er zin anquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neehee, maar af en toe (zoals nu dus) is het nog duidelijker dan normaal.
Daarom:
Kort zal die leven
Kort zal die leven
Kort zal die leven
In de Cholera, in de Cho-le-ra, in de Cho-le-ra
Hieperdepiep: Hoer op!
idd, eindelijk weer eens leuke beeldenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:58 schreef Clank het volgende:
Leuk om te zien hoe ze die opnames maken voor de show. Ze zijn ook maar wat aan het uitproberen.. ben weer benieuwd naar het resultaat.
Allemaal!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neehee, maar af en toe (zoals nu dus) is het nog duidelijker dan normaal.
Daarom:
Kort zal die leven
Kort zal die leven
Kort zal die leven
In de Cholera, in de Cho-le-ra, in de Cho-le-ra
Hieperdepiep: Hoer op!
inleven in je rolquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef Clank het volgende:
Waarom moet Jaap nu zo lang in de sauna zitten?? Voor een filmpje kun je toch gewoon doen alsof hij er lang in heeft gezeten??
Althans Huub!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:21 schreef Katewalker het volgende:
En het tafeltje van AmandaDGK] ligt nu in het zwembad....
Per ongeluk of per expres?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:21 schreef Katewalker het volgende:
En het tafeltje van Amanda ligt nu in het zwembad....
Voor het shot dus expres.quote:
Gooide ze nu iets over Huub?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:27 schreef Kaleddis het volgende:
En ja hoor, Amanda kan zich weer niet beheersen...
Als ze willen is die echt zo de villa uit.
Go tell it to al die 19-jarigen op hogeschool en universiteit. Amanda heeftr het intellect van een 9-jarige.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:27 schreef SiRojK het volgende:
Maargoed, wat wil je van iemand die 19 is, ze kan nog niet nadenken
Huub kwam aanlopen met watjes die helemaal nat waren geworden. Amanda gooide dat over Huub z'n hoofd heen.quote:
Expres..maar niet om Amanda te zieken maar als onderdeel van een scene ...quote:
Het was ook enigsinds sarcastischquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Go tell it to al die 19-jarigen op hogeschool en universiteit. Amanda heeftr het intellect van een 9-jarige.
Het zou leuk zijn als er straks een brief binnen zou komen met een boete voor Jaap, Huub en Lieke van............1 EURO, oftewel 33 cent per persoon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Huub kwam aanlopen met watjes die helemaal nat waren geworden. Amanda gooide dat over Huub z'n hoofd heen.
LOL, het tafeltje ligt nu in de vijver![]()
![]()
Dan neem ik mijn woorden enigszins terugquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als er straks een brief binnen zou komen met een boete voor Jaap, Huub en Lieke van............1 EURO, oftewel 33 cent per persoon.
Kom op Redactie, jullie kunnen het!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als er straks een brief binnen zou komen met een boete voor Jaap, Huub en Lieke van............1 EURO, oftewel 33 cent per persoon.
Kom op Redactie, jullie kunnen het!
Stom wichtquote:
Lijkt heel erg op een nix uitspraak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:49 schreef SiRojK het volgende:
100% krijg je iets.. Wtf is dat nu weer voor een opmerking
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:53 schreef beequeen het volgende:
Ik heb even de hond uitgelaten........is dit echt nav een potje nagellak?![]()
quote:
Heeft iemand dit gehoord, heeft Lieke echt gezegd 'goed voor je dat je vader dood is'?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:58 schreef Ziet het volgende:
Brian: waarom vraag je me die vraag
Huub: nou, moet je horen wat je vriendin allemaal uitkraamt
Amanda: ja, maar moet je horen wat je eigen vriendin zegt: die zegt gewoon: goed dat je vader dood is, nou hoe ziek ben je dan?
Lieke: nee, dat heb ik nooit gezegd, ik zei: een gezin, waarbij de vader alcoholist was, onder zware depressies stond, uit zo'n gezin kom jij amanda, en ik wil weleens zien waar jij over 10 jaar staat. Dan zoek ik je op, nee niet om je iets aan te doen, dat zijn jouw woorden, maar gewoon om te kijken hoe het met je gaat.
(tijdens die hele zin van Lieke was Amanda aan het schreeuwen, dus misschien dat ik wat verkeerd heb verstaan)
je roept t op je af he!!!quote:
Ik zit te wachten tot hij ook gaat knallen in deze discussie.quote:
Normaal zou ik hierom lachen, maar die gozer is gewoon té triest voor woordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot hij ook gaat knallen in deze discussie.![]()
Ik denk dat Mamanda hier zelf 100 % debet aan is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:07 schreef Katewalker het volgende:
Amanda heeft natuurlijk niet voor niets in een jeugdgevangenis gezeten...en daar zal ze zeker ook wel het een en ander geleerd hebben.... wat een figuur..![]()
Er is hier wel eens commentaar geweest op de moeder van Amanda maar je zal maar drie van zulke dochters hebben....![]()
Ik schat dat ze het nu zo'n 30 keer heeft geroepen.. gebrek aan andere tekst ofzo??quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:13 schreef beequeen het volgende:
Wat lult Amanda nou, Huub snuiven onder de dekens met Gaby........gelooft ze dat echt zelf?
dennis is toch zo blij met deze ruziequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:17 schreef Clank het volgende:
Fijn dat Dennis zich ook zo heftig in de discussie stort.. en partij kiest!
Zijn gewoon kateroogjes. Ze heeft toch ook al gekotst vannacht ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:23 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft Amanda de laatste tijd met haar ogen? Ze heeft van die Paris Hilton oogjes, zo'n 'lui' oogje zeg maar maar dan aan beide kanten..
Ze is gewoon enorm pissed en chagrijnig omdat ze niet kan roken nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zijn gewoon kateroogjes. Ze heeft toch ook al gekotst vannacht ?
Ik verheug me er nu al op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:20 schreef riri het volgende:
En Lieke die straks door FHM voor een fotoshoot wordt gevraagd....Amanda's kop straks als ze dat hoort
volgens mij kan zij de sfeer alleen maar verder verzieken zoals altijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:31 schreef Ziet het volgende:
het is palma niet echt gelukt om de sfeer beter te krijgen
Die is gisteravond geweest, hij zal wel blij zijn met Amanda.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop dat Amanda nog even volhoudt. Ligt ze straks weer zielig te op bed te piepen.![]()
Wanneer komt de logopedist weer![]()
Die kop van Amanda is in ieder geval niet leeg. Er zit een onuitputtelijke bron van bagger in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:35 schreef kybe het volgende:
Amanda die zegt dat Lieke een leeghoofd is.![]()
is dat al zeker dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:20 schreef riri het volgende:
En Lieke die straks door FHM voor een fotoshoot wordt gevraagd....Amanda's kop straks als ze dat hoort
Deeptroathen tot ze blauw aanloopt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:50 schreef Liess het volgende:
Wat een vreselijk lekker wijf is het toch ook.
Ik vind die opmerking die Brian en Amanda maakten door dit te gebruiken als argument nog 100keer minder respectvol dan de actie uiteindelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:46 schreef Taurus het volgende:
"wees er maar trots op dat je van iemand van zestig de spullen in de vijver gooit"
Amanda is echt zo iemand bij wie 50+ bejaard is en van wie ze aanneemt dat diegene oud en zwak isKleine mormel, ze weet nog niets.
Gaat FHM haar echt vragen straks of hopen jullie dat ?quote:
Vind je dat? Ik kan erg afknappen op zo'n vieze smerige bos haar (om intelligentie daar maar buiten te laten)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:50 schreef Liess het volgende:
Wat een vreselijk lekker wijf is het toch ook.
Nogal. Alsof Tilly met zestig meteen een rollator moet aanschaffen en zich moet aanmelden bij een verzorgingshuis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:53 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind die opmerking die Brian en Amanda maakten door dit te gebruiken als argument nog 100keer minder respectvol dan de actie uiteindelijk
Idd, zij vinden Tilly dus een zielig oud vrouwtje, dat is wat ze zeggen... Hoe lelijk kan het wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal. Alsof Tilly met zestig meteen een rollator moet aanschaffen en zich moet aanmelden bij een verzorgingshuis.
Dat hoop ik. Zeker is wel dat FHM Amanda en die mevrouw in de witte jas niet wil.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat FHM haar echt vragen straks of hopen jullie dat ?
Ze gaat nu bitchen over de nagellak.. Maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:57 schreef petraa het volgende:
Heeft Amanda al gehoord, dat de watjes geen persoonlijk bezit is en het tafeltje ook niet ????
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal. Alsof Tilly met zestig meteen een rollator moet aanschaffen en zich moet aanmelden bij een verzorgingshuis.
ja dat vroeg ik ook al.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat FHM haar echt vragen straks of hopen jullie dat ?
Waar was die nagellak?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze gaat nu bitchen over de nagellak.. Maar
1. Ze heeft indirect toestemming gegeven beneden eerder
2. De nagellak is gewoon terug en er is niets mis mee
... er een wit jasje in proppen of zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:05 schreef beequeen het volgende:
Kan Luc nu even zijn mond houden............
Wat is luuk zelf? toch ook een buitenstaander die opmerkingen maakt en dingen doetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Luc heeft het nu over de vriend van Lieke die een opmerking had gemaakt naar Nadia. Dat buitenstaanders denken het spel te moeten meespelen.
Hallo Luc!!! Wat denk je van je eigen 'vriendjes'!!!
Ik hoop donderdagavond, na Dennis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef tipsch het volgende:
Luc bekent inmiddels kleur. Een miet aan de verkeerde kant. Is ook eigenlijk helemaal niet erg. Wanneer vertrekt die supporter van Brian eigenlijk weer?
Kesler spant de kroon wat dat betreft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Luc heeft het nu over de vriend van Lieke die een opmerking had gemaakt naar Nadia. Dat buitenstaanders denken het spel te moeten meespelen.
Hallo Luc!!! Wat denk je van je eigen 'vriendjes'!!!
Ik schat donderdag nadat Nadia nix erin heeft gehouden.... Of eventueel vrijdag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef tipsch het volgende:
Luc bekent inmiddels kleur. Een miet aan de verkeerde kant. Is ook eigenlijk helemaal niet erg. Wanneer vertrekt die supporter van Brian eigenlijk weer?
Serieus, ik weet niet wat de bedoeling is, maar de support voor Brian en Amanda heeft zo wel lang genoeg geduurd.quote:
Ja persoonlijk vind ik dat ook, maar als Luc nu naar huis gaat, gaat Dennix er zeker niet uit en nu zit er nog een kleine kans in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Serieus, ik weet niet wat de bedoeling is, maar de support voor Brian en Amanda heeft zo wel lang genoeg geduurd.
Luc Lammetjesthee zijn rol is inmiddels uitgespeeld ......quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef trettie het volgende:
wil die Luc ff helemaal z,n kop dichthouden!
Dan wel zonder haar naam te noemen, svp!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:18 schreef tipsch het volgende:
Mag de volgende COS weer zo'n fijne TT hebben die slaat op ons NNN-vrije dagje?
Volgens mij is er niemand in de paardenbakquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:14 schreef trettie het volgende:
Hebben die twee in de paardebak met hun paardebek geen zender om of zo!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand in de paardenbak![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dubbel L en dubbel D maken teevee![]()
[ afbeelding ]
Maar wel lekkere muziekquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dubbel L en dubbel D maken teevee![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij moet ie gesmeerd worden. Ik hoor het af en toe piepen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:26 schreef Ziet het volgende:
wat loopt fries lekker te hobbelen zonder iemand
Dat proces is al lang geleden gestart.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:28 schreef avonne het volgende:
ik heb niks gezien, maar.... moge amanda vandaag nog beginnen met wegrotten
Dus gaat ze maar even onder de zonnebank, kan ze daar verder slapen....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:28 schreef Dark het volgende:
Brian zegt tegen Luc en Amanda dat ze aktief moeten doen.
Amanda is doodop, ze wil gaan slapen.
Luc vraagt of je ook niet met ogen dicht naar muziek mag luisteren - mag niet, zegt Brian.
Brian weet daar alles van!
Dat proces is al begonnen in haar verrotte geest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:28 schreef avonne het volgende:
ik heb niks gezien, maar.... moge amanda vandaag nog beginnen met wegrotten
Dat vod wordt alleen maar steviger, ze wast hem namelijk nooit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:31 schreef Ziet het volgende:
die rooie beha gaat nu toch wel wat uitzakken na zo'n tijd
We sulle sien, we sulle sien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:34 schreef fredfik het volgende:
en ja de del jankt weer ,heeft d,r zin niet gekregen!!
Huilt ze echt, ik heb geen streams aan, ik walg van dat zooitje daarquote:
Ik dacht een snikje te horen, stelde eigenlijk niks voor. Misschien probeert ze het hokje te paaien door zielig te doen net als die mevrouw in de witte jas.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Huilt ze echt, ik heb geen streams aan, ik walg van dat zooitje daar
Ik geloof daar niks van. Nadia is echt niet zo stom dat ze haar enige backup wegstemt. Als Luc 2 dagen weg is ligt ze weer te wippen met nix. In mijn ogen is er maar 1 optie en dat is in het trio Lieke, Huub en Jaap.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja persoonlijk vind ik dat ook, maar als Luc nu naar huis gaat, gaat Dennix er zeker niet uit en nu zit er nog een kleine kans in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |