is dat al zeker dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:20 schreef riri het volgende:
En Lieke die straks door FHM voor een fotoshoot wordt gevraagd....Amanda's kop straks als ze dat hoort
Deeptroathen tot ze blauw aanloopt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:50 schreef Liess het volgende:
Wat een vreselijk lekker wijf is het toch ook.
Ik vind die opmerking die Brian en Amanda maakten door dit te gebruiken als argument nog 100keer minder respectvol dan de actie uiteindelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:46 schreef Taurus het volgende:
"wees er maar trots op dat je van iemand van zestig de spullen in de vijver gooit"
Amanda is echt zo iemand bij wie 50+ bejaard is en van wie ze aanneemt dat diegene oud en zwak isKleine mormel, ze weet nog niets.
Gaat FHM haar echt vragen straks of hopen jullie dat ?quote:
Vind je dat? Ik kan erg afknappen op zo'n vieze smerige bos haar (om intelligentie daar maar buiten te laten)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:50 schreef Liess het volgende:
Wat een vreselijk lekker wijf is het toch ook.
Nogal. Alsof Tilly met zestig meteen een rollator moet aanschaffen en zich moet aanmelden bij een verzorgingshuis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:53 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind die opmerking die Brian en Amanda maakten door dit te gebruiken als argument nog 100keer minder respectvol dan de actie uiteindelijk
Idd, zij vinden Tilly dus een zielig oud vrouwtje, dat is wat ze zeggen... Hoe lelijk kan het wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal. Alsof Tilly met zestig meteen een rollator moet aanschaffen en zich moet aanmelden bij een verzorgingshuis.
Dat hoop ik. Zeker is wel dat FHM Amanda en die mevrouw in de witte jas niet wil.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat FHM haar echt vragen straks of hopen jullie dat ?
Ze gaat nu bitchen over de nagellak.. Maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:57 schreef petraa het volgende:
Heeft Amanda al gehoord, dat de watjes geen persoonlijk bezit is en het tafeltje ook niet ????
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal. Alsof Tilly met zestig meteen een rollator moet aanschaffen en zich moet aanmelden bij een verzorgingshuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |