ja dat vroeg ik ook al.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat FHM haar echt vragen straks of hopen jullie dat ?
Waar was die nagellak?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze gaat nu bitchen over de nagellak.. Maar
1. Ze heeft indirect toestemming gegeven beneden eerder
2. De nagellak is gewoon terug en er is niets mis mee
... er een wit jasje in proppen of zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:05 schreef beequeen het volgende:
Kan Luc nu even zijn mond houden............
Wat is luuk zelf? toch ook een buitenstaander die opmerkingen maakt en dingen doetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Luc heeft het nu over de vriend van Lieke die een opmerking had gemaakt naar Nadia. Dat buitenstaanders denken het spel te moeten meespelen.
Hallo Luc!!! Wat denk je van je eigen 'vriendjes'!!!
Ik hoop donderdagavond, na Dennis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef tipsch het volgende:
Luc bekent inmiddels kleur. Een miet aan de verkeerde kant. Is ook eigenlijk helemaal niet erg. Wanneer vertrekt die supporter van Brian eigenlijk weer?
Kesler spant de kroon wat dat betreft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Luc heeft het nu over de vriend van Lieke die een opmerking had gemaakt naar Nadia. Dat buitenstaanders denken het spel te moeten meespelen.
Hallo Luc!!! Wat denk je van je eigen 'vriendjes'!!!
Ik schat donderdag nadat Nadia nix erin heeft gehouden.... Of eventueel vrijdag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef tipsch het volgende:
Luc bekent inmiddels kleur. Een miet aan de verkeerde kant. Is ook eigenlijk helemaal niet erg. Wanneer vertrekt die supporter van Brian eigenlijk weer?
Serieus, ik weet niet wat de bedoeling is, maar de support voor Brian en Amanda heeft zo wel lang genoeg geduurd.quote:
Ja persoonlijk vind ik dat ook, maar als Luc nu naar huis gaat, gaat Dennix er zeker niet uit en nu zit er nog een kleine kans in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Serieus, ik weet niet wat de bedoeling is, maar de support voor Brian en Amanda heeft zo wel lang genoeg geduurd.
Luc Lammetjesthee zijn rol is inmiddels uitgespeeld ......quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef trettie het volgende:
wil die Luc ff helemaal z,n kop dichthouden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |