quote:
Jawel beste kijkbuis kindertjes, zoals BSOL de nacht afsluiting voor zijn rekening nam zal ik het begin van een nieuwe dag maar eens inluiden. Om te beginnen allen, maar in het bijzonder DGK Fan, van harte met de verjaardag van onze overtuigende sterspeler Dennix Bakx. Zal vandaag eindelijk eens actie ondernomen worden om het bewonertal van de villa uit te dunnen of wordt het wederom een herhaling van de voorgaande dagen.
Daar waar een op jonge leeftijd dementerende Dennix Bakx "Ik heb zo waanzinnig gedroomd" uit het repertoire van Kinderen voor Kinderen zingt. Natte Naad geen moment schuwt om voor de cams te verschijnen met haar achterlijke geblaat en sterk verwaarloosde lichaam en Amanda alle adviezen van de logopedist in de wind slaat om maar vooral op jeugdige leeftijd haar stembanden voorgoed te verkloten, hetgeen in mijn optiek geen bezwaar is. Zullen Lieke en Huub er in slagen hun op fragiele gronden gebaseerde "relatie" in stand te houden. En zal Brian eindelijk eens een pro actieve houding aannemen en tot enige vorm van actie overgaan, in plaats van acteren als een aangeschoten junk op zoek naar drogerende middelen. Zal Jaap zijn dubieuze rol als geestelijk gestoorde speler verder aanscherpen en zal Amanda eindelijk eens de gebruiksaanwijzing van de wasmachine ter hand nemen zodat zij haar en de kleding van haar hartsvriendin kan gaan wassen, in plaats van te zeiken dat ze niets hebben om aan te trekken. Hierbij ga ik er even vanuit dat ze kan lezen of de illustraties kan vertalen naar daden. Ik hoop dat eindelijk eens een einde komt aan het achterlijke gekirr van de sletjes Mannie en Naad, want ook dat gaat mij meer dan gebruikelijk de strot uithangen. Verder hoop ik dat Fok eindelijk weer eens ouderwets lekker snel wordt zodat de posts geen uren onderweg zijn of ik mij noodgedwongen vol giet omdat ik weer even moet wachten en het later nog een keer moet proberen. Nou we zullen zien vandaag, een ding weet ik wel als de
Gouden Kooi op deze voet verder gaat vrees ik dat een groot aantal fanatieke volgers van het spel het binnenkort af zullen laten weten.
Ik wens jullie veel plezier toe bij het volgen van Dennix zijn verjaardag en de mogelijke ontwikkelingen van vandaag