Als Nix er donderdag gewoon uitgaat heeft ze dat goed gedaan en is ze idd supervals, zou top zijn!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef riri het volgende:
nadia is een valse bitch....die houdt iedereen voor de gek en gebruikt ook iedereen
Vind ik eigenlijk niet......mag die knul, net zoals iedereen daar gedaan heeft, gewoon even zijn verjaardag vieren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:10 schreef diedirk het volgende:
Hhaah dit doen ze goed om nu ook de jacuzzi in te gaan
Zou ze dan niet door hebben dat ze heel goed de volgende kan zijn? Volgens mij speelt dat best dat koppie.....al zegt ze dat nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als Nix er donderdag gewoon uitgaat heeft ze dat goed gedaan en is ze idd supervals, zou top zijn!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet......mag die knul, net zoals iedereen daar gedaan heeft, gewoon even zijn verjaardag vieren?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet......mag die knul, net zoals iedereen daar gedaan heeft, gewoon even zijn verjaardag vieren?
Linkje??quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, nou... dat is niet best hoor. Ik heb even gekeken maar bij de krokodil staat al helemaal geen goede eigenschap.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:12 schreef Scandalous het volgende:
gezellig
Dennis vertelt over zijn voetbalvrienden die voor hem door het vette vuur gaan, en hij is zelfs de extreemste van hun allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |