Hij kan wel leuk uit de hoek komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc geeft iemand naast hem in bed, die onder de dekens graait, een aanwijzing "Het is geen spelcomputer"
Of wellicht : Hij kan wel leuk uit de hoek broek komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij kan wel leuk uit de hoek komen![]()
Das wel een langequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zullen we haar gewoon hdhtednh noemen ? (Haar Die HangTieten En Drie Navels Heeft)
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:22 schreef Prospera het volgende:
Laten ze het er morgenochtend over hebben.
Mannie is niet misselijk meer trouwens, ws teveel gedronken?
"Kein Tierchen so froh wie ein Spermatoso........"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zoals eerder opgemerkt, heeft het te maken met zuurgraadverschillen en het doorslikken van zaadjes. Het verband wil ik hier liever niet te gedetailleerd neerzetten.
Ik herkende hem meteen, dat is een echte ''Goldcamp''quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo zeg, die staat !
[ afbeelding ]
Zie edit. Vers theorietje. Meestal worden zulke films afgetiteld met iets als: "Don't try this at home. The scenes are recorded with professional actors"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Kein Tierchen so froh wie ein Spermatoso........"
Ja, truste. Ik ga ook even vertekken, tot morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |