Ik ook. Welterustenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:22 schreef Muck het volgende:
maarre, lieverds, ik ga slapen
tot morgen
Emo dag, niets ernstigs?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:23 schreef BrandX het volgende:
welterusten muckster en DaMart!![]()
![]()
ik zelf ga er ook voor vandaag een eind aan breien, morgen vroeg dag en een hele emo dag, dusssss...
Dat is de consequentie van uitslapen, ja.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan ben ik vast niet op tijd weer op cursus![]()
dan kom ik Persoonlijke Ontwikkelings punten tekort omdat ik de cursus mis en dan krijg ik geen fijne bonusquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is de consequentie van uitslapen, ja.![]()
Goed om te weten dat alles werkt!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:37 schreef crossover het volgende:
Goedenavond! Live verslag vanuit tilburg, waar ik het eerste nachtje op m'n kamer doorbreng.
Zekerquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed om te weten dat alles werkt!
Ho is, heb je daar iemand voor meegenomen of helemaal niet?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeker
Zo eens m'n bed uitvoerig testen.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:37 schreef crossover het volgende:
Goedenavond! Live verslag vanuit tilburg, waar ik het eerste nachtje op m'n kamer doorbreng.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ho is, heb je daar iemand voor meegenomen of helemaal niet?
twquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:37 schreef crossover het volgende:
Goed bezig! Ik was het te vroeg vandaagquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jooo
Ik geloof dat ik eindelijk eens een keer op een fatsoenlijke tijd 'moe' ben
Het heet tenslotte ook 'body-butter'quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:03 schreef sararaats het volgende:
heb mezelf verwend met The Soft Touch body butter
eigenlijk is die voor de handen maar ik doe er m'n armen en buik ook mee
Slaap lekker jonge!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
Ik hou het voor gezien mensen
Lekker pitten
ben benieuwd, heb de film nu klaar. ik schakel om in me bed met de laptopquote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben benieuwd, heb de film nu klaar. ik schakel om in me bed met de laptop![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klaar met downlkopen neem ik aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat zal wel morgen worden ja! Veel plezier met kijken!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:34 schreef Houniet het volgende:
ik ga nu kijken! moest nog even een PM afmaken
tot zo, en anders tot morgen
Ja, ik wens je een fijne nachtrust toe frits.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik lekker de mand in!
Sander, fijne nacht jonge!
indah,![]()
relaxed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen allen.
Twee dagen werken deze week. Lang leve de herfstvakantie.
Te overzienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:27 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag en morgen. Vandaag tot 4 uur en morgen tot 9 uur. Vanaf half 12. Dat dan weer wel.
Zéér zeker. Donderdag lekker vrij, lekker hangen met dinnetjes. En vrijdag naar Utrecht.quote:
Mot dat allemaal bij mij in de stad?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:45 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Hey, jij ook al naar Utrecht, vrijdag, Kuukske? Ik ben dan ook in Utrecht. Wat toevallig!
Zie mijn sigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mot dat allemaal bij mij in de stad?
Moge DaMart
Ja, ga je je ook aanmelden?quote:
Nee, Halloweenfeest in de Stairway en daarvoor eten met een aantal mensenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:49 schreef eer-ik het volgende:
Oh, is er ook nog iets van een concert ofzo?
Neen, geen tijd, ik ben er nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ga je je ook aanmelden?
[..]
Nee, Halloweenfeest in de Stairway en daarvoor eten met een aantal mensen.
is dan de crewmeet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer. Een dag later ben ik er dan weer niet bij.
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is dan de crewmeet?
Dan ben ik er ook niet
tis fucking koud ja. Ik moest morgen gewoon krabben! ik heb vorige winter niet een keer hoeven krabben en nu lag er gewoon ijs op de ramenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:04 schreef Kuuks het volgende:
Zo. Zitten we weer. Mijn handen zijn er zowat afgevroren op de fiets![]()
Ik vermoed een strenge winter. Arme JD zal ook wel hebben moeten krabben vanmorgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:06 schreef BrandX het volgende:
tis fucking koud ja. Ik moest morgen gewoon krabben! ik heb vorige winter niet een keer hoeven krabben en nu lag er gewoon ijs op de ramen![]()
Gij mazzelaar!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:12 schreef Kuuks het volgende:
Nou, zit ik dan. Met nog één andere collega op de afdeling. Er is geen fuck te beleven hier. [afbeelding].
Ik vermoed een vroeg naar huis gaan dagje vandaag [afbeelding]. Tenzij de secretaresse een berg werk bij me neerkwakt [afbeelding].
Tss!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:17 schreef Kuuks het volgende:
Mja, herfstvakantie heh Sjow. Onderwijs.
Lekker op tijd. Ik had vorige week zoiets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:08 schreef Kuukske het volgende:
En morgenavond begint het weekend al.
Moet je dat er 2x inwrijven?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:08 schreef Kuukske het volgende:
En morgenavond begint het weekend al.
Lekker hèquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lekker op tijd. Ik had vorige week zoiets.
Ow, de edit deed het niet. Dus ik postte het nog een keer losquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
Moet je dat er 2x inwrijven?![]()
Rockmeet van fok?
Papier!!![]()
aha... have fun dan maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow, de edit deed het niet. Dus ik postte het nog een keer los. Maar ik zie het al. Ik edit het wel even.
En jep, de meet van Fok.
En over een half jaar met pensioen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker hè. En dan heb ik een week vrij. Dus volgende week ook 2 dagen werken. De week erop 3. De week daarop ook 3. Oh mèhn
.
Neuh, dan ga ik fulltime werken. Ja, jullie lezen het goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En over een half jaar met pensioen?![]()
Ik euh..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Hmm. Oké. JD en ik gaan winkelen [afbeelding]. En naar de Rockmeet. En ehrmz.. eten bij Anthraxx. En euhh.
Shrek 3 huren bij de videotheek [afbeelding].
Ga de schoonmaaktster helpen ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
Is het al morgenavond 9 uur [afbeelding].
Waar zie je me voor aanquote:
Wat zeik jequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:23 schreef shifto het volgende:
morguh, ik kan echt niet fatsoenlijk slowchatten zonder fqr hoor mensen, en die doet het niet!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh, dan ga ik fulltime werken. Ja, jullie lezen het goed.
iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Doe voorzichtig![]()
Straks werk je nog 40 uur/week, dan ben je loonslaaf net zoals wij.![]()
Het zal hooguit 36 of 38 uur worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
Doe voorzichtig![]()
Straks werk je nog 40 uur/week, dan ben je loonslaaf net zoals wij.![]()
Van waar?quote:
Kuukske!!!quote:
Zonder de FQR, hoeft dat van mij nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
En even geswitched naar Silver natuurlijk.
heb ik ook een tijdje gedaan, maar vond hem toch niet je van het...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
Darktemplate hier.
quote:
Niet hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat zeik je
Hij doet het gewoon [ afbeelding ][ afbeelding ]
Fris, dat klopt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frisse neus halen.
ff lekker rondje gelopen.
Zeker fris, retekoud, ook goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fris, dat klopt.
Ik had van de week bijna hardloopschoenen gekocht, maar met dit weer wil ik niet meer.![]()
![]()
goed bezig weer, gisterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 22 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 140 eer-ik
008. 102 Papierversnipperaar
016. 073 Muck
020. 068 Houniet
024. 064 vrolijke-frits
025. 063 JortK
027. 060 Sjowhan
037. 053 DaMart
042. 052 MPG
055. 047 buzzer
089. 036 Jo0Lz
099. 034 Kuukske
106. 032 Frutsel
145. 026 Aarti
163. 024 BrandX
190. 021 sararaats
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
naaiend koud, dat was het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeker fris, retekoud, ook goed [afbeelding]
spamz0rquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ik stond weer eens op 1 [afbeelding]
doe het dan in de post zelfquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Even correctie aangebracht.
Hier in de straat moesten mensen al krabben.
zolang het droog is, is er nix mis met dit weerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fris, dat klopt.
Ik had van de week bijna hardloopschoenen gekocht, maar met dit weer wil ik niet meer.![]()
![]()
aan hun kont?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Even correctie aangebracht.
Hier in de straat moesten mensen al krabben.
quote:
Beter dan 30+ graden in NL ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zolang het droog is, is er nix mis met dit weer![]()
Beter dit, dan 30+ graden
Eet u smakelijk.quote:
Ik heb liever 30 graden. Ook met hardlopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zolang het droog is, is er nix mis met dit weer![]()
Beter dit, dan 30+ graden
Ik ookquote:
Nog zo'n weekendverlengerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:18 schreef JortK het volgende:
Dit is me laatste dag, dan lekker de rest van de week vrij
Ik ook zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Ik ga maar eens aan de studie
Die heb ik nu ook. Alhoewel het best lang duurt voordat de quickquote knop de reactie in het invoerveld plakt... En tevens zit er geen highlight in, waardoor ik niet altijd reply op mensen die m'n naam noemen in posts...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:42 schreef JortK het volgende:
joels, gewoon bagger gebruiken, daar zit gewoon Quick Quote in
Goed. 100% genezen van de hersenschudding.quote:
Sterkte met overleg!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook. Alhoewel het best lang duurt voordat de quickquote knop de reactie in het invoerveld plakt... En tevens zit er geen highlight in, waardoor ik niet altijd reply op mensen die m'n naam noemen in posts....
Overleg.
Die highlight heb ik nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook. Alhoewel het best lang duurt voordat de quickquote knop de reactie in het invoerveld plakt... En tevens zit er geen highlight in, waardoor ik niet altijd reply op mensen die m'n naam noemen in posts....
Overleg.
Lijkt me ook best vervelend eigenlijk. Dan krijg je wel erg veel kleurtjes te zienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die highlight heb ik nog nooit gebruikt
Dude!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
Godver, net 8 boterhammen weggewerkt, nog honger
Bazen zijn het!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb helemaal geen kleuren gebruikt hier.
Vind het maar irritant.
D'r zijn mensen aan het varen hier
Ja, ik snap het ook niet /madquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Acht boterhammen?!!! Ik eet er 2 per dag.
pwnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
FRQ in text_only werkt prima, tevens geen ads
Ja, maar ik ben wel al vanaf half 7 wakker he...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dude!
Ik krijg met moeite 's ochtends 1 boterham naar binnen!
Dat zou ook wel vreemd zijn als je nòg meer zou gaan etenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet /mad
Ik wil neit meer eten, ik ga niet meer eten
Dus vroeg op tijd gaan slapen, betekent bij jou dus ook vroeg wakkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel al vanaf half 7 wakker he...
Niet specifiek, maar ik werd wakker van iemand die buiten met z'n sleutels aan het kutten was.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dus vroeg op tijd gaan slapen, betekent bij jou dus ook vroeg wakker
Ik ook, en ik heb alleen nog maar cruesli met yoghurt en een appel opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
Ja, maar ik ben wel al vanaf half 7 wakker he...
Mja, maar ik zit nu wel met hongerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zou ook wel vreemd zijn als je nòg meer zou gaan eten
Dat is altijd handig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
N
[..]
Niet specifiek, maar ik werd wakker van iemand die buiten met z'n sleutels aan het kutten was.
In mijn deur.
Is 06:22 maandag avond?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is altijd handig.
Dronken studenten op maandagavond
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:01 schreef JortK het volgende:
FQR is niet meer nodig met de baggerlayout [afbeelding]
Jij bent echt helemaal om hè!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:01 schreef JortK het volgende:
FQR is niet meer nodig met de baggerlayout
Ik niet, maar ik ben te lui om FQR weer in te stellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij bent echt helemaal om hè!
cool!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed. 100% genezen van de hersenschudding.
Ik mis het meest de Highlight functie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij bent echt helemaal om hè!
Dat dacht ik ook.quote:
Idd, misschien ff een BUG topic voor aanmakenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik mis het meest de Highlight functie.
en het soepele quickquoten, want met die bagger layout duurt me dat echt te lang?!
En dat is thuis, hier en op de laptop zo... Zal zometeen eens in een vmware image testen, met kale browsers...
quote:
Middagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:00 schreef sararaats het volgende:
goedemiddag iedereen
*dichteresje meldt zich*
ik ben helemaal alleen thuis in het huis van mijn oudersquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:05 schreef Sjowhan het volgende:
Rustig op 't werk (gelukkig). Collega is nog steeds 'ziek'
Nog steeds niet gezongen voor Yvonne he sararaatsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:00 schreef sararaats het volgende:
goedemiddag iedereen
*dichteresje meldt zich*
Muckippetje!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben helemaal alleen thuis in het huis van mijn ouders
mijn vader en broer zijn werken en mijn moeder is shoppen met de buurvrouw
Lekker hoor! Maar ja jij bent natuurlijk wel gewend om alleen thuis te zijn! Is M al onderweg?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben helemaal alleen thuis in het huis van mijn ouders
mijn vader en broer zijn werken en mijn moeder is shoppen met de buurvrouw
quote:
nouquote:Plezier gehad op de bruiloft?
Raar volk toch altijd op die bruiloftenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:26 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
[..]
nou
het was in een kroegje waar ik toen ik nog in wijk woonde nog wel eens kwam
aldaar stikte het van de 40/50'ers die heel vals op de melodie van "daar in het kleine café aan de haven" (ik háát dat excuus voor een lied, maar dat terzijde) een of andere tekst die niet helemaal overeenkwam met het aantal lettergrepen heel vals aan het opwauwelen waren
verder waren mijn moeder en oude tantetje ook mee, en die kunnen beiden niet zo lang staan. Aangezien er vrijwel geen zitplaatsen waren zijn we dus vrij vlot weer naar huis gegaan
hehe, jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker hoor! Maar ja jij bent natuurlijk wel gewend om alleen thuis te zijn!
haha, zó ver weg woont ie nou ook weer niet hequote:Is M al onderweg?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Raar volk toch altijd op die bruiloften
Ik bedoelde voor nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
hehe, ja
en eerlijk gezegd vind ik dat helemaal niet erg
geen mens die zich stoort aan mijn rare slaapritme, eettijden of de gewoonte om in mijn pyjama rond te lopen 's avonds
[..]
haha, zó ver weg woont ie nou ook weer niet he
dat ie nu al onderweg moet zijn om donderdagavond langs te komen
ja....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Raar volk toch altijd op die bruiloften
weet ik, ik maakte ook een stom grapjequote:
Will do!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ja....
help me onthouden dat ik nooit, nóóit trouw
Stomme grapjes ftw!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:39 schreef Muck het volgende:
[..]
weet ik, ik maakte ook een stom grapje
nee, hij is aan het leren ofzo
thanksquote:
ja, zou ik ook moeten doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Stomme grapjes ftw!
Leren moet ook 'beuren!
Ik zit volgende week al aan de tentamensquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:43 schreef Muck het volgende:
[..]
thanks
[..]
ja, zou ik ook moeten doen
volgende week bufferweek, daarna tentamens
tentamensquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zit volgende week al aan de tentamens
ha die Muckquote:
net wakker, met u?quote:
met slechte mensen gaat het altijd goedquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:27 schreef crossover het volgende:
Ontbijt:
[ afbeelding ]
Brakke kutfoto
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:41 schreef JortK het volgende:
Zo project goedgekeurd... mijn vrije dagen kunne beginnen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor nu [afbeelding]
Tssquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:27 schreef crossover het volgende:
Ontbijt [afbeelding]:
[afbeelding]
Brakke kutfoto [afbeelding]
Ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ] goed bezig!
zin in zaterdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
wat is er zaterdag?quote:
ik zie het al, niets voor mijquote:
wat ga je doenquote:
knallleenn wat JortK postquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
wat is er zaterdag?
gaan jullie naar de Venlose kermis?
Ik ga uit in Utrecht, en dat gaat een goeie avond wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat ga je doen!?
[..]
knallleenn wat JortK post [ afbeelding ]
zeker geen kermis
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga uit in Utrecht, en dat gaat een goeie avond worden
Waar ga je heen dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
grote hoeveelheden alcohol, eer kennendequote:
Waarschijnlijk filemon.quote:
Depends.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
grote hoeveelheden alcohol, eer kennende![]()
goeie chicks kan ook, natuurlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk filemon.
[..]
Depends.
wMzquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
grote hoeveelheden alcohol, eer kennende![]()
wat is daar mis mee, toch een ideale party agendaquote:
quote:
preciesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd [afbeelding]
Dan niet teveel alcohol.
ja, voor je weet beloof je ze dat ze in he bubbelbad in je tuin mogenquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, voor je weet beloof je ze dat ze in he bubbelbad in je tuin mogen [afbeelding]
wel hequote:
WMzquote:
jaquote:
same herequote:
blinde paniek?quote:
ik heb aaaaaaalle tijd van de wereldquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:42 schreef sararaats het volgende:
ik heb heel weinig tijd vandaag.
ik pas over een uurtje of 2quote:ik ga zo aan m'n eten beginnen
ik ook nietquote:oh by the way, ik kan echt niet zingen
Je ging toch een gedicht voordragen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:42 schreef sararaats het volgende:
ik heb heel weinig tijd vandaag.
ik ga zo aan m'n eten beginnen
oh by the way, ik kan echt niet zingen
Whehequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
same here [afbeelding]
morgen logé's [afbeelding]
hoe dichterbij het komt, hoe meer ik denk "wat heb ik me in godsnaam op de hals gehaald" [afbeelding]
ik zing vaak hard en vals mee met de autoradioquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet [afbeelding]
toch doe ik het [afbeelding]
maar alleen als ik alleen ben
vooral in de auto
quote:
quote:
Ja, preciesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, voor je weet beloof je ze dat ze in he bubbelbad in je tuin mogen
ik zet een krat bier neer, roep bij tijd en wijle een keer sssst en stop wat pizza's in de oven denk ikquote:
ik ookquote:[..]
ik zing vaak hard en vals mee met de autoradio![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, precies [afbeelding]
Krijgen we dat weer.
quote:Ik heb net weer een goeie actie gehad, naar supermarkt gelopen, spullen gepakt, sta ik bij de kassa: pinpas vergeten [afbeelding]
[..]
Ja, precies
Krijgen we dat weer.
Ik heb net weer een goeie actie gehad, naar supermarkt gelopen, spullen gepakt, sta ik bij de kassa: pinpas vergeten
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zet een krat bier neer, roep bij tijd en wijle een keer sssst en stop wat pizza's in de oven denk ik
zou het werken? [afbeelding]
trommelen op het stuur FTWquote:
[..]
Ja, precies
Krijgen we dat weer.
Ik heb net weer een goeie actie gehad, naar supermarkt gelopen, spullen gepakt, sta ik bij de kassa: pinpas vergeten
daar zeg je wat ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ] , ik denk het wel [ afbeelding ]
PS vergeet de opener niet... anders gaat je meubilair eraan![]()
kijk, jij snapt hetquote:[..]
trommelen op het stuur FTW
Neh, valt nou wel mee.quote:
Whehequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil zo af en toe nog wel eens wat onwaarheden de wereld inhelpen als ik lam ben [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neh, valt nou wel mee.
Maar jij bent pas 2 uur wakker.
Ik al 8.5 uur.
tóen was het pas koud
Ik had laatst een chick uitgenodigd om in m'n bubbelbad in de tuin te komen chillen.quote:
Ik spreek uit ervaringquote:
Altijd hequote:[..]
kijk, jij snapt het
ik wil wel delenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hond /mad
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen.
Dan had ik dat ook gehaald
In de winter van 1654, tóén was het pas koudquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neh, valt nou wel mee.
Maar jij bent pas 2 uur wakker.
Ik al 8.5 uur.
tóen was het pas koud
patatquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:10 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
In de winter van 1654, tóén was het pas koud
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaringNa de kerstborrel op mn vorige werk waren de kantinetafels allemaal kapot
ikweetsquote:[..]
Altijd he... GMTA jeweets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |