Bij wie?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:17 schreef Schunckelstar het volgende:
ergens is er iets fout gegaan in de opvoeding![]()
Sinds wanneer wordt je alcoholist door het drinken van een biertje?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
Je dochter is verstandig. Ze wil niet dat haar papa alcoholist wordt
Het blijft meestal niet bij één en als je het alle dagen doen, dan gaat het wel die kant op, dus daarom is ze verstandig bezigquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt je alcoholist door het drinken van een biertje?
Dit is duidelijk. Hier is een vader tekortgeschoten in zijn taak als opvoeder. Dat kind had allang moeten weten dat het niet aan papa's bier mag komenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:58 schreef Djeez het volgende:
Mijn kleine meid, nog geen twee jaar oud, doet nu al aan alcoholmisbruik! De lieve trut gooide juist mijn net geopende flesje bier om! Ik kreeg onverwachts telefoon, en zij zag haar kans schoon om papa's lievelingsvocht te verspillen. Trut, dat wordt een enkeltje VMBO later! [afbeelding] [afbeelding]
Wie zegt dat hij het bij een biertje zou laten??quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt je alcoholist door het drinken van een biertje?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:49 schreef MissBliss het volgende:
Doe wat drank in haar fles, valt ze zo in slaap en is jouw bier weer veilig.
Ik trek ze soms ook wel 's ochtends open hoor, heerlijk!quote:
Zeker.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:23 schreef Stigma het volgende:
[..]
Ik trek ze soms ook wel 's ochtends open hoor, heerlijk!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb medelijden met 'r dat ze zo'n vader heeft.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
Je dochter is verstandig. Ze wil niet dat haar papa alcoholist wordt is.
Dochter dacht "het is toch ÓNS bier?!"quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:58 schreef Djeez het volgende:
mijn net geopende flesje bier
Wil de heer en mevrouw Noten zich melden bij de balie? Karel wil opgehaald worden uit het internetcaféquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:58 schreef Djeez het volgende:
Mijn kleine meid, nog geen twee jaar oud, doet nu al aan alcoholmisbruik! De lieve trut gooide juist mijn net geopende flesje bier om! Ik kreeg onverwachts telefoon, en zij zag haar kans schoon om papa's lievelingsvocht te verspillen. Trut, dat wordt een enkeltje VMBO later!![]()
![]()
en een hi-la-risch youtubefilmpje dat er niks mee te maken heeft moet er ook bij!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:22 schreef Maki-maki. het volgende:
Lieve Djeez,
Zou je hierbij een plaatje willen plaatsen wat jouw verhaaltje voor moet stellen? Tevens is je verhaal voor volwassenen geschreven, zou je het wat meer kinderlijk willen herschrijven?
Kusje,
zG.
m.a.w zoals we gewend zijn van je op de frontpagequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:22 schreef Maki-maki. het volgende:
Lieve Djeez,
Zou je hierbij een plaatje willen plaatsen wat jouw verhaaltje voor moet stellen? Tevens is je verhaal voor volwassenen geschreven, zou je het wat meer kinderlijk willen herschrijven?
Kusje,
zG.
Cynisme in een post over je eigen kind! Hoe dúrf je! Ik stel voor een levenslange OUD-ban!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:58 schreef Djeez het volgende:
Trut, dat wordt een enkeltje VMBO later!![]()
![]()
Ach, daar mag ze gezien haar ouders best blij mee zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:58 schreef Djeez het volgende:
Trut, dat wordt een enkeltje VMBO later!![]()
![]()
Wat?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef Q. het volgende:
Wie zegt het, wie zegt het?
Dat dus.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:40 schreef E.T. het volgende:
Zo zielig he....
Dat een meisje van twee nu al meer intellect dan haar vader heeft.. Hoewel 'vader'... je gedraagt je zelf nog als kleuter
Ik vind 't echt sneu voor Kim![]()
Dat valt nogal mee hoor, ik vind persoonlijk 'Trut, dat wordt een enkeltje VMBO laterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke kutopmerking van mijn kant overigens
Ach, ik heb nog een beetje fatsoen in mijn lijf. Overigens denk ik werkelijk dat Kim, gezien de situatie bij haar thuis, erg blij mag zijn als ze het VMBO haalt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat valt nogal mee hoor, ik vind persoonlijk 'Trut, dat wordt een enkeltje VMBO later![]()
' veel erger.
en een ongelooflijke kansloze kneus niet te vergeten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat dus.
En dan ook nog denken dat je grappig bent Djeez, met een dergelijk topic.
Flutvader ben je!!
Maar hij schrijft van die grappige FP stukjes!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:42 schreef nebelung het volgende:
[..]
en een ongelooflijke kansloze kneus niet te vergeten!
Ga uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, ik heb nog een beetje fatsoen in mijn lijf. Overigens denk ik werkelijk dat Kim, gezien de situatie bij haar thuis, erg blij mag zijn als ze het VMBO haalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |