Bij wie?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:17 schreef Schunckelstar het volgende:
ergens is er iets fout gegaan in de opvoeding![]()
Sinds wanneer wordt je alcoholist door het drinken van een biertje?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
Je dochter is verstandig. Ze wil niet dat haar papa alcoholist wordt
Het blijft meestal niet bij één en als je het alle dagen doen, dan gaat het wel die kant op, dus daarom is ze verstandig bezigquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt je alcoholist door het drinken van een biertje?
Dit is duidelijk. Hier is een vader tekortgeschoten in zijn taak als opvoeder. Dat kind had allang moeten weten dat het niet aan papa's bier mag komenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:58 schreef Djeez het volgende:
Mijn kleine meid, nog geen twee jaar oud, doet nu al aan alcoholmisbruik! De lieve trut gooide juist mijn net geopende flesje bier om! Ik kreeg onverwachts telefoon, en zij zag haar kans schoon om papa's lievelingsvocht te verspillen. Trut, dat wordt een enkeltje VMBO later! [afbeelding] [afbeelding]
Wie zegt dat hij het bij een biertje zou laten??quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt je alcoholist door het drinken van een biertje?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:49 schreef MissBliss het volgende:
Doe wat drank in haar fles, valt ze zo in slaap en is jouw bier weer veilig.
Ik trek ze soms ook wel 's ochtends open hoor, heerlijk!quote:
Zeker.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:23 schreef Stigma het volgende:
[..]
Ik trek ze soms ook wel 's ochtends open hoor, heerlijk!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb medelijden met 'r dat ze zo'n vader heeft.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
Je dochter is verstandig. Ze wil niet dat haar papa alcoholist wordt is.
Dochter dacht "het is toch ÓNS bier?!"quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:58 schreef Djeez het volgende:
mijn net geopende flesje bier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |