Bloemetje toch, ik ben totaal niet bevooroordeeld als het om mijn patienten gaat sterker nog ik ben een strikt onafhankelijk persoon met een top crew om mij heen dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij jou kunnen ze niet terecht, jij bent niet opjectief, jij hebt je mening al klaar.![]()
mooi, dan kan jij dus goed bemiddelen , maar wel in het voordeel van Huub.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je vergeet 1 ding .........ik ben mediator en huubfan!
Who cares?quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
bedankt voor het openen van deze cos dat moet wel het toppunt van geduld zijn...
btw op VOL las ik dat er vanavond een party is weet iemand hier iets van en zoja waarom en hoe laat?
waar is Dennis trouwens?
Op is aangepast hoor!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:28 schreef SiRojK het volgende:
Wtf man... Tegenwoordig is elke OP 'bla bla minuten Cos'...
nou?quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:27 schreef Rotterdammert het volgende:
wat is er nog over van het plan om amanda en dennis tegen elkaar te laten opbotsen? Hoor er niks meer over,
DGK Fanquote:
Het is niet te doen en ik wilde foto's bij de op doen, maar dat gaat dus helemaal niet!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
bedankt voor het openen van deze cos dat moet wel het toppunt van geduld zijn...
btw op VOL las ik dat er vanavond een party is weet iemand hier iets van en zoja waarom en hoe laat?
waar is Dennis trouwens?
Huub en Lieke hadden het ook al even over 'n feestje vanavond. Verder noemden ze geen details.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
waar is Dennis trouwens?
nou van die party dat wil ik dan wel graag weten ..........quote:
Noem je dat haar ??? Het lijkt wel stro inmiddelsquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
Ik vermoed dat dit de eerste en de laatste keer is dat deze kapster dat hok bezoekt. Wat een ontzettend zeikwijf is die Naad, ik zou haar haar in de hens steken.![]()
Release van de clip van Luc.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
waar is Dennis trouwens?
nou met die uitgedroogde pruik is het 1 grote fakkel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
Ik vermoed dat dit de eerste en de laatste keer is dat deze kapster dat hok bezoekt. Wat een ontzettend zeikwijf is die Naad, ik zou haar haar in de hens steken.![]()
Ze vinden zichzelf mooi, maar weten niet dat de meeste mensen hun inmiddels oerlelijk vinden, met name door hun karakter.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:37 schreef Dark het volgende:
The bitches vinden beiden, dat als je mooi bent, dat je dan automatisch succesvol bent.
What a sorry little lot
Goffer de goffer, mijn idee. Die 2 snollen lachen haar gewoon uit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:43 schreef ericahysterica het volgende:
als ik kapster was pakte ik NU mijn spullen
Dat is toch niet normaalquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:43 schreef Djeda het volgende:
Amanda gaat helpen met tangen.
Ik haat psychiatersquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:27 schreef DrsH het volgende:
[..]
Bloemetje toch, ik ben totaal niet bevooroordeeld als het om mijn patienten gaat sterker nog ik ben een strikt onafhankelijk persoon met een top crew om mij heen dus maak je geen zorgen.
oh gelukkig........ ik miste die kanarie al en wat ben ik blij dat hij de streams vervuilt met zijn gekweelquote:
mee eensquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:02 schreef ericahysterica het volgende:
dennis denkt dat mensen thuis van afwisseling houden; romance, ruzie alles bij elkaar zou het leuk maken etc
nou Dennis, ik spreek voor mezelf ik wil eerst dat jij eruit vliegt en vervolgens wil ik 24/7 gebash op neukertje Nadia en graag in het weekend of voor 22.00 s avonds en dat ze jankend om mammanadia de poort uitrent in dat witte regenjasje.
nee hoor naad wij vinden jou echt niet verschrikkelijk ........en dat jij andere mensen belachelijk maakt omdat ze kleding van 3 maanden oud dragen vinden wij ook echt niet erg. Wat wij ook zo in jou waarderen is jouw algemene ontwikkeling en de wijze waarop jij bijdraagt in het spel en oh zo mooie tv weet te maken. Nee ...echt verschrikkelijk kunnen wij jou niet vindenquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:01 schreef Dark het volgende:
Nadia wil geen mensen pijn doen, maar fikt de kapster totaal af.
Naad - Mensen denken echt dat wij verschrikkelijke mensen zijn, maar dat zijn wij echt niet!
die nadia gaat er ook steeds slechter uitzien, het lijkt wel een spookquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:06 schreef Rotterdammert het volgende:
Nou Nadia heeft haar momentje ook weer gepakt.
+1quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:02 schreef ericahysterica het volgende:
dennis denkt dat mensen thuis van afwisseling houden; romance, ruzie alles bij elkaar zou het leuk maken etc
nou Dennis, ik spreek voor mezelf ik wil eerst dat jij eruit vliegt en vervolgens wil ik 24/7 gebash op neukertje Nadia en graag in het weekend of voor 22.00 s avonds en dat ze jankend om mammanadia de poort uitrent in dat witte regenjasje.
In dat geval heb ik nog wel een leuke cap voor je.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die nadia gaat er ook steeds slechter uitzien, het lijkt wel een spook
Het is een platreet snol,spille benen, een rug van een worstelaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:09 schreef Dark het volgende:
Echt Nadia, eerst de slang spelen en dan excuus aanbieden, een beetje jankend dan........
thxquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
In dat geval heb ik nog wel een leuke cap voor je.![]()
[ afbeelding ]
Goed dat ze er over blijven praten.. maar Huub en Lieke discussies uit de weg gaan?! Ik geef het een dagquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:24 schreef Djeda het volgende:
Huub en Lieke hebben net een gesprek gehad in de fitness over hun relatie. Ze willen alle 2 dat het werkt en hebben besloten discussies even uit de weg te gaan en elkaar zover mogelijk meer ruimte te geven.
en dan heb je het alleen over het exterieur, wat ik veel erger vind is de verotte persoonlijkheid van dit wicht.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:11 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Het is een platreet snol,spille benen, een rug van een worstelaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:20 schreef Clank het volgende:
Als Jaap zeker weet dat niemand het zou zien zou hij voor een miljoen euro zo Nadia van de trap duwen.
Jaap: Jij mij toch ook?!!
Nadia: Doe normaal!!
Die doet vannacht geen oog meer dicht![]()
Doén Jaap.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:19 schreef Clank het volgende:
Jaap hangt nu een verhaal op aan Nadia dat hij bang is de controle te verliezen en dat hij in staat is om iemand te vermoorden.
Waar heeft ie die schoenen voor nodig dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat wil je dan doen met 1 miljoen euro
Jaap: Schoenen kopen, een huis huren, hele dag televisie kijken en onbeperkt magnetron maaltijden
Net zoals zijn vader...
Nog maar meer TV momentjes voor Nadiaquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap, als Nadia weg is.... Als je dit allemaal gelooft ben je gek
Tijd voor een kaartje voor Huubquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
Wat doet Lieke op een ontzettende irritante manier populair, zum kotzen.
Volgens mij ruikt het ook nog vies ... Maar Brian is er ook helemaal niet blij meer hoor. Die spoort haar aan haar donkere krullen te laten groeien. Dat zal haar ook stukken beter staanquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:50 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap niet dat Brian wel een chick wil met zulk lelijk haar.. Tis gewoon lelijk en onverzorgd
Daarom dacht ze daarstraks ook moeilijk te kunnen doen over de relatie: ze voelt zich sterk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
Wat doet Lieke op een ontzettende irritante manier populair, zum kotzen.
Zullen we stiekem het deurtje van de kooi openzetten en zangvoer strooienquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:58 schreef Scandalous het volgende:
Kan die klote kanarie ophoudenZo wanhopig
Dat gaat wel over na de volgende popipoll, wedden dat ze zakt als een baksteen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom dacht ze daarstraks ook moeilijk te kunnen doen over de relatie: ze voelt zich sterk.
ik denk t niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:01 schreef HuubLiekeFan het volgende:
heb het de afgelopen week niet echt gevolgd. maar streamers, is de kans groot dat nadia donderdag dennix eindelijk wegstemt?
Nee, heel kleinquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:01 schreef HuubLiekeFan het volgende:
heb het de afgelopen week niet echt gevolgd. maar streamers, is de kans groot dat nadia donderdag dennix eindelijk wegstemt?
Nee, daarover hoeven we niet te wedden. Het duurt nu wel erg lang voordat ze weer een beetje te pruimen is, meestal is ze maar een dag of 2, 3 vervelend.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat wel over na de volgende popipoll, wedden dat ze zakt als een baksteen?
Opvallend dat dat niet is doorgestreept!! Nog iets meer frictie tussen Huub en Lieke komt achter dus wel goed uit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
Bonnie-nogwat heeft kritiek op Lieke, ze moet o.a. haar problemen met Huub niet bespreken met mensen die het niet goed met ze voor hebben. Ach......, zegt Lieke.
Kans is aanwezig maar waarschijnlijk zal de FEBO haar tegenhouden en dan belonen met tieten en extensions, jammer maar helaas.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:01 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ze is nu al een week of zes achter elkaar zo bloedirritant.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, daarover hoeven we niet te wedden. Het duurt nu wel erg lang voordat ze weer een beetje te pruimen is, meestal is ze maar een dag of 2, 3 vervelend.
Nihil in mijn ogen. Lieke weg as donderdag lijkt me een grote kans van slagen hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:01 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Nou vindt ze weer dat positieve post voor Jaap plus Huub indirekt kritiek op haar is. Ik vertaal dat maar als: maar ik ben toch zo leuk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is nu al een week of zes achter elkaar zo bloedirritant.
Eigenlijk sinds dat vijf tegen twee gedoe voorbij is.
Ze weet alles beter, wil overal haantje de voorste bij zijn. Ze tettert overal doorheen. Eigenlijk is ze weer zoals ze in het begin was. En toen kon ik haar ook niet uitstaan.
Dat is meer 'de wens is de vader van de gedachte'quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Nihil in mijn ogen. Lieke weg as donderdag lijkt me een grote kans van slagen hebben.
dat zegt ze niet alleen...lieke zegt:..."ik denk dat ze bedoeld dat amanda naar haar toekwam toen ze huilde"quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
Bonnie-nogwat heeft kritiek op Lieke, ze moet o.a. haar problemen met Huub niet bespreken met mensen die het niet goed met ze voor hebben. Ach......, zegt Lieke.
Hij had 4 stuks post.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:07 schreef mspoez het volgende:
Dennis wil zijn kaarten niet voorlezen, alleen van vaste fans maar de rest echt niet. Heeft hij úberhaupt post dan?
Ik vond juist dat Lieke er veel te veel op inging.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:11 schreef riri het volgende:
[..]
dat zegt ze niet alleen...lieke zegt:..."ik denk dat ze bedoeld dat amanda naar haar toekwam toen ze huilde"
dat klopte....Amanda ging met biijbedoelingen Lieke troosten.....om informatie uit haar te krijgen maar Lieke ging daar dus niet op in
Nee voor hij het weet maakt hij tv...quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:07 schreef mspoez het volgende:
Dennis wil zijn kaarten niet voorlezen, alleen van vaste fans maar de rest echt niet. Heeft hij úberhaupt post dan?
Ik denk dat ik bij de volgende popupol zelfs voor Lieke ga stemmen. Go girl, je hebt al zoveel over je heen gehad en je hebt groot gelijk dat je nu eens voor je zelf opkomt. Het is heel vreemd om hier en elders zo'n hoop stront over iemand heen gegooid te zien worden alleen maar omdat ze niet meer halleluja speelt tegen die omhooggevallen tuinkabouter en probeert het spel op haar manier te spelen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat wel over na de volgende popipoll, wedden dat ze zakt als een baksteen?
Huub heeft een brief waarin staat dat Lieke haar problemen met Huub moet bespreken en niet bij andere mensen neer te leggen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
Ik heb mijn best gedaan.... zelfs hier op haar gestemt in de Poll omdat ik niet op agressieve Huubje wilde stemmen. Ze mag wat mij betreft zo snel mogelijk oprotten met die achter de rug om praterij. Zij remt Huub alleen maar af. Doei Lieke.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vindt ze weer dat positieve post voor Jaap plus Huub indirekt kritiek op haar is. Ik vertaal dat maar als: maar ik ben toch zo leuk.
Mijn mening over Lieke is trouwens nooit veranderd.
Ze zei vanmiddag nog letterlijk tegen Huub dat ze niet De Kooi was ingegaan om een relatie te beginnen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij de volgende popupol zelfs voor Lieke ga stemmen. Go girl, je hebt al zoveel over je heen gehad en je hebt groot gelijk dat je nu eens voor je zelf opkomt. Het is heel vreemd om hier en elders zo'n hoop stront over iemand heen gegooid te zien worden alleen maar omdat ze niet meer halleluja speelt tegen die omhooggevallen tuinkabouter en probeert het spel op haar manier te spelen.
Er wordt aldoor gesuggereerd dat zij zich omhooggeneukt heeft, maar wat heeft ze nu helemaal gedaan, ze is in de koffer gedoken met een speler die al met iedereen de koffer ingedoken was, waaronder een paar ingehuurde hoeren, amanda en eric. Zelf was ze op dat moment vrijgezel en ging voor een avontuurtje, so what.
Waarom zou zij het spel niet mogen spelen en Amanda bijv wel. Omdat Amanda er langer inzit? Je kunt mij niet wijsmaken dat Amanda wel inleg heeft betaald, en die is er toch ook op een rare manier ingekomen? Als vriendin van Nena.
Nogmaals Go Girl Mijn stem krijg je....
In mij ogen heeft ze de belangrijkste afspraak geschonden door niet met Huub te delen wat ze met Jaap heeft besproken. Dat toontje beviel me totaal niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij de volgende popupol zelfs voor Lieke ga stemmen. Go girl, je hebt al zoveel over je heen gehad en je hebt groot gelijk dat je nu eens voor je zelf opkomt. Het is heel vreemd om hier en elders zo'n hoop stront over iemand heen gegooid te zien worden alleen maar omdat ze niet meer halleluja speelt tegen die omhooggevallen tuinkabouter en probeert het spel op haar manier te spelen.
Er wordt aldoor gesuggereerd dat zij zich omhooggeneukt heeft, maar wat heeft ze nu helemaal gedaan, ze is in de koffer gedoken met een speler die al met iedereen de koffer ingedoken was, waaronder een paar ingehuurde hoeren, amanda en eric. Zelf was ze op dat moment vrijgezel en ging voor een avontuurtje, so what.
Waarom zou zij het spel niet mogen spelen en Amanda bijv wel. Omdat Amanda er langer inzit? Je kunt mij niet wijsmaken dat Amanda wel inleg heeft betaald, en die is er toch ook op een rare manier ingekomen? Als vriendin van Nena.
Hij zei; weer die loser....quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Waaronder hopelijk mijn kaartje !!![]()
Jij bent zo close met nix dat ie je kaartje vast niet voorleest....quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nadia heeft ook minder een hamstergezicht met krullen, staat haar veel beterquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ruikt het ook nog vies ... Maar Brian is er ook helemaal niet blij meer hoor. Die spoort haar aan haar donkere krullen te laten groeien. Dat zal haar ook stukken beter staan![]()
Blijven sturen, hij vind het heerlijk om post te krijgen naar die brieven van zijn homovriend en zijn zusje!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Waarbij ze Jaap keer op keer herinnert aan Huub's grote ego.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:14 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Huub heeft een brief waarin staat dat Lieke haar problemen met Huub moet bespreken en niet bij andere mensen neer te leggen.
Lieke. ahh dat is vast toen dat met Amanda geweesd.
Nou Lieke Amanda ook wel maar ze bedoelt ook vast Jaap.
Ik had het over Amanda.. Maar iid snap ik ook niet dat Nadia het haar haar aan doet. Natuurlijk is toch het beste wat bij je pastquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nadia heeft ook minder een hamstergezicht met krullen, staat haar veel beter![]()
Weet ik, en ik over nadiaquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het over Amanda.. Maar iid snap ik ook niet dat Nadia het haar haar aan doet. Natuurlijk is toch het beste wat bij je past![]()
Zei die dat echt ????quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:17 schreef diedirk het volgende:
[..]
Hij zei; weer die loser....
Ben jij dat soms?
Misschien heeft zij wel genoeg gekregen van het delen met Huub. Hij houdt zich ook niet aan de afspraken en valt haar af in de groep, ook als zij dit afvallen al meerdere malen met hem heeft besproken. De keren dat zij het heeft geprobeerd liepen uit op oeverloze discussies met dreigende lichaamstaal van de kant van Huub. Als iedereen afgekraakt moet worden omdat hij/zij dingen met iemand anders dan een partner bespreekt denk ik niet dat er in het echte leven nog veel relaties zouden bestaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
In mij ogen heeft ze de belangrijkste afspraak geschonden door niet met Huub te delen wat ze met Jaap heeft besproken. Dat toontje beviel me totaal niet.
Een ander luchtje op je kaartje wil ook wel eens helpenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zei die dat echt ????![]()
Misschien moet ik wat minder kaartjes sturen.....
Als er 10 euro in cash bijgesloten wordt wil hij misschien eventueel een poging wil doen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:27 schreef Clank het volgende:
Jaap is ook echt (niet) geïnteresseerd in de post hè. Jaap is alleen geïnteresseerd in Jaap![]()
Dat had de schrijfster beter in de aanvang van de brief kunnen schrijven.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:29 schreef Soury het volgende:
Hahaha.. Leest Lieke een hele brief voor van een Yvonne en de laatste zin is . Gelieve niet voorlezen![]()
![]()
Wat voor randdebiel ben je dan ook, als je dat op het eind zetquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:29 schreef Soury het volgende:
Hahaha.. Leest Lieke een hele brief voor van een Yvonne en de laatste zin is . Gelieve niet voorlezen![]()
![]()
Bedoel je niet lobotomiequote:Op maandag 22 oktober 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda moet 5 x per dag logopedie oefeningen doen, iedereen moet haar daar aan helpen herinneren. Morgen moet ze weer naar het ziekenhuis, waarom is niet duidelijk.
Kooi rijp .. Das duidelijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat had de schrijfster beter in de aanvang van de brief kunnen schrijven.![]()
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:16 schreef Kinga het volgende:
Is dat haar van Nadia weer korter geknipt?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
De kappers hadden geen schaar meegenomen
![]()
LOLquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gokje....ze balen van Naad en Amanda?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:45 schreef Djeda het volgende:
Is er nou al bekend waarom die 2 van DOB niet meer komen ???
als ik zie wat zij zich de laatste tijd denkt te permiteren ????quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
The big question is: Gaat Naad met haar Q en Q jas aan tafel of heeft ze het fatsoen dat vod uit te trekken?![]()
Da's wel een hele wilde gok, zeg!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Gokje....ze balen van Naad en Amanda?
Q en Q jasquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
The big question is: Gaat Naad met haar Q en Q jas aan tafel of heeft ze het fatsoen dat vod uit te trekken?![]()
Wat is een Q en Q jas?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Amanda mijn mooie vrouwquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Is Amanda Brians muse (muze?)
Wat leuk, dan worden zijn gedichten nog beter
Nee, één van Hizi had Amanda haar haar niet goed geknipt. Later zei Amanda dat ze haar wilde slaan, de kuthoer. Toen wilde ze niet meer komen. Nou jaaaa....quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's wel een hele wilde gok, zeg!
Hizi hair wilde ook het fizzy hair van Amanda niet meer voor hun rekening nemen, trouwens?
HAHAHHAAquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda mijn mooie vrouw
Met je haar dat lijkt op touw
En je borsten die uit hun kassen knallen
Ga je mee, een potje ballen?
Amanda gaf vanmiddag volmondig toe dat zij de reden is dat HiziHair niet meer komt. Ze heeft ze wrs dus wel stijf gescholden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's wel een hele wilde gok, zeg!
Hizi hair wilde ook het fizzy hair van Amanda niet meer voor hun rekening nemen, trouwens?
Bianca is echt een vals kreng. Ze komt zo lief, rustig en verlegen over, maar ondertussen...quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, één van Hizi had Amanda haar haar niet goed geknipt. Later zei Amanda dat ze haar wilde slaan, de kuthoer. Toen wilde ze niet meer komen. Nou jaaaa....![]()
Die Imke zal wel niks meer met DOB te maken te willen hebben omdat Bianca het gore lef had om Imke af te zeiken op de streams. Bianca, as if!!
Was een super spannende serie toen ik jong was .. Denk dat jij nu te jong bentquote:
Wat ziet er lekker uit?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
Het ziet er best lekker uit.
[ afbeelding ]
Ken je de serie Q en Q niet van long time ago? In die serie speelde een rechercheur met een witte regenjas.quote:
Wat had brian over Imke verteld dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, één van Hizi had Amanda haar haar niet goed geknipt. Later zei Amanda dat ze haar wilde slaan, de kuthoer. Toen wilde ze niet meer komen. Nou jaaaa....![]()
Die Imke zal wel niks meer met DOB te maken te willen hebben omdat Bianca het gore lef had om Imke af te zeiken op de streams. Bianca, as if!!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er uit als een goed belegde boterham....quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een goed belegde boterham....![]()
Ik wou dat ze die kon verdienen door Dennis eruit te stemmen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt waar Naad is.
Huub: Die is achter haar buikcorrectie aan het verdienen.![]()
Terwijl ze hem vorige week wel aan de deal herinnerde. Ze moest en zou weten wat voor vertrouwelijke informatie Huub wist. Dat wilde ze gisteren niet horen. Dat was te pijnlijk voor Lieke.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
In mij ogen heeft ze de belangrijkste afspraak geschonden door niet met Huub te delen wat ze met Jaap heeft besproken. Dat toontje beviel me totaal niet.
Ik hoop nogsteeds op een exit van Dennix en blijf goede hoop houden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik wou dat ze die kon verdienen door Dennis eruit te stemmen.![]()
Brian niet, Bianca. Bianca op haar achterbakse toontje dat Imke er zo oud uitzag. Hetzelfde nare toontje wat ze deed bij Amanda in het begin als het om Lieke ging.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat had brian over Imke verteld dan?
!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda mijn mooie vrouw
Met je haar dat lijkt op touw
En je borsten die uit hun kassen knallen
Ga je mee, een potje ballen?
Aman-wil figurant zijn-da. Dat kreng wil overal bij, op en in.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:01 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda. Lieke je wil achter de schermen werken maar je bent zo mediageil als de pest aan iedere progamma heb je wel meegedaan.
Hulpmiddelen uit de kastquote:
hear hearquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
En dit is gewoon serieus, hè? Hoe erg.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:51 schreef noekje het volgende:
quote:Die Imke zal wel niks meer met DOB te maken te willen hebben omdat Bianca het gore lef had om Imke af te zeiken op de streams.
quote:Bianca, as if!!
Geweldige capquote:
Ik heb met ruudpuntenel een weddenschapje lopen hierover want die is er ook heilig van overtuigd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop nogsteeds op een exit van Dennix en blijf goede hoop houden.![]()
thanksquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:05 schreef avonne het volgende:
[..]
hear hear
ik overweeg om ook weer eens te gaan sms-en
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
En dit is gewoon serieus, hè? Hoe erg.
Bianca vond dat Imke er oud uitzag op haar achterbakse zachte toontje. Beequeen weet dat ook nog.quote:Vertel?
Alsof Bianca in de positie is om ook maar iets aan te gaan merken op iemand haar uiterlijk. Lelijk mormel dat het is.quote:[..]
![]()
Die volg ik effe niet?
Ik denk dat het hokje hier niet op zit te wachten, laat maar zeggen een 2e Eric-wegpest-actie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:08 schreef avonne het volgende:
Zijn er nog voornemens om Plan A (Amanda maakt ruzie met Dennis) of Plan B (HJL betrekken D bij het bashen van Brian) uit te voeren?
Ze waren zaterdag goed begonnen, maar het gaat allemaal niet door lijkt het
Denk dat achter het heeft afgekapt.Huub was daarom ook boos.Ja stel je voor dat Amanda eens aan de bak moet.Ze zijn veel te bang dat dat fout gaat en Brian ook actief moet meedoen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:08 schreef avonne het volgende:
Zijn er nog voornemens om Plan A (Amanda maakt ruzie met Dennis) of Plan B (HJL betrekken D bij het bashen van Brian) uit te voeren?
Ze waren zaterdag goed begonnen, maar het gaat allemaal niet door lijkt het
Absoluut, ik zat met mijn oren te klapperen dat ze dat zo op de streams verkondigde.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
Bianca vond dat Imke er oud uitzag op haar achterbakse zachte toontje. Beequeen weet dat ook nog.
Weet ik niet... ik kan me die uitzending met die uitdagingen wel herinneren maar Lieke herinner ik me natuurlijk niet. Ze was toen 18, even terugrekenen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lieke heeft 3 jaar last gehad van een ontstoken trommelvlies (blaasjes,scheurtjes) als gevolg van een duikopracht in Fear Factor, is daar nog iets over terug te vinden?
Fear Factor heeft ze gewonnen toch?
Ik geloof er ook niet meer in! Want hoedanook, Nadia heeft een neukertje nodig ook als Luc weg is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:07 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb met ruudpuntenel een weddenschapje lopen hierover want die is er ook heilig van overtuigd.
Ik geloof er eigenlijk niet meer in.![]()
Het is anders een mooie actie, en geen wegpest actiequote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat het hokje hier niet op zit te wachten, laat maar zeggen een 2e Eric-wegpest-actie.
Huub gaf gisteren zelf ook al zoiets aan, dat hij baalde om voor ¤ 700.000 iemand kapot te beigen.
Leuke Photoshopquote:
Dat is wel heel erg beschermend. Amanda en Brian zijn volledig op de hoogte en werken er aan mee.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat achter het heeft afgekapt.Huub was daarom ook boos.Ja stel je voor dat Amanda eens aan de bak moet.Ze zijn veel te bang dat dat fout gaat en Brian ook actief moet meedoen.![]()
Ik denk dat Huub, Jaap en Lieke nog wel wat verrassingen voor Dennix in petto hebben, als het niet tegenhouden wordt door het hokje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is anders een mooie actie, en geen wegpest actie
Het enige lullige is dat Dennis denkt dat hij door het team van JHL is opgenomen, en dan door Nadia EN zijn nieuwe vriendjes wordt weggestemd.
quote:
Nee toch, ik vind dit verschrikkelijk grove vragen van Huub.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Een gehandicapt kindje of een botte mes.... Sorry daar moest ik om lachen
Lieke heeft weer een punt om mee te snerenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:49 schreef Desii het volgende:
Luc kwam even de chill in en zegt wat tegen Lieke
Huub: hé waar gaat dit over?
Luc: legt het uit.... (kon het niet precies verstaan)
Huub: oh, ik dacht al, wat mis ik
Lieke: je mist wel meer schat (en dat toontje... )
Nou dat staat best dicht bij me, volgens mij kan je het daarom wat makkelijker pikkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee toch, ik vind dit verschrikkelijk grove vragen van Huub.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke heeft weer een punt om mee te snerenDat heeft ze ook zó vaak gedaan over het uiterlijk van Huub .. hem steeds weer met steken onder water laten merken dat ze uiterlijk op een heel ander type man valt.
Net klaar met eten dus lees pas net deze post.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:13 schreef Verida het volgende:
Dan gaat ze toch lekker naar huis als ze in de buitenwereld een leukere vent kan scoren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke heeft weer een punt om mee te snerenDat heeft ze ook zó vaak gedaan over het uiterlijk van Huub .. hem steeds weer met steken onder water laten merken dat ze uiterlijk op een heel ander type man valt.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Ze gaf in het begin vaak sneren over zijn uiterlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:30 schreef Taurus het volgende:
[..]waar haal jij uit dat dat over z'n uiterlijk gaat? Toen ik dit las van jou dacht ik in de eerste instantie dat ze doelde op dat hij haar niet begrijpt of niet ziet waar zij mee zit o.i.d.
Aha, dat kan natuurlijk. Mooi dat je dat dan zo kunt relativeren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou dat staat best dicht bij me, volgens mij kan je het daarom wat makkelijker pikken
Aha!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
Bianca vond dat Imke er oud uitzag op haar achterbakse zachte toontje. Beequeen weet dat ook nog.
Dat zeg ik!quote:Alsof Bianca in de positie is om ook maar iets aan te gaan merken op iemand haar uiterlijk. Lelijk mormel dat het is.
Dan heb je nogal wat opmerkingen gemist geloof ik.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:30 schreef Taurus het volgende:
[..]waar haal jij uit dat dat over z'n uiterlijk gaat? Toen ik dit las van jou dacht ik in de eerste instantie dat ze doelde op dat hij haar niet begrijpt of niet ziet waar zij mee zit o.i.d.
Vanavond zou de release plaatsvinden van de clip van Luc. Ik hoor nu dat het niet doorgaat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje laat, maar vind het wel leuk dat mijn opmerking van gisteren is blijven hangen.
Volens mij heb ik niet veel gemist tijdens mijn dagje Efteling, Huub en Lieke zijn nog samen, Dennis loopt nog rond, weet hij eigenlijk al dat er een ontslagronde voor hem is aangevraagd?
En ik vroeg me af of er vanavond een zwart/wit feestje zit aan te komen, gezien de kleding die ze dragen.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef loisie het volgende:
Was even in de limmerickensfeer en heb er maar eentje gemaakt op de bewoners van dat hok.
-knip-
huub is eigelijk net zo erg als nix was met nad die wilde na elke gesprek wat ze met een ander had ook alles wetenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Hier kan Brian een puntje aan zuigen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef loisie het volgende:
Was even in de limmerickensfeer en heb er maar eentje gemaakt op de bewoners van dat hok.
tsjah........... het onnozele wicht is of met make up of met sex bezig ,meer zit er echt niet bij. Oh ik vergeet er nog een; merkkleding natuurlijk!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:41 schreef 2live het volgende:
Zit Nadia nu een sex enquete in te vullen met Dennis en Luc?
Huub en Lieke hebben een tijd geleden samen afgesproken dat ze elkaar alles zouden vertellen. Dit vooral met het oog op het spel.. alle info kun je daar gebruiken immers. Huub had afgelopen week vertrouwlijke info gehoord van iemand die op bezoek was.. maar Lieke wilde dit toch graag weten.. en herinnerde Huub nog even aan hun afspraak. Als Lieke dan een vertrouwlijk gesprek met Jaap heeft.. die tot een paar weken terug hun tegenstander was.. dan geldt die regel volgens Lieke ineens niet meer.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub is eigelijk net zo erg als nix was met nad die wilde na elke gesprek wat ze met een ander had ook alles weten
alleen huubje verpakt het wat mooier
het is dat ik verslaafd benquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:47 schreef ericahysterica het volgende:
ik geef het op, het is zoooooooooooo boring
Berichten: 775 Citaat:quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:43 schreef Varen het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=144&t=744193&start=425&st=0&sk=t&sd=a
stukje over Lieke als je naar beneden scrolld![]()
Gevonden toen ik googlelde op fear factor
Oeps, maar het verbaast me niks. Ik blijf erbij dat ze zichzelf dat hok ingeneukt heeft.quote:
Dan zou ik tegen Brain zeggen: jij krijgt het ena hoogste aantal punten als je nu vertelt hoeveel je er nog over hebt!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian en Huub moeten hun singles promoten, wie na 3 week het hoogst eindigd mag 500 cp naar eigen inzicht VERDELEN
Als zij er niet bij was gaan zitten had je kunnen zeggen:''kijk Lieke laat hem weer alleen gaan"'quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:52 schreef Dreamboy het volgende:
Gelijk Lieke er weer bij zeg.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:04 schreef kybe het volgende:
[..]
Als zij er niet bij was gaan zitten had je kunnen zeggen:''kijk Lieke laat hem weer alleen gaan"'
Haha ik las ff snel occasionquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef loisie het volgende:
Lieke, ze was een goeie binnenkomer
Maar ze gaat nu als een oceaanstomerDrukt haar eigen willetje erdoor
Waardoor Huub haar afzwoor
En wordt nu een doorstromer
Dan mag ze hem wat mij betreft aanhouden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat ze Nadia moeten verbieden die jas nog langer te dragen. Het ziet er vervelend en onrustig uit, alsof ze elk moment ergens heen moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |