Amanda gaf vanmiddag volmondig toe dat zij de reden is dat HiziHair niet meer komt. Ze heeft ze wrs dus wel stijf gescholden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's wel een hele wilde gok, zeg!
Hizi hair wilde ook het fizzy hair van Amanda niet meer voor hun rekening nemen, trouwens?
Bianca is echt een vals kreng. Ze komt zo lief, rustig en verlegen over, maar ondertussen...quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, één van Hizi had Amanda haar haar niet goed geknipt. Later zei Amanda dat ze haar wilde slaan, de kuthoer. Toen wilde ze niet meer komen. Nou jaaaa....![]()
Die Imke zal wel niks meer met DOB te maken te willen hebben omdat Bianca het gore lef had om Imke af te zeiken op de streams. Bianca, as if!!
Was een super spannende serie toen ik jong was .. Denk dat jij nu te jong bentquote:
Wat ziet er lekker uit?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
Het ziet er best lekker uit.
[ afbeelding ]
Ken je de serie Q en Q niet van long time ago? In die serie speelde een rechercheur met een witte regenjas.quote:
Wat had brian over Imke verteld dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, één van Hizi had Amanda haar haar niet goed geknipt. Later zei Amanda dat ze haar wilde slaan, de kuthoer. Toen wilde ze niet meer komen. Nou jaaaa....![]()
Die Imke zal wel niks meer met DOB te maken te willen hebben omdat Bianca het gore lef had om Imke af te zeiken op de streams. Bianca, as if!!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er uit als een goed belegde boterham....quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een goed belegde boterham....![]()
Ik wou dat ze die kon verdienen door Dennis eruit te stemmen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt waar Naad is.
Huub: Die is achter haar buikcorrectie aan het verdienen.![]()
Terwijl ze hem vorige week wel aan de deal herinnerde. Ze moest en zou weten wat voor vertrouwelijke informatie Huub wist. Dat wilde ze gisteren niet horen. Dat was te pijnlijk voor Lieke.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
In mij ogen heeft ze de belangrijkste afspraak geschonden door niet met Huub te delen wat ze met Jaap heeft besproken. Dat toontje beviel me totaal niet.
Ik hoop nogsteeds op een exit van Dennix en blijf goede hoop houden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik wou dat ze die kon verdienen door Dennis eruit te stemmen.![]()
Brian niet, Bianca. Bianca op haar achterbakse toontje dat Imke er zo oud uitzag. Hetzelfde nare toontje wat ze deed bij Amanda in het begin als het om Lieke ging.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat had brian over Imke verteld dan?
!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda mijn mooie vrouw
Met je haar dat lijkt op touw
En je borsten die uit hun kassen knallen
Ga je mee, een potje ballen?
Aman-wil figurant zijn-da. Dat kreng wil overal bij, op en in.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:01 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda. Lieke je wil achter de schermen werken maar je bent zo mediageil als de pest aan iedere progamma heb je wel meegedaan.
Hulpmiddelen uit de kastquote:
hear hearquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij de volgende popupol zelfs voor Lieke ga stemmen. Go girl, je hebt al zoveel over je heen gehad en je hebt groot gelijk dat je nu eens voor je zelf opkomt. Het is heel vreemd om hier en elders zo'n hoop stront over iemand heen gegooid te zien worden alleen maar omdat ze niet meer halleluja speelt tegen die omhooggevallen tuinkabouter en probeert het spel op haar manier te spelen.
Er wordt aldoor gesuggereerd dat zij zich omhooggeneukt heeft, maar wat heeft ze nu helemaal gedaan, ze is in de koffer gedoken met een speler die al met iedereen de koffer ingedoken was, waaronder een paar ingehuurde hoeren, amanda en eric. Zelf was ze op dat moment vrijgezel en ging voor een avontuurtje, so what.
Waarom zou zij het spel niet mogen spelen en Amanda bijv wel. Omdat Amanda er langer inzit? Je kunt mij niet wijsmaken dat Amanda wel inleg heeft betaald, en die is er toch ook op een rare manier ingekomen? Als vriendin van Nena.
Nogmaals Go Girl Mijn stem krijg je....
En dit is gewoon serieus, hè? Hoe erg.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:51 schreef noekje het volgende:
quote:Die Imke zal wel niks meer met DOB te maken te willen hebben omdat Bianca het gore lef had om Imke af te zeiken op de streams.
quote:Bianca, as if!!
Geweldige capquote:
Ik heb met ruudpuntenel een weddenschapje lopen hierover want die is er ook heilig van overtuigd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop nogsteeds op een exit van Dennix en blijf goede hoop houden.![]()
thanksquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:05 schreef avonne het volgende:
[..]
hear hear
ik overweeg om ook weer eens te gaan sms-en
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
En dit is gewoon serieus, hè? Hoe erg.
Bianca vond dat Imke er oud uitzag op haar achterbakse zachte toontje. Beequeen weet dat ook nog.quote:Vertel?
Alsof Bianca in de positie is om ook maar iets aan te gaan merken op iemand haar uiterlijk. Lelijk mormel dat het is.quote:[..]
![]()
Die volg ik effe niet?
Ik denk dat het hokje hier niet op zit te wachten, laat maar zeggen een 2e Eric-wegpest-actie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:08 schreef avonne het volgende:
Zijn er nog voornemens om Plan A (Amanda maakt ruzie met Dennis) of Plan B (HJL betrekken D bij het bashen van Brian) uit te voeren?
Ze waren zaterdag goed begonnen, maar het gaat allemaal niet door lijkt het
Denk dat achter het heeft afgekapt.Huub was daarom ook boos.Ja stel je voor dat Amanda eens aan de bak moet.Ze zijn veel te bang dat dat fout gaat en Brian ook actief moet meedoen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:08 schreef avonne het volgende:
Zijn er nog voornemens om Plan A (Amanda maakt ruzie met Dennis) of Plan B (HJL betrekken D bij het bashen van Brian) uit te voeren?
Ze waren zaterdag goed begonnen, maar het gaat allemaal niet door lijkt het
Absoluut, ik zat met mijn oren te klapperen dat ze dat zo op de streams verkondigde.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
Bianca vond dat Imke er oud uitzag op haar achterbakse zachte toontje. Beequeen weet dat ook nog.
Weet ik niet... ik kan me die uitzending met die uitdagingen wel herinneren maar Lieke herinner ik me natuurlijk niet. Ze was toen 18, even terugrekenen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lieke heeft 3 jaar last gehad van een ontstoken trommelvlies (blaasjes,scheurtjes) als gevolg van een duikopracht in Fear Factor, is daar nog iets over terug te vinden?
Fear Factor heeft ze gewonnen toch?
Ik geloof er ook niet meer in! Want hoedanook, Nadia heeft een neukertje nodig ook als Luc weg is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:07 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb met ruudpuntenel een weddenschapje lopen hierover want die is er ook heilig van overtuigd.
Ik geloof er eigenlijk niet meer in.![]()
Het is anders een mooie actie, en geen wegpest actiequote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat het hokje hier niet op zit te wachten, laat maar zeggen een 2e Eric-wegpest-actie.
Huub gaf gisteren zelf ook al zoiets aan, dat hij baalde om voor ¤ 700.000 iemand kapot te beigen.
Leuke Photoshopquote:
Dat is wel heel erg beschermend. Amanda en Brian zijn volledig op de hoogte en werken er aan mee.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat achter het heeft afgekapt.Huub was daarom ook boos.Ja stel je voor dat Amanda eens aan de bak moet.Ze zijn veel te bang dat dat fout gaat en Brian ook actief moet meedoen.![]()
Ik denk dat Huub, Jaap en Lieke nog wel wat verrassingen voor Dennix in petto hebben, als het niet tegenhouden wordt door het hokje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is anders een mooie actie, en geen wegpest actie
Het enige lullige is dat Dennis denkt dat hij door het team van JHL is opgenomen, en dan door Nadia EN zijn nieuwe vriendjes wordt weggestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |