Ik denk dat ik bij de volgende popupol zelfs voor Lieke ga stemmen. Go girl, je hebt al zoveel over je heen gehad en je hebt groot gelijk dat je nu eens voor je zelf opkomt. Het is heel vreemd om hier en elders zo'n hoop stront over iemand heen gegooid te zien worden alleen maar omdat ze niet meer halleluja speelt tegen die omhooggevallen tuinkabouter en probeert het spel op haar manier te spelen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat wel over na de volgende popipoll, wedden dat ze zakt als een baksteen?
Huub heeft een brief waarin staat dat Lieke haar problemen met Huub moet bespreken en niet bij andere mensen neer te leggen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
Bonnie-nogwat heeft kritiek op Lieke, ze moet o.a. haar problemen met Huub niet bespreken met mensen die het niet goed met ze voor hebben. Ach......, zegt Lieke.
Ik heb mijn best gedaan.... zelfs hier op haar gestemt in de Poll omdat ik niet op agressieve Huubje wilde stemmen. Ze mag wat mij betreft zo snel mogelijk oprotten met die achter de rug om praterij. Zij remt Huub alleen maar af. Doei Lieke.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vindt ze weer dat positieve post voor Jaap plus Huub indirekt kritiek op haar is. Ik vertaal dat maar als: maar ik ben toch zo leuk.
Mijn mening over Lieke is trouwens nooit veranderd.
Ze zei vanmiddag nog letterlijk tegen Huub dat ze niet De Kooi was ingegaan om een relatie te beginnen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij de volgende popupol zelfs voor Lieke ga stemmen. Go girl, je hebt al zoveel over je heen gehad en je hebt groot gelijk dat je nu eens voor je zelf opkomt. Het is heel vreemd om hier en elders zo'n hoop stront over iemand heen gegooid te zien worden alleen maar omdat ze niet meer halleluja speelt tegen die omhooggevallen tuinkabouter en probeert het spel op haar manier te spelen.
Er wordt aldoor gesuggereerd dat zij zich omhooggeneukt heeft, maar wat heeft ze nu helemaal gedaan, ze is in de koffer gedoken met een speler die al met iedereen de koffer ingedoken was, waaronder een paar ingehuurde hoeren, amanda en eric. Zelf was ze op dat moment vrijgezel en ging voor een avontuurtje, so what.
Waarom zou zij het spel niet mogen spelen en Amanda bijv wel. Omdat Amanda er langer inzit? Je kunt mij niet wijsmaken dat Amanda wel inleg heeft betaald, en die is er toch ook op een rare manier ingekomen? Als vriendin van Nena.
Nogmaals Go Girl Mijn stem krijg je....
In mij ogen heeft ze de belangrijkste afspraak geschonden door niet met Huub te delen wat ze met Jaap heeft besproken. Dat toontje beviel me totaal niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij de volgende popupol zelfs voor Lieke ga stemmen. Go girl, je hebt al zoveel over je heen gehad en je hebt groot gelijk dat je nu eens voor je zelf opkomt. Het is heel vreemd om hier en elders zo'n hoop stront over iemand heen gegooid te zien worden alleen maar omdat ze niet meer halleluja speelt tegen die omhooggevallen tuinkabouter en probeert het spel op haar manier te spelen.
Er wordt aldoor gesuggereerd dat zij zich omhooggeneukt heeft, maar wat heeft ze nu helemaal gedaan, ze is in de koffer gedoken met een speler die al met iedereen de koffer ingedoken was, waaronder een paar ingehuurde hoeren, amanda en eric. Zelf was ze op dat moment vrijgezel en ging voor een avontuurtje, so what.
Waarom zou zij het spel niet mogen spelen en Amanda bijv wel. Omdat Amanda er langer inzit? Je kunt mij niet wijsmaken dat Amanda wel inleg heeft betaald, en die is er toch ook op een rare manier ingekomen? Als vriendin van Nena.
Nogmaals Go Girl Mijn stem krijg je....
Hij zei; weer die loser....quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Waaronder hopelijk mijn kaartje !!![]()
Jij bent zo close met nix dat ie je kaartje vast niet voorleest....quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nadia heeft ook minder een hamstergezicht met krullen, staat haar veel beterquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ruikt het ook nog vies ... Maar Brian is er ook helemaal niet blij meer hoor. Die spoort haar aan haar donkere krullen te laten groeien. Dat zal haar ook stukken beter staan![]()
Blijven sturen, hij vind het heerlijk om post te krijgen naar die brieven van zijn homovriend en zijn zusje!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Waarbij ze Jaap keer op keer herinnert aan Huub's grote ego.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:14 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Huub heeft een brief waarin staat dat Lieke haar problemen met Huub moet bespreken en niet bij andere mensen neer te leggen.
Lieke. ahh dat is vast toen dat met Amanda geweesd.
Nou Lieke Amanda ook wel maar ze bedoelt ook vast Jaap.
Ik had het over Amanda.. Maar iid snap ik ook niet dat Nadia het haar haar aan doet. Natuurlijk is toch het beste wat bij je pastquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nadia heeft ook minder een hamstergezicht met krullen, staat haar veel beter![]()
Weet ik, en ik over nadiaquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het over Amanda.. Maar iid snap ik ook niet dat Nadia het haar haar aan doet. Natuurlijk is toch het beste wat bij je past![]()
Zei die dat echt ????quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:17 schreef diedirk het volgende:
[..]
Hij zei; weer die loser....
Ben jij dat soms?
Misschien heeft zij wel genoeg gekregen van het delen met Huub. Hij houdt zich ook niet aan de afspraken en valt haar af in de groep, ook als zij dit afvallen al meerdere malen met hem heeft besproken. De keren dat zij het heeft geprobeerd liepen uit op oeverloze discussies met dreigende lichaamstaal van de kant van Huub. Als iedereen afgekraakt moet worden omdat hij/zij dingen met iemand anders dan een partner bespreekt denk ik niet dat er in het echte leven nog veel relaties zouden bestaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
In mij ogen heeft ze de belangrijkste afspraak geschonden door niet met Huub te delen wat ze met Jaap heeft besproken. Dat toontje beviel me totaal niet.
Een ander luchtje op je kaartje wil ook wel eens helpenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zei die dat echt ????![]()
Misschien moet ik wat minder kaartjes sturen.....
Als er 10 euro in cash bijgesloten wordt wil hij misschien eventueel een poging wil doen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:27 schreef Clank het volgende:
Jaap is ook echt (niet) geïnteresseerd in de post hè. Jaap is alleen geïnteresseerd in Jaap![]()
Dat had de schrijfster beter in de aanvang van de brief kunnen schrijven.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:29 schreef Soury het volgende:
Hahaha.. Leest Lieke een hele brief voor van een Yvonne en de laatste zin is . Gelieve niet voorlezen![]()
![]()
Wat voor randdebiel ben je dan ook, als je dat op het eind zetquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:29 schreef Soury het volgende:
Hahaha.. Leest Lieke een hele brief voor van een Yvonne en de laatste zin is . Gelieve niet voorlezen![]()
![]()
Bedoel je niet lobotomiequote:Op maandag 22 oktober 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda moet 5 x per dag logopedie oefeningen doen, iedereen moet haar daar aan helpen herinneren. Morgen moet ze weer naar het ziekenhuis, waarom is niet duidelijk.
Kooi rijp .. Das duidelijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat had de schrijfster beter in de aanvang van de brief kunnen schrijven.![]()
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:16 schreef Kinga het volgende:
Is dat haar van Nadia weer korter geknipt?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
De kappers hadden geen schaar meegenomen
![]()
LOLquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gokje....ze balen van Naad en Amanda?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:45 schreef Djeda het volgende:
Is er nou al bekend waarom die 2 van DOB niet meer komen ???
als ik zie wat zij zich de laatste tijd denkt te permiteren ????quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
The big question is: Gaat Naad met haar Q en Q jas aan tafel of heeft ze het fatsoen dat vod uit te trekken?![]()
Da's wel een hele wilde gok, zeg!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Gokje....ze balen van Naad en Amanda?
Q en Q jasquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
The big question is: Gaat Naad met haar Q en Q jas aan tafel of heeft ze het fatsoen dat vod uit te trekken?![]()
Wat is een Q en Q jas?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Amanda mijn mooie vrouwquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Is Amanda Brians muse (muze?)
Wat leuk, dan worden zijn gedichten nog beter
Nee, één van Hizi had Amanda haar haar niet goed geknipt. Later zei Amanda dat ze haar wilde slaan, de kuthoer. Toen wilde ze niet meer komen. Nou jaaaa....quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's wel een hele wilde gok, zeg!
Hizi hair wilde ook het fizzy hair van Amanda niet meer voor hun rekening nemen, trouwens?
HAHAHHAAquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda mijn mooie vrouw
Met je haar dat lijkt op touw
En je borsten die uit hun kassen knallen
Ga je mee, een potje ballen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |