Bloemetje toch, ik ben totaal niet bevooroordeeld als het om mijn patienten gaat sterker nog ik ben een strikt onafhankelijk persoon met een top crew om mij heen dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij jou kunnen ze niet terecht, jij bent niet opjectief, jij hebt je mening al klaar.![]()
mooi, dan kan jij dus goed bemiddelen , maar wel in het voordeel van Huub.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je vergeet 1 ding .........ik ben mediator en huubfan!
Who cares?quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
bedankt voor het openen van deze cos dat moet wel het toppunt van geduld zijn...
btw op VOL las ik dat er vanavond een party is weet iemand hier iets van en zoja waarom en hoe laat?
waar is Dennis trouwens?
Op is aangepast hoor!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:28 schreef SiRojK het volgende:
Wtf man... Tegenwoordig is elke OP 'bla bla minuten Cos'...
nou?quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:27 schreef Rotterdammert het volgende:
wat is er nog over van het plan om amanda en dennis tegen elkaar te laten opbotsen? Hoor er niks meer over,
DGK Fanquote:
Het is niet te doen en ik wilde foto's bij de op doen, maar dat gaat dus helemaal niet!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
bedankt voor het openen van deze cos dat moet wel het toppunt van geduld zijn...
btw op VOL las ik dat er vanavond een party is weet iemand hier iets van en zoja waarom en hoe laat?
waar is Dennis trouwens?
Huub en Lieke hadden het ook al even over 'n feestje vanavond. Verder noemden ze geen details.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
waar is Dennis trouwens?
nou van die party dat wil ik dan wel graag weten ..........quote:
Noem je dat haar ??? Het lijkt wel stro inmiddelsquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
Ik vermoed dat dit de eerste en de laatste keer is dat deze kapster dat hok bezoekt. Wat een ontzettend zeikwijf is die Naad, ik zou haar haar in de hens steken.![]()
Release van de clip van Luc.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
waar is Dennis trouwens?
nou met die uitgedroogde pruik is het 1 grote fakkel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
Ik vermoed dat dit de eerste en de laatste keer is dat deze kapster dat hok bezoekt. Wat een ontzettend zeikwijf is die Naad, ik zou haar haar in de hens steken.![]()
Ze vinden zichzelf mooi, maar weten niet dat de meeste mensen hun inmiddels oerlelijk vinden, met name door hun karakter.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:37 schreef Dark het volgende:
The bitches vinden beiden, dat als je mooi bent, dat je dan automatisch succesvol bent.
What a sorry little lot
Goffer de goffer, mijn idee. Die 2 snollen lachen haar gewoon uit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:43 schreef ericahysterica het volgende:
als ik kapster was pakte ik NU mijn spullen
Dat is toch niet normaalquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:43 schreef Djeda het volgende:
Amanda gaat helpen met tangen.
Ik haat psychiatersquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:27 schreef DrsH het volgende:
[..]
Bloemetje toch, ik ben totaal niet bevooroordeeld als het om mijn patienten gaat sterker nog ik ben een strikt onafhankelijk persoon met een top crew om mij heen dus maak je geen zorgen.
oh gelukkig........ ik miste die kanarie al en wat ben ik blij dat hij de streams vervuilt met zijn gekweelquote:
mee eensquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:02 schreef ericahysterica het volgende:
dennis denkt dat mensen thuis van afwisseling houden; romance, ruzie alles bij elkaar zou het leuk maken etc
nou Dennis, ik spreek voor mezelf ik wil eerst dat jij eruit vliegt en vervolgens wil ik 24/7 gebash op neukertje Nadia en graag in het weekend of voor 22.00 s avonds en dat ze jankend om mammanadia de poort uitrent in dat witte regenjasje.
nee hoor naad wij vinden jou echt niet verschrikkelijk ........en dat jij andere mensen belachelijk maakt omdat ze kleding van 3 maanden oud dragen vinden wij ook echt niet erg. Wat wij ook zo in jou waarderen is jouw algemene ontwikkeling en de wijze waarop jij bijdraagt in het spel en oh zo mooie tv weet te maken. Nee ...echt verschrikkelijk kunnen wij jou niet vindenquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:01 schreef Dark het volgende:
Nadia wil geen mensen pijn doen, maar fikt de kapster totaal af.
Naad - Mensen denken echt dat wij verschrikkelijke mensen zijn, maar dat zijn wij echt niet!
die nadia gaat er ook steeds slechter uitzien, het lijkt wel een spookquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:06 schreef Rotterdammert het volgende:
Nou Nadia heeft haar momentje ook weer gepakt.
+1quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:02 schreef ericahysterica het volgende:
dennis denkt dat mensen thuis van afwisseling houden; romance, ruzie alles bij elkaar zou het leuk maken etc
nou Dennis, ik spreek voor mezelf ik wil eerst dat jij eruit vliegt en vervolgens wil ik 24/7 gebash op neukertje Nadia en graag in het weekend of voor 22.00 s avonds en dat ze jankend om mammanadia de poort uitrent in dat witte regenjasje.
In dat geval heb ik nog wel een leuke cap voor je.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die nadia gaat er ook steeds slechter uitzien, het lijkt wel een spook
Het is een platreet snol,spille benen, een rug van een worstelaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:09 schreef Dark het volgende:
Echt Nadia, eerst de slang spelen en dan excuus aanbieden, een beetje jankend dan........
thxquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
In dat geval heb ik nog wel een leuke cap voor je.![]()
[ afbeelding ]
Goed dat ze er over blijven praten.. maar Huub en Lieke discussies uit de weg gaan?! Ik geef het een dagquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:24 schreef Djeda het volgende:
Huub en Lieke hebben net een gesprek gehad in de fitness over hun relatie. Ze willen alle 2 dat het werkt en hebben besloten discussies even uit de weg te gaan en elkaar zover mogelijk meer ruimte te geven.
en dan heb je het alleen over het exterieur, wat ik veel erger vind is de verotte persoonlijkheid van dit wicht.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:11 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Het is een platreet snol,spille benen, een rug van een worstelaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:20 schreef Clank het volgende:
Als Jaap zeker weet dat niemand het zou zien zou hij voor een miljoen euro zo Nadia van de trap duwen.
Jaap: Jij mij toch ook?!!
Nadia: Doe normaal!!
Die doet vannacht geen oog meer dicht![]()
Doén Jaap.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:19 schreef Clank het volgende:
Jaap hangt nu een verhaal op aan Nadia dat hij bang is de controle te verliezen en dat hij in staat is om iemand te vermoorden.
Waar heeft ie die schoenen voor nodig dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat wil je dan doen met 1 miljoen euro
Jaap: Schoenen kopen, een huis huren, hele dag televisie kijken en onbeperkt magnetron maaltijden
Net zoals zijn vader...
Nog maar meer TV momentjes voor Nadiaquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap, als Nadia weg is.... Als je dit allemaal gelooft ben je gek
Tijd voor een kaartje voor Huubquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
Wat doet Lieke op een ontzettende irritante manier populair, zum kotzen.
Volgens mij ruikt het ook nog vies ... Maar Brian is er ook helemaal niet blij meer hoor. Die spoort haar aan haar donkere krullen te laten groeien. Dat zal haar ook stukken beter staanquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:50 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap niet dat Brian wel een chick wil met zulk lelijk haar.. Tis gewoon lelijk en onverzorgd
Daarom dacht ze daarstraks ook moeilijk te kunnen doen over de relatie: ze voelt zich sterk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
Wat doet Lieke op een ontzettende irritante manier populair, zum kotzen.
Zullen we stiekem het deurtje van de kooi openzetten en zangvoer strooienquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:58 schreef Scandalous het volgende:
Kan die klote kanarie ophoudenZo wanhopig
Dat gaat wel over na de volgende popipoll, wedden dat ze zakt als een baksteen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom dacht ze daarstraks ook moeilijk te kunnen doen over de relatie: ze voelt zich sterk.
ik denk t niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:01 schreef HuubLiekeFan het volgende:
heb het de afgelopen week niet echt gevolgd. maar streamers, is de kans groot dat nadia donderdag dennix eindelijk wegstemt?
Nee, heel kleinquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:01 schreef HuubLiekeFan het volgende:
heb het de afgelopen week niet echt gevolgd. maar streamers, is de kans groot dat nadia donderdag dennix eindelijk wegstemt?
Nee, daarover hoeven we niet te wedden. Het duurt nu wel erg lang voordat ze weer een beetje te pruimen is, meestal is ze maar een dag of 2, 3 vervelend.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat wel over na de volgende popipoll, wedden dat ze zakt als een baksteen?
Opvallend dat dat niet is doorgestreept!! Nog iets meer frictie tussen Huub en Lieke komt achter dus wel goed uit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
Bonnie-nogwat heeft kritiek op Lieke, ze moet o.a. haar problemen met Huub niet bespreken met mensen die het niet goed met ze voor hebben. Ach......, zegt Lieke.
Kans is aanwezig maar waarschijnlijk zal de FEBO haar tegenhouden en dan belonen met tieten en extensions, jammer maar helaas.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:01 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ze is nu al een week of zes achter elkaar zo bloedirritant.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, daarover hoeven we niet te wedden. Het duurt nu wel erg lang voordat ze weer een beetje te pruimen is, meestal is ze maar een dag of 2, 3 vervelend.
Nihil in mijn ogen. Lieke weg as donderdag lijkt me een grote kans van slagen hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:01 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Nou vindt ze weer dat positieve post voor Jaap plus Huub indirekt kritiek op haar is. Ik vertaal dat maar als: maar ik ben toch zo leuk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is nu al een week of zes achter elkaar zo bloedirritant.
Eigenlijk sinds dat vijf tegen twee gedoe voorbij is.
Ze weet alles beter, wil overal haantje de voorste bij zijn. Ze tettert overal doorheen. Eigenlijk is ze weer zoals ze in het begin was. En toen kon ik haar ook niet uitstaan.
Dat is meer 'de wens is de vader van de gedachte'quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Nihil in mijn ogen. Lieke weg as donderdag lijkt me een grote kans van slagen hebben.
dat zegt ze niet alleen...lieke zegt:..."ik denk dat ze bedoeld dat amanda naar haar toekwam toen ze huilde"quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
Bonnie-nogwat heeft kritiek op Lieke, ze moet o.a. haar problemen met Huub niet bespreken met mensen die het niet goed met ze voor hebben. Ach......, zegt Lieke.
Hij had 4 stuks post.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:07 schreef mspoez het volgende:
Dennis wil zijn kaarten niet voorlezen, alleen van vaste fans maar de rest echt niet. Heeft hij úberhaupt post dan?
Ik vond juist dat Lieke er veel te veel op inging.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:11 schreef riri het volgende:
[..]
dat zegt ze niet alleen...lieke zegt:..."ik denk dat ze bedoeld dat amanda naar haar toekwam toen ze huilde"
dat klopte....Amanda ging met biijbedoelingen Lieke troosten.....om informatie uit haar te krijgen maar Lieke ging daar dus niet op in
Nee voor hij het weet maakt hij tv...quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:07 schreef mspoez het volgende:
Dennis wil zijn kaarten niet voorlezen, alleen van vaste fans maar de rest echt niet. Heeft hij úberhaupt post dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |