mee eensquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:02 schreef ericahysterica het volgende:
dennis denkt dat mensen thuis van afwisseling houden; romance, ruzie alles bij elkaar zou het leuk maken etc
nou Dennis, ik spreek voor mezelf ik wil eerst dat jij eruit vliegt en vervolgens wil ik 24/7 gebash op neukertje Nadia en graag in het weekend of voor 22.00 s avonds en dat ze jankend om mammanadia de poort uitrent in dat witte regenjasje.
nee hoor naad wij vinden jou echt niet verschrikkelijk ........en dat jij andere mensen belachelijk maakt omdat ze kleding van 3 maanden oud dragen vinden wij ook echt niet erg. Wat wij ook zo in jou waarderen is jouw algemene ontwikkeling en de wijze waarop jij bijdraagt in het spel en oh zo mooie tv weet te maken. Nee ...echt verschrikkelijk kunnen wij jou niet vindenquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:01 schreef Dark het volgende:
Nadia wil geen mensen pijn doen, maar fikt de kapster totaal af.
Naad - Mensen denken echt dat wij verschrikkelijke mensen zijn, maar dat zijn wij echt niet!
die nadia gaat er ook steeds slechter uitzien, het lijkt wel een spookquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:06 schreef Rotterdammert het volgende:
Nou Nadia heeft haar momentje ook weer gepakt.
+1quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:02 schreef ericahysterica het volgende:
dennis denkt dat mensen thuis van afwisseling houden; romance, ruzie alles bij elkaar zou het leuk maken etc
nou Dennis, ik spreek voor mezelf ik wil eerst dat jij eruit vliegt en vervolgens wil ik 24/7 gebash op neukertje Nadia en graag in het weekend of voor 22.00 s avonds en dat ze jankend om mammanadia de poort uitrent in dat witte regenjasje.
In dat geval heb ik nog wel een leuke cap voor je.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die nadia gaat er ook steeds slechter uitzien, het lijkt wel een spook
Het is een platreet snol,spille benen, een rug van een worstelaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:09 schreef Dark het volgende:
Echt Nadia, eerst de slang spelen en dan excuus aanbieden, een beetje jankend dan........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |