reset cookie helpt me ... (soms)quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:56 schreef avonne het volgende:
kut fok
en aan FOK op dit momentquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:56 schreef ericahysterica het volgende:
jees ik zit me dood te ergeren aan lieke.............
Sorry, dat ben ik niet met je eens. Dit gesprek heeft iig inhoud, dat hebben de gesprekken van Naad en Dennix niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:55 schreef Varen het volgende:
Dit lijkt op een Dennis Nadia gesprek, alleen dan netter![]()
Dat is wel de bedoeling wil er ooit een winnaar uit komen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:51 schreef Rotterdammert het volgende:
huub gaat lieke eruit werken net zoals die zijn vriend erik eruit werkte
wat een vies mannetje is het ook.
Lieke is al duidelijk bezig om haar banden met jaap te verstevigen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Net alsof Lieke niet bezig is Huub er uit te werken.
ik moet zeggen dat ik hem nu heel redelijk vindt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:00 schreef avonne het volgende:
Nou, ik erger me aan Huub.
Destructief mannetje.
Dat begrijp ik dus ook niet. Men heeft toch kunnen zien dat Huub en Eric gewoon goede vrienden zijn, dat bleek duidelijk uit het bezoek van Eric en de telefoongesprekken tussen Huub, Eric en Syl.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:01 schreef noekje het volgende:
Gek eigenlijk, sommige mensen lijken hier meer moeite met de toneelhaak te hebben van Eric dan Eric zelf. Eric moest eruit. Dat dit nog niet duidelijk is, is mij een raadsel.
Precies....en dat zag Huub gisteren en hij is dar nogal van geschrokken. Het lijkt mij dan ook niet verstandig dat Huub haar as donderdag niet wegstemt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke is al duidelijk bezig om haar banden met jaap te verstevigen.
Ik denk zelf dat ze als vrienden nog best even kunnen doorwerken. Eerst de anderen opdonderen en dan zien waar het schip strandt, de manier waarop ze het met relatie ook zouden doen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies....en dat zag Huub gisteren en hij is dar nogal van geschrokken. Het lijkt mij dan ook niet verstandig dat Huub haar as donderdag niet wegstemt.
En 24 uur per dag op elkaars lip. Dat is in het normale leven al waardeloos en dan kan je nog ff vluchten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:09 schreef ericahysterica het volgende:
Het is ook ingewikkeld......beiden in een spel, een relatie beiden bewijsdrang dat valt ook allemaal niet mee...
Precies! Het is Lieke die een bom onder hun relatie legt (los van het feit aan wie of wat het ligt dat hun relatie niet werkt)..dus Jaap aan haar zijde is handig omdat Huub haar dan niet kan weg stemmen..en als Huub te vervelend doet kan ze hem weg stemmen...quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke is al duidelijk bezig om haar banden met jaap te verstevigen.
dat ben ik helemaal met jou eens!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze als vrienden nog best even kunnen doorwerken. Eerst de anderen opdonderen en dan zien waar het schip strandt, de manier waarop ze het met relatie ook zouden doen.
Bij jou kunnen ze niet terecht, jij bent niet opjectief, jij hebt je mening al klaar.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:07 schreef DrsH het volgende:
Als dit zo doorgaat krijg ik het binnenkort druk in mijn kliniek. Gelukkig heb ik een goede mediator in dienst
je vergeet 1 ding .........ik ben mediator en huubfan!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij jou kunnen ze niet terecht, jij bent niet opjectief, jij hebt je mening al klaar.![]()
Nee Like zal Jaap eerder kunnen inpakken... ze hoeft Jaap slechts te wijzen op Huub's ego waar Jaap al veel moeite mee heeft. En aangezien nix nergens heen gaat is het verstandig dat of Lieke of Jaap vertrekt. Doet hij dat niet dan zit ie donderdag over een maand op de schopstoel. Lieke is geen volgzaam meisjes. Die zal keihard voor zichzelf gaan (En terrecht, maar streams zonder Huub?)quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze als vrienden nog best even kunnen doorwerken. Eerst de anderen opdonderen en dan zien waar het schip strandt, de manier waarop ze het met relatie ook zouden doen.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:10 schreef avonne het volgende:
Brian en Luc vinden krullen mooier.
Amanda lacht een dom lachje. En verdedigt zich dat die "meiden niet voor niets met stijl haar in de bladen staan. Het is gewoon mooier"
What a view on life...
Maar dat heeft voor hun toch ook geen enkel voordeel? Dan zijn ze met zn 2-en tegen Brian, Amanda, Nadia, tijdelijk Luc en in het ergste geval Dennis.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee Like zal Jaap eerder kunnen inpakken... ze hoeft Jaap slechts te wijzen op Huub's ego waar Jaap al veel moeite mee heeft. En aangezien nix nergens heen gaat is het verstandig dat of Lieke of Jaap vertrekt. Doet hij dat niet dan zit ie donderdag over een maand op de schopstoel. Lieke is geen volgzaam meisjes. Die zal keihard voor zichzelf gaan (En terrecht, maar streams zonder Huub?)
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies! Het is Lieke die een bom onder hun relatie legt (los van het feit aan wie of wat het ligt dat hun relatie niet werkt)..dus Jaap aan haar zijde is handig omdat Huub haar dan niet kan weg stemmen..en als Huub te vervelend doet kan ze hem weg stemmen...
Allemaal haar goed recht maar ik ben voor Huub dus weg met Lieke..
Ik ookquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies! Het is Lieke die een bom onder hun relatie legt (los van het feit aan wie of wat het ligt dat hun relatie niet werkt)..dus Jaap aan haar zijde is handig omdat Huub haar dan niet kan weg stemmen..en als Huub te vervelend doet kan ze hem weg stemmen...
Allemaal haar goed recht maar ik ben voor Huub dus weg met Lieke..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |