Ik zit ook zoquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:36 schreef mootie het volgende:
Ze zijn ook echt raar. Nadia heeft het er over om Shanti voor Dennis uit te nodigen, en dat Dennis dan lekker met Shanti los kan gaan.
Ze gaat er ook maar vanuit dat elke vrouw op Dennis valt of net zo'n sloerie is als zij.
Elke enigzins aantrekkelijke vrouw die de kooi binnenkomt gaat zonder morren haar benen spreiden voor Dennis, das heel normaalquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik zit ook zote luisteren, ze hebben het over 'mooie vrouwen' alsof het hulpeloze prooien zijn waar Dennis gebruik van kan maken
Ik snap er ook niks meer van. Dit lijkt toch echt op behoorlijk wat sturing door het hokje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:33 schreef avonne het volgende:
gaat dan in ieder geval Plan B nog door?
Dat HJL Brian gaan bashen (Brians eigen voorstel) en Dennis daarin mee laten doen, zodat Nadia denkt dat Dennis is overgelopen?![]()
dooie boel
Ach, Dennix maakt nu al excuses dat hij nix met haar gaat doen, past niet in zijn plannetjes, pussy.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Elke enigzins aantrekkelijke vrouw die de kooi binnenkomt gaat zonder morren haar benen spreiden voor Dennis, das heel normaal![]()
En, wat vind je ervan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:41 schreef pullup het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik die single van Huub hoor![]()
Edit: en weer mute![]()
Laat ik diplomatiek zijn en slechts opmerken dat het niet mijn smaak is.quote:
Uiteraard. Ze is nu immers gediplomeerd nagelstylistquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:48 schreef pullup het volgende:
Er is een nieuw kastje in de kapsalon geplaatst en Amanda verondersteld meteen dat het wel voor haar nagelspulletjes zal zijn![]()
Je hoeft niet zo voorzichtig te zijn hoor. Huub zei zelf dat beide singles ruk zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat ik diplomatiek zijn en slechts opmerken dat het niet mijn smaak is.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:38 schreef Dark het volgende:
Jaap en Huub willen ook een sketch doen over Brian.
Jaap - Die kan jij goed doen Huub, gewoon een ellenlang verhaal houden zonder punt.
Sjonge jonge, jij bent echt aan t zoeken hequote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke beweegt bij de plaat van Brian.
Even opletten of dat ze dat ook bij die van Huub doet.
Er moet eens een brief binnen komen in de trand van: jij volgt de regels niet op dus je mag vertrekken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet te geloven. Dennix krijgt een telefoontje dat hij zich om moet kleden maar Naad zegt: Ja, daaaag, ik wil eerst iets eten, wil jij dat voor me maken en Dennix doet het nog ook.
Voor de zoveelste keer schijt aan het hokje. Ik begrijp daar dus helemaal niks van dat ze dat pikken van die 2.
Ik snap er ook niets meer van.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet te geloven. Dennix krijgt een telefoontje dat hij zich om moet kleden maar Naad zegt: Ja, daaaag, ik wil eerst iets eten, wil jij dat voor me maken en Dennix doet het nog ook.
Voor de zoveelste keer schijt aan het hokje. Ik begrijp daar dus helemaal niks van dat ze dat pikken van die 2.
Nee, de rest komt ook aan de beurt maar als ik die kapster aan het werk zie......daar zou ik niet veel vertrouwen in hebben, kijk hoe ze die rollers indraait bij Amanda, amateur.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:04 schreef blomst het volgende:
wat doet Dob daar vandaag?
Alleen Amada haar haar tangen?
Maar er wordt wel over ze gesproken op de fora (doe ik zelf ook hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets meer van.
Ze zorgen voor slaapverwekkende televisie, zijn negen van de tien keer onverstaanbaar in al hun saaiheid, moeten 100 x op een dag erop gewezen worden dat zenders belangrijke accessoires zijn en dat fluisteren not done is, maar keer op keer op keer komen ze met dezelfde fouten weg.
Tja, als die twee nitwits elke keer weer de streams opeisen, dan kun je moeilijk anders. Soort Catch 22 waarin we verwikkeld zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:14 schreef Larisje het volgende:
Maar er wordt wel over ze gesproken over de fora (doe ik zelf ook hoor) WE moeten ze eigenlijk dus helemaal doodzwijgen!
![]()
Ja is zo. Dan maar massaal allemaal de streams uit als ze erop zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, als die twee nitwits elke keer weer de streams opeisen, dan kun je moeilijk anders. Soort Catch 22 waarin we verwikkeld zijn.
Niemand hier die het het begrijpt. Maar Dennis is wat dit soort dingen vergelijkbaar met een dood paard; hij beweegt alleen maar als je hem trapt. Uit zichzelf komt ie niet in bewegingquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:21 schreef arneaux het volgende:
Waarom vliegt Dennix Luc ondertussen niet aan trouwens? Zn 'vriendin' heeft Luc toch afgetrokken?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:27 schreef DrsH het volgende:
Loopt dat leipe wijf alweer met haar witte regenjas aan zou ze dan toch een potloot hebben?????????
Laat die meid toch eens lekker sjansen de hele dag met een tuinkabouter opgescheept zitten is ook niet alles, even los van het feit dat ik momenteel zowel Huub als Lieke bloedvervelend vind.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met Lieke! Ze doet echt miss perfect na! Heel irritant. Ik hoop dat ze flink zakt in de POPO
Dat hoop ik nou ook en dat Jaap boven haar komt in de POPO...daar kan ze vast niet tegen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met Lieke! Ze doet echt miss perfect na! Heel irritant. Ik hoop dat ze flink zakt in de POPO
Omdat ie liever de villa wint natuurlijk... aanvliegen is exit!quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:21 schreef arneaux het volgende:
Waarom vliegt Dennix Luc ondertussen niet aan trouwens? Zn 'vriendin' heeft Luc toch afgetrokken?
Dat zal little miss perfect niet leuk vinden nee!quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:33 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dat hoop ik nou ook en dat Jaap boven haar komt in de POPO...daar kan ze vast niet tegen.
Ach vreemdgaan doe je maar een keer want de volgende keer ken je elkaar, dus is dat niet zo'n probleem.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
Luc had een relatie van 2 jaar die stuk ging op gebrek aan vertrouwen. Hij was veel weg, trad veel op. Zijn vriendin dacht dat hij vreemdging. Toen is hij maar vreemdgegaan.
Logisch.
Scherpquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:37 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ach vreemdgaan doe je maar een keer want de volgende keer ken je elkaar, dus is dat niet zo'n probleem.![]()
Hun relatie maakt hen beiden kapot..... Beste optie: Lieke donderdag naar huis ...quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:32 schreef DrsH het volgende:
[..]
Laat die meid toch eens lekker sjansen de hele dag met een tuinkabouter opgescheept zitten is ook niet alles, even los van het feit dat ik momenteel zowel Huub als Lieke bloedvervelend vind.
Net alsof Lieke niet bezig is Huub er uit te werken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:51 schreef Rotterdammert het volgende:
huub gaat lieke eruit werken net zoals die zijn vriend erik eruit werkte
wat een vies mannetje is het ook.
Nou!quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:51 schreef Rotterdammert het volgende:
huub gaat lieke eruit werken net zoals die zijn vriend erik eruit werkte
wat een vies mannetje is het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |