Niemand hier die het het begrijpt. Maar Dennis is wat dit soort dingen vergelijkbaar met een dood paard; hij beweegt alleen maar als je hem trapt. Uit zichzelf komt ie niet in bewegingquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:21 schreef arneaux het volgende:
Waarom vliegt Dennix Luc ondertussen niet aan trouwens? Zn 'vriendin' heeft Luc toch afgetrokken?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:27 schreef DrsH het volgende:
Loopt dat leipe wijf alweer met haar witte regenjas aan zou ze dan toch een potloot hebben?????????
Laat die meid toch eens lekker sjansen de hele dag met een tuinkabouter opgescheept zitten is ook niet alles, even los van het feit dat ik momenteel zowel Huub als Lieke bloedvervelend vind.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met Lieke! Ze doet echt miss perfect na! Heel irritant. Ik hoop dat ze flink zakt in de POPO
Dat hoop ik nou ook en dat Jaap boven haar komt in de POPO...daar kan ze vast niet tegen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met Lieke! Ze doet echt miss perfect na! Heel irritant. Ik hoop dat ze flink zakt in de POPO
Omdat ie liever de villa wint natuurlijk... aanvliegen is exit!quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:21 schreef arneaux het volgende:
Waarom vliegt Dennix Luc ondertussen niet aan trouwens? Zn 'vriendin' heeft Luc toch afgetrokken?
Dat zal little miss perfect niet leuk vinden nee!quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:33 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dat hoop ik nou ook en dat Jaap boven haar komt in de POPO...daar kan ze vast niet tegen.
Ach vreemdgaan doe je maar een keer want de volgende keer ken je elkaar, dus is dat niet zo'n probleem.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
Luc had een relatie van 2 jaar die stuk ging op gebrek aan vertrouwen. Hij was veel weg, trad veel op. Zijn vriendin dacht dat hij vreemdging. Toen is hij maar vreemdgegaan.
Logisch.
Scherpquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:37 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ach vreemdgaan doe je maar een keer want de volgende keer ken je elkaar, dus is dat niet zo'n probleem.![]()
Hun relatie maakt hen beiden kapot..... Beste optie: Lieke donderdag naar huis ...quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:32 schreef DrsH het volgende:
[..]
Laat die meid toch eens lekker sjansen de hele dag met een tuinkabouter opgescheept zitten is ook niet alles, even los van het feit dat ik momenteel zowel Huub als Lieke bloedvervelend vind.
Net alsof Lieke niet bezig is Huub er uit te werken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:51 schreef Rotterdammert het volgende:
huub gaat lieke eruit werken net zoals die zijn vriend erik eruit werkte
wat een vies mannetje is het ook.
Nou!quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:51 schreef Rotterdammert het volgende:
huub gaat lieke eruit werken net zoals die zijn vriend erik eruit werkte
wat een vies mannetje is het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |