tsjah........... het onnozele wicht is of met make up of met sex bezig ,meer zit er echt niet bij. Oh ik vergeet er nog een; merkkleding natuurlijk!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:41 schreef 2live het volgende:
Zit Nadia nu een sex enquete in te vullen met Dennis en Luc?
Huub en Lieke hebben een tijd geleden samen afgesproken dat ze elkaar alles zouden vertellen. Dit vooral met het oog op het spel.. alle info kun je daar gebruiken immers. Huub had afgelopen week vertrouwlijke info gehoord van iemand die op bezoek was.. maar Lieke wilde dit toch graag weten.. en herinnerde Huub nog even aan hun afspraak. Als Lieke dan een vertrouwlijk gesprek met Jaap heeft.. die tot een paar weken terug hun tegenstander was.. dan geldt die regel volgens Lieke ineens niet meer.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub is eigelijk net zo erg als nix was met nad die wilde na elke gesprek wat ze met een ander had ook alles weten
alleen huubje verpakt het wat mooier
het is dat ik verslaafd benquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:47 schreef ericahysterica het volgende:
ik geef het op, het is zoooooooooooo boring
Berichten: 775 Citaat:quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:43 schreef Varen het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=144&t=744193&start=425&st=0&sk=t&sd=a
stukje over Lieke als je naar beneden scrolld![]()
Gevonden toen ik googlelde op fear factor
Oeps, maar het verbaast me niks. Ik blijf erbij dat ze zichzelf dat hok ingeneukt heeft.quote:
Dan zou ik tegen Brain zeggen: jij krijgt het ena hoogste aantal punten als je nu vertelt hoeveel je er nog over hebt!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian en Huub moeten hun singles promoten, wie na 3 week het hoogst eindigd mag 500 cp naar eigen inzicht VERDELEN
Als zij er niet bij was gaan zitten had je kunnen zeggen:''kijk Lieke laat hem weer alleen gaan"'quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:52 schreef Dreamboy het volgende:
Gelijk Lieke er weer bij zeg.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:04 schreef kybe het volgende:
[..]
Als zij er niet bij was gaan zitten had je kunnen zeggen:''kijk Lieke laat hem weer alleen gaan"'
Haha ik las ff snel occasionquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef loisie het volgende:
Was even in de limmerickensfeer en heb er maar eentje gemaakt op de bewoners van dat hok.
Lieke, ze was een goeie binnenkomer
Maar ze gaat nu als een oceaanstomerDrukt haar eigen willetje erdoor
Waardoor Huub haar afzwoor
En wordt nu een doorstromer
Dan mag ze hem wat mij betreft aanhouden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat ze Nadia moeten verbieden die jas nog langer te dragen. Het ziet er vervelend en onrustig uit, alsof ze elk moment ergens heen moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |