he man klinkt als voetbal insite. alleen daar hebben de vaste tafelgasten het ook nog eens, en dan tien keer ergerquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:07 schreef snarfbreda het volgende:
Vind ik echt een waardeloos programma met een presentator die denkt grappig te zijn maar hij alleen zelf om zijn humor kan lachen.![]()
Kijk ik toch liever voetbal insite! Zitten tenminste nog gasten aan tafel die scherpe actuele (grappige) opmerkingen plaatsen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:46 schreef Paran0id het volgende:
Zit nu 20 minuten te kijken via uitzendinggemist.
Hoor je Jack aan het begin nog zeggen dat het maar even over Ajax zal gaan bladiebla inmiddels alweer 20 minuten Ajax gereutel. En nog eens oude koeien uit de sloot halen met Perez?![]()
![]()
neeheeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 22 oktober 2007 16:57 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Kijk ik toch liever voetbal insite! Zitten tenminste nog gasten aan tafel die scherpe actuele (grappige) opmerkingen plaatsen.
en Sander Westerveldquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:54 schreef RayMania het volgende:
Aanstaande zondag keeper Piet Velthuizen.
er is nogal wat concurentie, er komt een hele getalenteerde generatie aanquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:17 schreef djstoffel het volgende:
velThuizen.............dan weet je dat alvast. toekomstig keeper van oranje
Hij wilde Jol toendertijds al naar Man Utd halen toch, als assisten? correct me if i'm wrongquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Hehe nooit geweten dat Ferguson RKC volgde...
mooi inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:57 schreef Malibu-06 het volgende:![]()
"Even kort over Twente Hugo?"
"Nee want jij wilt dat niet Jack!"
Beschamend. Dan kan zelfs Smeets het beter!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:05 schreef BigFire het volgende:
ik ga helemaal stuk op dit steenkolen Engels![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:05 schreef jmac het volgende:
Lol ze gaan internationaal
Youri heeft z'n mobieltje even doorgezocht. Jack wil even stoer doen dat hij ook een buitenlandse ster kent.
Studio Arsenal.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:07 schreef DrDentz het volgende:
gaan we ons nou ook al bezighouden met de keepersperikelen bij Arsenal :0
Inderdaad.. Dat is echt tenenkrommend slecht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Best leuke uitzending, in ieder geval 100 keer beter dan Voetbal Insite...
heb je daar ook argumenten voor????quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat een dom figuur die Piet Velthuizen.
Erg vreemd idd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Is Van den Sar dood ofzo?
Ja idd zeg. Waar ging dat over? Wel mooie beelden trouwens..quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:12 schreef Hephaistos. het volgende:
hij is morgen jarig samen met mij en Cocuquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Levert ie ook eens een nutrige bijdrage...quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:14 schreef djstoffel het volgende:
youri mulder zal wel het 06 nummer van lehmann in zn bezit hebben...vandaar
typisch een reactie die denkt dat de wereld op houdt buiten de randstad..................vond deze uitzending een verademing in vergelijking met voetbal insite van vandaag.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:14 schreef golfer het volgende:
Twee nietszeggende gasten vanavond. Gelukkig hadden ze ter compensatie nog even wat telefoontjes met interessantere mensen.
Valt t je niet tegen van Studio Voetbal dat ze geen compilatiefilmpje over jou hadden?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:14 schreef BigFire het volgende:
[..]
hij is morgen jarig samen met mij en Cocu
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:17 schreef alvarez het volgende:
[..]
Valt t je niet tegen van Studio Voetbal dat ze geen compilatiefilmpje over jou hadden?
''Ja het is een fietstas. Whahahahahah.''quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:12 schreef djstoffel het volgende:
[..]
heb je daar ook argumenten voor????
kende het nummer wel, maar ben t alweer kwijtquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:17 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Ik schakelde te laat in, daarom 2 vraagjes:
1. Wat is er met vd Sar?
2. Wat was dat nummer dat ze onder t filmpje van vd Sar zetten? Erg mooi
Beetje wazig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:57 schreef rubbereend het volgende:
zei van Gelder nou echt "Zeur toch niet over je eigen cluppie"
die had ook bijzonder slecht gekeept vandaag he..quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:23 schreef ASroma het volgende:
die lehmannblijft een clown.
wat een chagerijn blijft die westerveld ook![]()
Denk ff goed na, please!! Ik zal je eeuwig dankbaar zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
kende het nummer wel, maar ben t alweer kwijt
Zeer knap. Iets een kutuitzending noemen als je maar 4 minuten gekeken hebt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:28 schreef ub40_bboy het volgende:
Kut uitzending 4 minuten gekeken en toen de tv uitgezet.
Omdat Ajax in de 1e 4 minuten maar 2 keer genoemd werd?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:28 schreef ub40_bboy het volgende:
Kut uitzending 4 minuten gekeken en toen de tv uitgezet.
OMG T KOMT DOOR DE KNJB EN AJACKS VAN GELDER!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat Ajax in de 1e 4 minuten maar 2 keer genoemd werd?
waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
argumenten?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:50 schreef BigKahuna het volgende:
Kom op nou zeg, het was toch gewoon een kutuitzending?
Omdat westerveld geen spraakmakende persoonlijkheid is en die velthuizen kwam ook niet al te goed uit zijn woorden. En dan heb je nog Youri Mulder die nooit zijn zinnen afmaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:02 schreef BigKahuna het volgende:
Interessante en/of opmerkelijke dingen in deze uitzending?
Uitzending gemist vanavond.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:27 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Denk ff goed na, please!! Ik zal je eeuwig dankbaar zijn![]()
Ik zie het net in de herhaling wat een hufter is het ook.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:57 schreef rubbereend het volgende:
zei van Gelder nou echt "Zeur toch niet over je eigen cluppie"
Waar hebben ze dat wel???quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:45 schreef Positive_Thinking het volgende:
Op zich geen verkeerde gasten. Alleen zo jammer dat de presentatoren daar zo bar weinig over andere clubs weten buiten feyenoord, ajax sparta en ooh ja en twente.
Verder dan wat vragen stellen naar aanleiding van wat ze gelezen hebben komen ze niet had ik het idee. Dan wordt een programma al snel saai.
4 clubs van de 18... nou nou hulde. Dat het bij veel voetbal programma's zo is zegt genoeg over de kwaliteit van de programma makers en van de presentatoren. Persoonlijk vind ik Genee en Derksen zich meer in clubs verdiepenen en over het algemeen wordt het wat beter en wat leuker gebracht bij Voetbal Insite als het niet echt over de top ploegen gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat wel???
Vind het nog wel meevallen hoor... Jack is aardig ingevoerd bij Ajax, Hugo bij Feyenoord en Sparta, Youri bij Twente. Toch 2 relatief kleine clubs er ook tussen.
Het klonk gewoon lachwekkend, dat mag best gezegd worden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:24 schreef RayMania het volgende:
Ik wist gewoon van tevoren, toen ik naar de TV keek, dat hier iedereen zou vallen over het Engels van Jack/Youri, terwijl het gewoon allemaal duidelijk te begrijpen was. Het merendeel van de Nederlanders doet echt alsof hij/zij vloeiend Engels kan spreken.
quote:ALTIJD MAAR AJAX
De NOS-Ombudsman bespreekt deze week de
klacht dat Studio Voetbal,het zondagse
praatprogramma van de NOS,veel te veel
aandacht besteedt aan Ajax en veel te
weinig aan de kleine clubs.
De eindredacteur reageert:
Studio Voetbal gaat over de
voetbalactualiteit.De afgelopen weken
speelden de uitschakeling van Ajax in
de Champions League en de UEFA Cup,
het vertrek van Henk ten Cate en het
conflict daarover met het bestuur en
de opstand van supporters.
Ons gevoel is dat we ons journalistieke
werk hebben gedaan,zoals we ook vorig
jaar veel hebben stil gestaan bij de
sportieve en bestuurlijke problemen bij
Feyenoord.
De kanttekeningen
Ajax behoort samen met Feyenoord en PSV
tot de grote drie van het Nederlandse
voetbal.Van de topclubs is Ajax het
meest beeldbepalend:het is de enige
voetbalvereniging die na de oorlog 22
keer landskampioen werd,het is de enige
beursgenoteerde club van Nederland en
het was traditioneel niet alleen
hofleverancier van spelers,maar ook van
trainers voor het Nederlandse elftal en
vele buitenlandse clubs.
Dat zegt veel over het sportieve belang
van de club,maar ook over de neergang,
want Ajax versleet in tien jaar tijd
zes trainers.
De conclusie
De aandacht voor de grote clubs is
vergelijkbaar met de aandacht voor de
Verenigde Staten en het Midden-Oosten
in het NOS Journaal of die voor Bach,
Mozart en Beethoven in het
Concertgebouw.De groten der aarde.
Ik heb de laatste zeven uitzendingen
teruggekeken.In totaal maakte Studio
Voetbal 315 minuten televisie,waarvan
104 minuten over Ajax,zeg maar een
derde van de zendtijd.
In twee uitzendingen ging het niet over
Ajax en in één aflevering 3 minuten.Dat
betekent dat het er in de andere
afleveringen lang over ging,een keer 26
minuten en twee keer 30 minuten.
Het was in die zin afgelopen zondag
voor vriend en vijand een verademing
dat Ajax afwezig was in Studio Voetbal.
Er was geen Ajax-nieuws (hoewel:ze
wonnen) en er was tijd om weer eens
over het voetbalambacht te spreken met
twee gepassioneerde spelers:een komende
en een gaande keeper.
Ton van Brussel
Naiefquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zondag geen Studio Ajax, dan is Jan Reker er.
Studio PSVquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat weerhoudt Jack er niet van om het grotendeels over Ajax te hebben hoor, hij heeft het eerder gedaan. Van Gelder presteert het bijvoorbeeld zelfs om in de rust van PSV-Fenerbahce het onderwerp toch weer op Ajax te brengen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja, die twee uitzendingen dat het niet over Ajax ging, ging het waarschijnlijk fulltime over Oranje cq. Van Basten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:24 schreef mcyodogg het volgende:
Inhakend op de TT. Hier een stukje van Teletekst pagina 360
[..]
belachelijkquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
...woensdag champions league? zondag AZ? en nieuwe aankopen in de verdediging mag ik hopenquote:Op zondag 4 november 2007 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij gaat ons vertellen dat hij nog niks kan vertellen over de nieuwe trainer,.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:24 schreef mcyodogg het volgende:
Inhakend op de TT. Hier een stukje van Teletekst pagina 360
[..]
Jij bent echt met kop en schouders de grootste, zeikerigste, meest trieste, jankcalimero die hier ooit heeft rondgelopen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Dus alle andere clubs dan Ajax zijn kleine clubs? Zelfs in een klacht over Ajax praten ze Ajax omhoog
Volgens mij denkt hij 24/7 aan Ajax.quote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij bent echt met kop en schouders de grootste, zeikerigste, meest trieste, jankcalimero die hier ooit heeft rondgelopen.
Jack : Jan jullie kochten Perez bij AJAX weg, denk je dat ze daar bij AJAX van balen nu?quote:Op zondag 4 november 2007 09:39 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat weerhoudt Jack er niet van om het grotendeels over Ajax te hebben hoor, hij heeft het eerder gedaan. Van Gelder presteert het bijvoorbeeld zelfs om in de rust van PSV-Fenerbahce het onderwerp toch weer op Ajax te brengen.
Ze hebben het over 'Ajax' en 'de kleine clubs', dat slaat toch nergens op?quote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij bent echt met kop en schouders de grootste, zeikerigste, meest trieste, jankcalimero die hier ooit heeft rondgelopen.
Op dat moment kwam ik er in. De gouden pik en de slappe lul.quote:
"Was Barcelona niet je eerste keus?"quote:Op zondag 4 november 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
ach en als Barcelona toch komt dan verlaat hij net zo hard Valencia weer!
quote:Op zondag 4 november 2007 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die vroege programmering. Kan amper samen met voetbal insite en peter r de vries
Het zal tijd worden na al dat geluk over die boerenlampenclub met die zachte g.quote:
Rekers zegt ook gewoon dat hij dat het liefste heeftquote:Op zondag 4 november 2007 23:00 schreef BigKahuna het volgende:
Al die idiote ideeën, gewoon 18 teams, 34 wedstrijden, klaar.
Grappig om te zien, inderdaad.quote:Op zondag 4 november 2007 23:02 schreef Bruce117 het volgende:
lol.
Die stand als er na een uur afgefloten zou worden.
En wie is Dick Voorn?quote:
Dan is het goedquote:Op zondag 4 november 2007 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rekers zegt ook gewoon dat hij dat het liefste heeft
Assistent van Bert, al sinds Fortuna. Als je eens wat verder dan je eigen clubje zou kijken zou je dat misschien weten.quote:
Hij wordt niet voor niks jaarlijks genomineerd voor de Pele award.quote:Op zondag 4 november 2007 23:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Als je eens wat verder dan je eigen clubje zou kijken zou je dat misschien weten.
Wat houdt die in dan?quote:Op zondag 4 november 2007 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij wordt niet voor niks jaarlijks genomineerd voor de Pele award.
Joh, toch nog iemand die hem snapt. Nu Malibu nog.quote:
Heb niet gekeken. Vertel, wat heb ik gemist?quote:
Idd, wat een kut uitzending zeg! Geen ajax!quote:Op zondag 4 november 2007 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Alleen maar PSV, PSV en nog eens PSV vandaag moeten aanhoren![]()
nog even over dat stuk van tt pag 360.......blijkbaar dus heel veel kritiek op studio voetbal momenteel.quote:Op maandag 5 november 2007 01:04 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Heb niet gekeken. Vertel, wat heb ik gemist?
OT; een hoog ajax-gehalte? nee joh, we gaan gewoon in op de actualiteiten
want?quote:Op maandag 5 november 2007 14:07 schreef Opgezwollenlever het volgende:
afschuwelijke man zeg die reker.
Dat eeuwige gezeik van psv ten aanzien van competitievernieuwingen komt me de strot uit. Verder vertrouw ik die vent gewoon niet met zijn praatjes "psv moet er beter van worden en koeman moet er beter van worden". "Als voetbalmens zeg ik dit" blabla.quote:Op maandag 5 november 2007 14:09 schreef rubbereend het volgende:
want?
quote:Op maandag 5 november 2007 14:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeik van psv ten aanzien van competitievernieuwingen komt me de strot uit.
Hoe verklaar jij dan dat er 2x zoveel kijkers kijken naar Studio voetbal dan naar VIquote:Op maandag 5 november 2007 13:32 schreef djstoffel het volgende:
[..]
nog even over dat stuk van tt pag 360.......blijkbaar dus heel veel kritiek op studio voetbal momenteel.
dus maar een beetje geforceerd 2 uitzendingen niet over ajax praten om de eigen straat schoon te vegen. Daarbij gewoon vergeten dat dit ingegeven is door de toenemende kritiek van kijkers buiten amsterdam.
VOETBAL INSITE IS 100000 KEER BETER MOMENTEEL, met als goed voorbeeld de uitzending van gisteren. Dan heb ik er zelfs geen moeite mee dat van geel een uur tot zn beschikking krijgt voor zn verhaal (zoals vorige week)
Jaquote:Op maandag 5 november 2007 14:09 schreef zjroentje het volgende:
Mooie televisie zeg, dat gesprek tussen Borst en Van Gaal.
Ik vond het meer slecht gespeeld haantjesgedrag tussen Borst en V Gaal of een slechte poging tot humor of een combinatie van beide. Die vraag was te verwachten en die quasi geïrriteerde reactie van Van Gaal was al even voorspelbaar.quote:Op maandag 5 november 2007 14:09 schreef zjroentje het volgende:
Mooie televisie zeg, dat gesprek tussen Borst en Van Gaal.
gewoon net zo simpel te bepalen als nu met de PO'squote:Op maandag 5 november 2007 14:32 schreef zjroentje het volgende:
Dat plan is gewoon kut met peren. Hoe ga je bepalen wie thuis en uit speelt in de finaleronde van 8, om het eerlijk te houden.
Pwnd.quote:Op maandag 5 november 2007 14:59 schreef maril het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat er 2x zoveel kijkers kijken naar Studio voetbal dan naar VI
Nou ja, pwnd. Lijkt me logisch omdat Studio Voetbal ingeburgerd is en Nederlanders houden nu eenmaal van tradities.quote:
Studio Voetbal bestaat korter dan Voetbal Insight hoor, daar zijn ze juist mee begonnen om een tegenhanger te hebben voor VI.quote:Op maandag 5 november 2007 18:01 schreef Rumille het volgende:
Nou ja, pwnd. Lijkt me logisch omdat Studio Voetbal ingeburgerd is en Nederlanders houden nu eenmaal van tradities.
heeft het aantal kijkers iets met kwaliteit te maken dan??quote:Op maandag 5 november 2007 14:59 schreef maril het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat er 2x zoveel kijkers kijken naar Studio voetbal dan naar VI
Ja maar Studio Sport - NOS - Studio Voetbal etc. Die zooi.quote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Studio Voetbal bestaat korter dan Voetbal Insight hoor, daar zijn ze juist mee begonnen om een tegenhanger te hebben voor VI.
Wat is datquote:Op maandag 5 november 2007 19:17 schreef Jnk18 het volgende:
Ik kijk ze de laatste weken gewoon de voglende dag via de websites, vind het maar kut dat alles zo door elkaar loopt, MOET gewoon top gear kijkuuuuh![]()
Toen Youri over Rutte begon tegen Jan Reker moest ik meteen weer hieraan denken.. wat een gevatte sketchquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef djstoffel het volgende:
Mulder: Ze moeten Rutte nemen, die doet het bij twente echt goed.
Jack: IK denk niet dat Rutte bij ajakss past.
Ga je kloon ergens anders eer aan doenquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:56 schreef JanVanHalst het volgende:
Matig programma.
Hoe is het wel of geen kloon zijn relevant aan de discussie?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ga je kloon ergens anders eer aan doen
Nou je moet wel een erg kansloze baan hebben om tijd te hebben om hier te reageren vriendquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Hoe is het wel of geen kloon zijn relevant aan de discussie?
Ton Ojersquote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef Radegast het volgende:
Aanstaande zondag met René van der Lijp en nog iemand...
Verbazingwekkend, zo'n opmerking uit de mond van een Ajacied....quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Stelletje calimero's met de klachten.. triest![]()
Wanneer komt het dan? Op tvgids.nl staat er dat er een jubileum concert van Danny de Munk komt ipv Studio Voetbalquote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef Radegast het volgende:
Aanstaande zondag met René van der Lijp en nog iemand...
Tussen het schaatsen door op Nederland3 vanavond.quote:Op zondag 11 november 2007 17:15 schreef Nilasha het volgende:
Wanneer komt het dan? Op tvgids.nl staat er dat er een jubileum concert van Danny de Munk komt ipv Studio Voetbal![]()
![]()
22.30 uur, Nederland 3...quote:Op zondag 11 november 2007 17:15 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Wanneer komt het dan? Op tvgids.nl staat er dat er een jubileum concert van Danny de Munk komt ipv Studio Voetbal![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 18:27 schreef djstoffel het volgende:
net gezien bij studio ajax.........een nabeschouwing over de topper: ongeveer 10 seconden van marwijk in beeld, overige 5 minuten alleen maar ajaxieden aan het woord. Dieptrieste zooi dat NOS
Hopen dat Danny de Munck wat uitloopt, kan ik het begin nog zienquote:Op zondag 11 november 2007 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
22.30 uur, Nederland 3...
Zullen ze vast blij mee zijn bij Studio Voetbal, die constante verschuiving in tijden en zenders. Erg lekker als je in een concurrentiestrijd met VI zit...
Ik snap deze zin nietquote:Op zondag 11 november 2007 20:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hopen dat Danny de Munck wat uitloopt, kan ik het begin nog zien
De Johan Derksen van de regionale televisie met veel onzin als inhoud en popiejopie taalgebruikquote:Op zondag 11 november 2007 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
wtf is ton ooijers?? Gijp gaat maar lekker met Babs de materiaalman van NAC interviewen ofzo
quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee Jack, er is vanavond GEEN behoefte aan een analyse van een half uur van de ruzie tussen Suarez en Luque.
en ja hoor daar is de calimero weer!!!quote:
Je bent er idd nogal vaakquote:Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef djstoffel het volgende:
[..]
en ja hoor daar is de calimero weer!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je dan echt zelf niet door hoe ongekend zielig het is om a) bij te houden hoe lang welke club in beeld is en b) er op een forum over te gaan klagen?quote:Op zondag 11 november 2007 21:12 schreef djstoffel het volgende:
het pubergehalte is weer hoog hier...
Het calimero-gehalte ook....quote:Op zondag 11 november 2007 21:12 schreef djstoffel het volgende:
het pubergehalte is weer hoog hier...
moet ik een figuur met zo´n achtelijk profiel serieus nemen dan...............quote:Op zondag 11 november 2007 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je dan echt zelf niet door hoe ongekend zielig het is om a) bij te houden hoe lang welke club in beeld is en b) er op een forum over te gaan klagen?
Vind je het gek dat mensen zo reageren. Fucking hell zeg.
Ik heb er zelf ook een hekel aan om de KNVB en de NOS te beschuldigen van het voortrekken van Ajax, dat slaat nergens op natuurlijk. Je zal mijn niet gauw 'KNJB' horen roepen of zien zeuren dat het 11 minuten over Ajax ging en maar 10 over Feyenoord.quote:Op zondag 11 november 2007 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je dan echt zelf niet door hoe ongekend zielig het is om a) bij te houden hoe lang welke club in beeld is en b) er op een forum over te gaan klagen?
Vind je het gek dat mensen zo reageren. Fucking hell zeg.
foutje van mijn kant ik dacht dat het naar achteren geschoven werd door het concert van Danny de Munckquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 20:37 schreef tong80 het volgende:
Ja en van die zogenaamde leuke Amsterdamse humor want het is een volksjongen en het dialect klinkt zo leuk en heeft overal schijt aan en vindt zichzelf een hele man en is niet verlegen en verteld steeds dezelfde grap met andere namen en heeft heel zijn familie gebeld dat ie vanavond op tv komt en zit nu al te rukken zodat ie precies om half elf klaarkomt als ie zijn eerste grap m,aakt en denkt dat ie nu een BNer is.
Doe eens niet zo irritant zeg.quote:Op zondag 11 november 2007 22:42 schreef golfer het volgende:
Bah, het gaat de hele tijd al over Feijenoord.
Studio Kakkerlak.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee Jack, er is vanavond GEEN behoefte aan een analyse van een half uur van de ruzie tussen Suarez en Luque.
Lees eens even terug en je snapt misschien de ironie.quote:
Zeik eens niet zo op het accent, het jasje, de onderwerpen en alles wat ik vergeten ben.quote:
!!!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja, irritante ironie dus.quote:Op zondag 11 november 2007 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees eens even terug en je snapt misschien de ironie.
idd., maar lijkt beter te gaan nu.quote:
Derksen heeft tenminste een échte snor!quote:Op zondag 11 november 2007 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeik eens niet zo op het accent, het jasje, de onderwerpen en alles wat ik vergeten ben.
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 22:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Gaan ze het weer over de trainer van Ajax hebben
Dit is echt gewoon te ernstigquote:Op zondag 11 november 2007 22:48 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
BOEEHOOEE Ajax....zeik niet zo vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |