maar heb niet de illusie dat het een keer over vitesse en sparta zal gaan, daar steekt AJACKS V GELDER wel weer een stokje voor:.
Jack: welkom bij studio voetbal, met als gasten Sander westerveld oud keeper van Vitesse waar hij samen werkte met Henk ten Cate,die tot op een paar weken geleden nog trainer was van ajakss. (Filmpje van ten Cate bij ajax)
Jack: En Piet Velthuizen, keeper van Vitesse waar Aad de Mos trainer is, de Mos is natuurlijk oud trainer van ajakss(filmpje van de Mos bij ajax)
Jack: IK beginnen met ajakss, want er is weer een hoop gebeurd, deze week.
Jack: Sander, wat vindt jij van ajakss?
Sander: Um, nou ik vindt...
Jack: (valt Sander in de rede)Cruijff zegt dat van Basten trainer moet worden, mee eens? IK wel
Sander: Nou ik heb nog nooit met van Basten gewerkt, maar ik denk dat hij gezien zijn verleden best bij ajax zou passen.
Jack: Dat denk IK nou ook, Piet, wat vindt jij van ajakss?
Piet: Een kutclub
Jack: Haha, IK ben ook niet voor Ajakss hoor, IK ben voor AFC
Mulder: Twente is ook goed hoor
Jack: Straks gaan we het ook nog over Sparta, Twente en Vitesse hebben, IK wil het eerst nog even over ajakss hebben.
Borst: ik hoorde van iemand op de wc dat ajax een nieuwe trainer zoekt.
Jack: dat klopt Hugo, ten Cat is namelijk weg, die is naar Chelsea, IK heb ten Cate gesproken, en die zegt dat het heel moeilijk werken is bij ajakss. Piet, stel je bent trainer van ajakks, denk je dan dat het moeilijk werken is?
Piet: Ik denk het wel.
Jack: Zie je wel, IK wist het!
Mulder: Ze moeten Rutte nemen, die doet het bij twente echt goed.
Jack: IK denk niet dat Rutte bij ajakss past.
Borst: Piet, als stekelburg weggaat bij ajax, is ajax dan een optie voor jou?
Jack: dat wou IK net vragen.
Piet: Nou ik weet niet hoor, ik zit nu bij Vitesse, en daar wil ik me eerst bewijzen op het hoogste niveau.
Jack: oh het zit er al weer op, bedenkt Youri, bedankt Hugo, bedankt sander, en succes bij sparta, bedankt Piet en succes bij Vitesse