nog even over dat stuk van tt pag 360.......blijkbaar dus heel veel kritiek op studio voetbal momenteel.quote:Op maandag 5 november 2007 01:04 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Heb niet gekeken. Vertel, wat heb ik gemist?
OT; een hoog ajax-gehalte? nee joh, we gaan gewoon in op de actualiteiten
want?quote:Op maandag 5 november 2007 14:07 schreef Opgezwollenlever het volgende:
afschuwelijke man zeg die reker.
Dat eeuwige gezeik van psv ten aanzien van competitievernieuwingen komt me de strot uit. Verder vertrouw ik die vent gewoon niet met zijn praatjes "psv moet er beter van worden en koeman moet er beter van worden". "Als voetbalmens zeg ik dit" blabla.quote:Op maandag 5 november 2007 14:09 schreef rubbereend het volgende:
want?
quote:Op maandag 5 november 2007 14:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeik van psv ten aanzien van competitievernieuwingen komt me de strot uit.
Hoe verklaar jij dan dat er 2x zoveel kijkers kijken naar Studio voetbal dan naar VIquote:Op maandag 5 november 2007 13:32 schreef djstoffel het volgende:
[..]
nog even over dat stuk van tt pag 360.......blijkbaar dus heel veel kritiek op studio voetbal momenteel.
dus maar een beetje geforceerd 2 uitzendingen niet over ajax praten om de eigen straat schoon te vegen. Daarbij gewoon vergeten dat dit ingegeven is door de toenemende kritiek van kijkers buiten amsterdam.
VOETBAL INSITE IS 100000 KEER BETER MOMENTEEL, met als goed voorbeeld de uitzending van gisteren. Dan heb ik er zelfs geen moeite mee dat van geel een uur tot zn beschikking krijgt voor zn verhaal (zoals vorige week)
Jaquote:Op maandag 5 november 2007 14:09 schreef zjroentje het volgende:
Mooie televisie zeg, dat gesprek tussen Borst en Van Gaal.
Ik vond het meer slecht gespeeld haantjesgedrag tussen Borst en V Gaal of een slechte poging tot humor of een combinatie van beide. Die vraag was te verwachten en die quasi geïrriteerde reactie van Van Gaal was al even voorspelbaar.quote:Op maandag 5 november 2007 14:09 schreef zjroentje het volgende:
Mooie televisie zeg, dat gesprek tussen Borst en Van Gaal.
gewoon net zo simpel te bepalen als nu met de PO'squote:Op maandag 5 november 2007 14:32 schreef zjroentje het volgende:
Dat plan is gewoon kut met peren. Hoe ga je bepalen wie thuis en uit speelt in de finaleronde van 8, om het eerlijk te houden.
Pwnd.quote:Op maandag 5 november 2007 14:59 schreef maril het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat er 2x zoveel kijkers kijken naar Studio voetbal dan naar VI
Nou ja, pwnd. Lijkt me logisch omdat Studio Voetbal ingeburgerd is en Nederlanders houden nu eenmaal van tradities.quote:
Studio Voetbal bestaat korter dan Voetbal Insight hoor, daar zijn ze juist mee begonnen om een tegenhanger te hebben voor VI.quote:Op maandag 5 november 2007 18:01 schreef Rumille het volgende:
Nou ja, pwnd. Lijkt me logisch omdat Studio Voetbal ingeburgerd is en Nederlanders houden nu eenmaal van tradities.
heeft het aantal kijkers iets met kwaliteit te maken dan??quote:Op maandag 5 november 2007 14:59 schreef maril het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat er 2x zoveel kijkers kijken naar Studio voetbal dan naar VI
Ja maar Studio Sport - NOS - Studio Voetbal etc. Die zooi.quote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Studio Voetbal bestaat korter dan Voetbal Insight hoor, daar zijn ze juist mee begonnen om een tegenhanger te hebben voor VI.
Wat is datquote:Op maandag 5 november 2007 19:17 schreef Jnk18 het volgende:
Ik kijk ze de laatste weken gewoon de voglende dag via de websites, vind het maar kut dat alles zo door elkaar loopt, MOET gewoon top gear kijkuuuuh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |