he man klinkt als voetbal insite. alleen daar hebben de vaste tafelgasten het ook nog eens, en dan tien keer ergerquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:07 schreef snarfbreda het volgende:
Vind ik echt een waardeloos programma met een presentator die denkt grappig te zijn maar hij alleen zelf om zijn humor kan lachen.![]()
Kijk ik toch liever voetbal insite! Zitten tenminste nog gasten aan tafel die scherpe actuele (grappige) opmerkingen plaatsen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:46 schreef Paran0id het volgende:
Zit nu 20 minuten te kijken via uitzendinggemist.
Hoor je Jack aan het begin nog zeggen dat het maar even over Ajax zal gaan bladiebla inmiddels alweer 20 minuten Ajax gereutel. En nog eens oude koeien uit de sloot halen met Perez?![]()
![]()
neeheeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 22 oktober 2007 16:57 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Kijk ik toch liever voetbal insite! Zitten tenminste nog gasten aan tafel die scherpe actuele (grappige) opmerkingen plaatsen.
en Sander Westerveldquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:54 schreef RayMania het volgende:
Aanstaande zondag keeper Piet Velthuizen.
er is nogal wat concurentie, er komt een hele getalenteerde generatie aanquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:17 schreef djstoffel het volgende:
velThuizen.............dan weet je dat alvast. toekomstig keeper van oranje
Hij wilde Jol toendertijds al naar Man Utd halen toch, als assisten? correct me if i'm wrongquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Hehe nooit geweten dat Ferguson RKC volgde...
mooi inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:57 schreef Malibu-06 het volgende:![]()
"Even kort over Twente Hugo?"
"Nee want jij wilt dat niet Jack!"
Beschamend. Dan kan zelfs Smeets het beter!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:05 schreef BigFire het volgende:
ik ga helemaal stuk op dit steenkolen Engels![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:05 schreef jmac het volgende:
Lol ze gaan internationaal
Youri heeft z'n mobieltje even doorgezocht. Jack wil even stoer doen dat hij ook een buitenlandse ster kent.
Studio Arsenal.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:07 schreef DrDentz het volgende:
gaan we ons nou ook al bezighouden met de keepersperikelen bij Arsenal :0
Inderdaad.. Dat is echt tenenkrommend slecht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Best leuke uitzending, in ieder geval 100 keer beter dan Voetbal Insite...
heb je daar ook argumenten voor????quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat een dom figuur die Piet Velthuizen.
Erg vreemd idd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Is Van den Sar dood ofzo?
Ja idd zeg. Waar ging dat over? Wel mooie beelden trouwens..quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:12 schreef Hephaistos. het volgende:
hij is morgen jarig samen met mij en Cocuquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Levert ie ook eens een nutrige bijdrage...quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:14 schreef djstoffel het volgende:
youri mulder zal wel het 06 nummer van lehmann in zn bezit hebben...vandaar
typisch een reactie die denkt dat de wereld op houdt buiten de randstad..................vond deze uitzending een verademing in vergelijking met voetbal insite van vandaag.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:14 schreef golfer het volgende:
Twee nietszeggende gasten vanavond. Gelukkig hadden ze ter compensatie nog even wat telefoontjes met interessantere mensen.
Valt t je niet tegen van Studio Voetbal dat ze geen compilatiefilmpje over jou hadden?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:14 schreef BigFire het volgende:
[..]
hij is morgen jarig samen met mij en Cocu
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:17 schreef alvarez het volgende:
[..]
Valt t je niet tegen van Studio Voetbal dat ze geen compilatiefilmpje over jou hadden?
''Ja het is een fietstas. Whahahahahah.''quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:12 schreef djstoffel het volgende:
[..]
heb je daar ook argumenten voor????
kende het nummer wel, maar ben t alweer kwijtquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:17 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Ik schakelde te laat in, daarom 2 vraagjes:
1. Wat is er met vd Sar?
2. Wat was dat nummer dat ze onder t filmpje van vd Sar zetten? Erg mooi
Beetje wazig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:57 schreef rubbereend het volgende:
zei van Gelder nou echt "Zeur toch niet over je eigen cluppie"
die had ook bijzonder slecht gekeept vandaag he..quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:23 schreef ASroma het volgende:
die lehmannblijft een clown.
wat een chagerijn blijft die westerveld ook![]()
Denk ff goed na, please!! Ik zal je eeuwig dankbaar zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
kende het nummer wel, maar ben t alweer kwijt
Zeer knap. Iets een kutuitzending noemen als je maar 4 minuten gekeken hebt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:28 schreef ub40_bboy het volgende:
Kut uitzending 4 minuten gekeken en toen de tv uitgezet.
Omdat Ajax in de 1e 4 minuten maar 2 keer genoemd werd?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:28 schreef ub40_bboy het volgende:
Kut uitzending 4 minuten gekeken en toen de tv uitgezet.
OMG T KOMT DOOR DE KNJB EN AJACKS VAN GELDER!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat Ajax in de 1e 4 minuten maar 2 keer genoemd werd?
waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
argumenten?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:50 schreef BigKahuna het volgende:
Kom op nou zeg, het was toch gewoon een kutuitzending?
Omdat westerveld geen spraakmakende persoonlijkheid is en die velthuizen kwam ook niet al te goed uit zijn woorden. En dan heb je nog Youri Mulder die nooit zijn zinnen afmaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |