Hopen dat Danny de Munck wat uitloopt, kan ik het begin nog zienquote:Op zondag 11 november 2007 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
22.30 uur, Nederland 3...
Zullen ze vast blij mee zijn bij Studio Voetbal, die constante verschuiving in tijden en zenders. Erg lekker als je in een concurrentiestrijd met VI zit...
Ik snap deze zin nietquote:Op zondag 11 november 2007 20:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hopen dat Danny de Munck wat uitloopt, kan ik het begin nog zien
De Johan Derksen van de regionale televisie met veel onzin als inhoud en popiejopie taalgebruikquote:Op zondag 11 november 2007 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
wtf is ton ooijers?? Gijp gaat maar lekker met Babs de materiaalman van NAC interviewen ofzo
quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee Jack, er is vanavond GEEN behoefte aan een analyse van een half uur van de ruzie tussen Suarez en Luque.
en ja hoor daar is de calimero weer!!!quote:
Je bent er idd nogal vaakquote:Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef djstoffel het volgende:
[..]
en ja hoor daar is de calimero weer!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je dan echt zelf niet door hoe ongekend zielig het is om a) bij te houden hoe lang welke club in beeld is en b) er op een forum over te gaan klagen?quote:Op zondag 11 november 2007 21:12 schreef djstoffel het volgende:
het pubergehalte is weer hoog hier...
Het calimero-gehalte ook....quote:Op zondag 11 november 2007 21:12 schreef djstoffel het volgende:
het pubergehalte is weer hoog hier...
moet ik een figuur met zo´n achtelijk profiel serieus nemen dan...............quote:Op zondag 11 november 2007 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je dan echt zelf niet door hoe ongekend zielig het is om a) bij te houden hoe lang welke club in beeld is en b) er op een forum over te gaan klagen?
Vind je het gek dat mensen zo reageren. Fucking hell zeg.
Ik heb er zelf ook een hekel aan om de KNVB en de NOS te beschuldigen van het voortrekken van Ajax, dat slaat nergens op natuurlijk. Je zal mijn niet gauw 'KNJB' horen roepen of zien zeuren dat het 11 minuten over Ajax ging en maar 10 over Feyenoord.quote:Op zondag 11 november 2007 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je dan echt zelf niet door hoe ongekend zielig het is om a) bij te houden hoe lang welke club in beeld is en b) er op een forum over te gaan klagen?
Vind je het gek dat mensen zo reageren. Fucking hell zeg.
foutje van mijn kant ik dacht dat het naar achteren geschoven werd door het concert van Danny de Munckquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 20:37 schreef tong80 het volgende:
Ja en van die zogenaamde leuke Amsterdamse humor want het is een volksjongen en het dialect klinkt zo leuk en heeft overal schijt aan en vindt zichzelf een hele man en is niet verlegen en verteld steeds dezelfde grap met andere namen en heeft heel zijn familie gebeld dat ie vanavond op tv komt en zit nu al te rukken zodat ie precies om half elf klaarkomt als ie zijn eerste grap m,aakt en denkt dat ie nu een BNer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |