abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54087405
Tussen al het Paris- en Britneygeweld kun je ergens op de Frontpage lezen over de stagnerende kijkcijfers van RTL. Verwonderlijk? Als je goed zoekt kun je voor en na sommige reclames nog een stukje programma vinden. De bezetting op prime-time is op maandagavond als volgt: RTL 4: Goede tijden, slechte tijden, soap; Crime Scene Investigation en Shark, twee aangekochte misdaadseries uit Amerika.

RTL 5: PostcodeLoterij: Deal or no deal, een spelshow dat al begint met reclame in de titel; Holland's Next Top Model en Project Catwalk, twee afvalraces (letterlijk en figuurlijk) naar Amerikaanse formule.

RTL 7: Herhalingen van The A-Team en Law & order, twee Amerikaanse misdaadseries; Herhaling van de Pfaffs, een Belgische realitysoap; A few good men, Amerikaanse film waarvan je verder niets kunt zeggen, behalve dat hij de afgelopen vijf jaar al negen keer eerder op televisie is geweest.

RTL 8: Herhalingen van Everbody loves Raymond en Ally McBeal, twee Amerikaanse comedyseries die daar al enkele jaren van de buis zijn; Dr. Phil en de Oprah Winfrey Show, twee Amerikaanse talkshows waar men graag privésituaties van mensen te kijk zet en veroordeelden met naam, toenaam, foto en adres noemt; Een plek onder de zon, Britse realityserie; Herhalingen van Gooische vrouwen en Expeditie Robinson, om af te sluiten met de Amerikaanse soap As the World Turns en The Nanny.

Bon. Iedere idioot ziet toch dat dit absolute knudde is! Vind je het gek dat niemand meer naar die troep wil kijken. Welke doelgroep heeft deze onzin? Wie besteedt z'n avond op zo'n manier, dat meen je toch allemamaggies niet! Stel fucking proleten daar, ze roepen het op zichzelf af.
Graag op anoniem
pi_54087450
- ksst, ga ergens anders baggeren -

[ Bericht 97% gewijzigd door NJ op 22-10-2007 13:05:20 ]
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:50:45 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_54087460
Gelukkig hebben we SBS nog!

Eens met TS.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_54087602
Deal of no deal is spannender dan gtst

Maar wel eens is met TS, van mij mogen ze rtl 8 zowieso weghalen
Cuore Sportivo
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:02:55 #5
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_54087615
Kennelijk zijn er nog genoeg mensen die het wel leuk vinden. Als de kijkcijfers echt dramatisch dalen, wordt het wel van de buis gehaald. En verder verplicht niemand jou om het te kijken.
Tenzij je ouders je vastbinden op je stoel.
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:05:16 #6
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_54087641
Ik kijk alleen nog maar Nederland 1, 2 of 3. Die commerciële zenders zijn echt bout! Als ik op mezelf ga wonen denk ik dat ik niet eens kabeltelevisie aanschaf. Films kijk ik ook niet meer op tv, superveel reclame en de kwaliteit zuigt, mede dankzij UPC die hier geen digitale tv kan leveren. Nej, ik kijk gewoon nog het NOS journaal en Mooi weer de leeuw en de films zorg ik zelf wel voor!

Commerciële televisie
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
pi_54087676
Het enige wat ik kijk op RTL is Editie NL en RTL Boulevard, voor de rest is het pure crap. Net als 99% van de andere commerciele zenders.
pi_54087818
Los van het feit dat er echt niks leuks op TV is, is volgens mij het aboslute aantal TV kijkers ook gedaald en het aantal zenders toegenomen.

In dit geval is het % marktaandeel veel interessanter....
Built for Speed
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:25:31 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54087961
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:05 schreef je_oma het volgende:
Ik kijk alleen nog maar Nederland 1, 2 of 3. Die commerciële zenders zijn echt bout! Als ik op mezelf ga wonen denk ik dat ik niet eens kabeltelevisie aanschaf. Films kijk ik ook niet meer op tv, superveel reclame en de kwaliteit zuigt, mede dankzij UPC die hier geen digitale tv kan leveren. Nej, ik kijk gewoon nog het NOS journaal en Mooi weer de leeuw en de films zorg ik zelf wel voor!

Commerciële televisie
Als die commerciëlen al s een goeie film uitzenden word er in de helft van de gevallen in geknipt (om de verloren tijd door reclame in te halen zeker)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54088070
Commerciële TV is per definitie dat je met zo min mogelijk nieuwe inspanning zo veel mogelijk kijkers trekt. Waarom een nieuw programma ontwikkelen als de 39e herhaling van The A-Team even veel kijkers trekt...

Ik kijk zelden of nooit naar RTL. Af en toe wat voetbalprogramma's en dan houdt het wel op. Naar SBS kijk ik zo mogelijk NOG minder. Vrijwel alle interessante Nederlandse TV-programma's zie ik op Nederland 1 en 3.
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:57:23 #11
3767 Herald
Come get some
pi_54088600
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als die commerciëlen al s een goeie film uitzenden word er in de helft van de gevallen in geknipt (om de verloren tijd door reclame in te halen zeker)
voor 23:00 mag Maximus geen armen afhakken en Achilles geen zwaard in iemand's kop planten.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:59:05 #12
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_54088643
Komt door de gouden kooi
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:00:34 #13
194233 Friday12
Originele kloon
pi_54088669
Ik kijk bijna nooit tv

-Reclame
-Bagger series
-Bagger films
-Herhalingen
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:03:42 #14
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54088735
Sms "geer aan" naar 6464
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:10:45 #15
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_54088899
Maarja, wie kijkt er dan tegenwoordig ook nog reclame, eh televisie.
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:21:05 #16
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_54089145
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef Bob-B het volgende:
Maarja, wie kijkt er dan tegenwoordig ook nog reclame, eh televisie.
Het begint ook zeer frustrerend te worden dat die reclames soms worden onderbroken voor een film!
pi_54089304
Mijn vriendin werkt bij RTL en die krijgt gewoon nog haar winstuitkering hoor!
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:42:51 #18
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_54089649
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:27 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn vriendin werkt bij RTL en die krijgt gewoon nog haar winstuitkering hoor!
Is jouw vriendin zo'n belspelmeisje
pi_54089669
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:42 schreef je_oma het volgende:

[..]

Is jouw vriendin zo'n belspelmeisje
nee, anders was ze ontslagen hè
pi_54089866
Het zou al schelen als ze eindelijk dat godvergeten The Nanny eraf zouden flikkeren .
pi_54089934
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:53 schreef Mr.Mills het volgende:

Het zou al schelen als ze eindelijk dat godvergeten The Nanny eraf zouden flikkeren .
Besef je dat er mensen zijn die The Nanny nog nooit hebben gezien?
pi_54090438
Ik keek vroeger nog wel de CSI series (en andere series ook wel) op RTL. Maar de hoeveelheid reclame, en met name de manier waarop het uitgezonden wordt (oude en nieuwe afleveringen door elkaar zonder enige vorm van aankondiging) heeft er voor gezorgd dat ik voortaan alleen nog maar download.

Niet zo gek dus, en laat RTL maar lekker failliet gaan, zal al die zenders eens leren om al die rotzooi uit te zenden in plaats van eens fatsoenlijke films etc aan te kopen / te maken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_54090736
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:57 schreef GirlyGirl het volgende:

[..]

Ik wist niet dat mensen die onder een steen wonen nu ook kabelaansluiting hebben.
pi_54090771
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:57 schreef GirlyGirl het volgende:

[..]

Horen is al genoeg om spontaan over je nek te gaan . Om over kijken maar simpelweg te zwijgen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_54090848
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:38 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]
Ik wist niet dat mensen die onder een steen wonen nu ook kabelaansluiting hebben.
Ach, er komen steeds maar nieuwe mensen bij op deze wereld, en het blijkt dat deze mensen nog niet gezien hebben wat wij gezien hebben.
pi_54090885
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:44 schreef GirlyGirl het volgende:

[..]

Ach, er komen steeds maar nieuwe mensen bij op deze wereld, en het blijkt dat deze mensen nog niet gezien hebben wat wij gezien hebben.
Precies, wij zouden dus beter moeten weten en deze mensen in bescherming moeten nemen.
  maandag 22 oktober 2007 @ 15:51:29 #27
3767 Herald
Come get some
pi_54090974
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:23 schreef BobbyB het volgende:
Niet zo gek dus, en laat RTL maar lekker failliet gaan, zal al die zenders eens leren om al die rotzooi uit te zenden in plaats van eens fatsoenlijke films etc aan te kopen / te maken.
inderdaad fatsoenlijke films aankopen zodat kijkers kunnen janken dat er reclame doorheen komt en daarom vrijwel gedwongen worden om te downloaden.

What's next opperen dat ze nieuwe programma's moeten maken, wat ze ook doen maar daar kijkt geen hond naar dus zetten ze er liever The Nanny neer.

nee dan is Nederland 1,2 en 3 veel beter, want welke zichzelfrespecterende FOK!ker kijkt nou niet alleen naar Vara en VPRO? Het is een godswonder dat FOK!kertjes uberhaupt weten wat voor bagger er op de commercielen is als ze daar nooit verder komen dan nummer 3 op de afstandbediening.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 22 oktober 2007 @ 15:57:15 #28
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_54091074
Het is gewoon troep, compleet waardeloos en gericht op de massa.

Nederland 1, 2 en 3 zijn nog wel redelijk evenals Discovery en NGC alleen jammer van de herhalingen. Ik wil eigenlijk nog steeds History Channel, maar dat komt er niet van.

Tot slot wil Canvas ook nog weleens wat leuks hebben.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_54091306
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:51 schreef Herald het volgende:

[..]

inderdaad fatsoenlijke films aankopen zodat kijkers kunnen janken dat er reclame doorheen komt en daarom vrijwel gedwongen worden om te downloaden.
Als er een leuke film op TV komt, neem ik hem gewoon op en spoel de reclame wel door. Dat introduceert me echt niks hoor.
quote:
What's next opperen dat ze nieuwe programma's moeten maken, wat ze ook doen maar daar kijkt geen hond naar dus zetten ze er liever The Nanny neer.
Ze zouden eens goede programma's/series moeten maken, en niet een zoveelste aftreksel van een Idols, modellen wedstrijd of andere afvalrace / programma waarin mensen voor gek worden gezet. In plaats van 4 zenders die af en toe wat leuks uitzenden, zouden ze 1 of max 2 zenders kunnen maken die constant wat leuks uitzenden. Daarbij zijn er zat andere series die makkelijk uitgezonden zouden kunnen worden inplaats van de zoveelste herhaling van Nanny, Flodder, Raymond en ga zo maar door.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 oktober 2007 @ 17:32:12 #30
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54092563
RTL zit te miepen over de lage kijkcijfers, maar dat hebben ze wel aan zichzelf te danken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54095608
`Dossier` vind ik soms nog wel interessant om naar te kijken, elke zondag om 23.15 op RTL4. Stond gisteren ook netjes in de tv gids maar die sukkels zonden iets heel anders uit. Voor mij dus ook even geen RTL meer.
Tok.
  Donald Duck held maandag 22 oktober 2007 @ 20:06:20 #32
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_54095643
Als je films wilt kijken zonder onderbrekingen moet je maar gewoon daarvoor betaalzenders nemen.
De commercielen moeten er wel reclame doorgooien, dat is hun inkomstenbron
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_54096105
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:

Als je films wilt kijken zonder onderbrekingen moet je maar gewoon daarvoor betaalzenders nemen.
Kan dat dom geroep ook niet begrijpen, als er iets te klagen valt dan is het dat NBC, CBS, etc. het medium Internet nog niet hebben aangegrepen om van hoge kwaliteit zijnde streams aan te bieden. Een andere manier van content aanbieden, de nieuwste aflevering van een serie kijken op elk gewenst moment, wereldwijd. Vanzelfsprekend mogen ze er reclame in stoppen, ...
pi_54096520
de maandagavond is nog wel te doen, met vooral Shark op rlt4. Verder is prison break wel tof, maar dat volg ik op internet. De rest van de programmering is inderdaad niet al te best.
pi_54097613
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben ik het mee eens. Plus, reclame kan prettig zijn om even naar de WC te gaan of zo. Ik vind films kijken op Net 5 overigens wel prettig, meestal pas na 3 kwartier reclame, vooral bij de wat oudere films.
pi_54097631
The A-team
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:51:46 #37
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_54109026
En dan deze vraag:

Weten ze bij RTL Nederland wel klok te kijken? Zoals op de zondag. RTL Voetbal begint dan met een aantal minuten vertraging, de programma's daarna beginnen daarna zelfs nog later en door dit geouwehoer moest ik '24' opnemen of snel afhaken bij Een Tegen 100.

Dat de NMa vertragingsboetes zal invoeren, zodat ze het leren (Per laat programma ¤ 100,-).
pi_54109764
Geniaal inderdaad. Zeker omdat fucking Talpa bij RTL gekomen is.
pi_54109844
Al die bagger Amerikaanse series en talkshows .
pi_54112625
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 13:51 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan deze vraag:

Weten ze bij RTL Nederland wel klok te kijken? Zoals op de zondag. RTL Voetbal begint dan met een aantal minuten vertraging, de programma's daarna beginnen daarna zelfs nog later en door dit geouwehoer moest ik '24' opnemen of snel afhaken bij Een Tegen 100.

Dat de NMa vertragingsboetes zal invoeren, zodat ze het leren (Per laat programma ¤ 100,-).
Wat heeft de NMa daarmee te maken?

En 100¤ boete? oehoe Daar zijn ze vast van onder de indruk?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:53:10 #41
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_54124124
Op maandbasis moet dat wel aantikken.
pi_54127507
Maar wat heeft de NMa ermee te maken?
pi_54127536
En als jij denkt dat 100euro op maandbasis per te laat programma aantikt, voor een bedrijf als RTL, dan heb je een behoorlijke plaat voor je kop Daar zouden zich dood om lachen
pi_54127583
Waarvoor hulde! Als die dwaze commerciele zenders mogen ze wat mij betreft uit de lucht halen! RTL (behalve 7 i.v.m. The A-team), SBS etc. Gewoon terug naar de tijd met alleen maar publieke zenders met min of meer kwaliteitsprogramma`s.
pi_54127877
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:22 schreef StefanCJ het volgende:
Waarvoor hulde! Als die dwaze commerciele zenders mogen ze wat mij betreft uit de lucht halen! RTL (behalve 7 i.v.m. The A-team), SBS etc. Gewoon terug naar de tijd met alleen maar publieke zenders met min of meer kwaliteitsprogramma`s.
En van mij mogen ze juist wel van 3 naar 1 publieke omroepen terug. Bijna elk programma wat een publieke omroep maakt, van publiek geld dus, kan ook worden gemaakt door een commercieel.
pi_54129830
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:58 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

En van mij mogen ze juist wel van 3 naar 1 publieke omroepen terug. Bijna elk programma wat een publieke omroep maakt, van publiek geld dus, kan ook worden gemaakt door een commercieel.
Lekker Tegenlicht en NOVA kijken met 5 keer reclame tussen. Nee, bedankt. De Publieke omroep is een zege tegen de domme hersenloze poep mongolen van de kanker-commerciële pulpomroepen. Ja, dat schelden heb ik geleerd van die paar keer dat ik naar de commerciële omroepen keek. Alleen RTL Z verdient een pluim.
pi_54129972
ze moeten die grappige soft Pron weer uitzenden, dat trekt tenminste kijkers althans ik zal kijken uit nieuwsgierigheid
  Moderator woensdag 24 oktober 2007 @ 10:54:04 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_54130009
Het meeste dat je daar opsomt is inderdaad troep, behalve Expeditie Robinson dan!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:26:07 #49
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_54132122
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:58 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Voor commercieel moet je ook betalen, namelijk aan je kabelmaatschappij. Nederland 1,2 en 3 kunt je gewoon gratis met een antenne ontvangen.

Dus uiteindelijk is het even duur, maar bij de één heb je reclame en bij de andere niet
pi_54132195
Ik kijk alleen CSI Miami. Oja, en De Gouden Kooi als ik al op bed lig. Gebruik TV meer om in slaap te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')