Als die commerciëlen al s een goeie film uitzenden word er in de helft van de gevallen in geknipt (om de verloren tijd door reclame in te halen zeker)quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:05 schreef je_oma het volgende:
Ik kijk alleen nog maar Nederland 1, 2 of 3. Die commerciële zenders zijn echt bout! Als ik op mezelf ga wonen denk ik dat ik niet eens kabeltelevisie aanschaf. Films kijk ik ook niet meer op tv, superveel reclame en de kwaliteit zuigt, mede dankzij UPC die hier geen digitale tv kan leveren. Nej, ik kijk gewoon nog het NOS journaal en Mooi weer de leeuw en de films zorg ik zelf wel voor!
Commerciële televisie![]()
voor 23:00 mag Maximus geen armen afhakken en Achilles geen zwaard in iemand's kop planten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als die commerciëlen al s een goeie film uitzenden word er in de helft van de gevallen in geknipt (om de verloren tijd door reclame in te halen zeker)
Het begint ook zeer frustrerend te worden dat die reclames soms worden onderbroken voor een film!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef Bob-B het volgende:
Maarja, wie kijkt er dan tegenwoordig ook nog reclame, eh televisie.
Is jouw vriendin zo'n belspelmeisjequote:Op maandag 22 oktober 2007 14:27 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn vriendin werkt bij RTL en die krijgt gewoon nog haar winstuitkering hoor!![]()
![]()
nee, anders was ze ontslagen hèquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:42 schreef je_oma het volgende:
[..]
Is jouw vriendin zo'n belspelmeisje![]()
Besef je dat er mensen zijn die The Nanny nog nooit hebben gezien?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:53 schreef Mr.Mills het volgende:
Het zou al schelen als ze eindelijk dat godvergeten The Nanny eraf zouden flikkeren.
Ik wist niet dat mensen die onder een steen wonen nu ook kabelaansluiting hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:57 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Besef je dat er mensen zijn die The Nanny nog nooit hebben gezien?
Horen is al genoeg om spontaan over je nek te gaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:57 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Besef je dat er mensen zijn die The Nanny nog nooit hebben gezien?
Ach, er komen steeds maar nieuwe mensen bij op deze wereld, en het blijkt dat deze mensen nog niet gezien hebben wat wij gezien hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:38 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen die onder een steen wonen nu ook kabelaansluiting hebben.
Precies, wij zouden dus beter moeten weten en deze mensen in bescherming moeten nemen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:44 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Ach, er komen steeds maar nieuwe mensen bij op deze wereld, en het blijkt dat deze mensen nog niet gezien hebben wat wij gezien hebben.
inderdaad fatsoenlijke films aankopen zodat kijkers kunnen janken dat er reclame doorheen komt en daarom vrijwel gedwongen worden om te downloaden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:23 schreef BobbyB het volgende:
Niet zo gek dus, en laat RTL maar lekker failliet gaan, zal al die zenders eens leren om al die rotzooi uit te zenden in plaats van eens fatsoenlijke films etc aan te kopen / te maken.
Als er een leuke film op TV komt, neem ik hem gewoon op en spoel de reclame wel door. Dat introduceert me echt niks hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:51 schreef Herald het volgende:
[..]
inderdaad fatsoenlijke films aankopen zodat kijkers kunnen janken dat er reclame doorheen komt en daarom vrijwel gedwongen worden om te downloaden.
Ze zouden eens goede programma's/series moeten maken, en niet een zoveelste aftreksel van een Idols, modellen wedstrijd of andere afvalrace / programma waarin mensen voor gek worden gezet. In plaats van 4 zenders die af en toe wat leuks uitzenden, zouden ze 1 of max 2 zenders kunnen maken die constant wat leuks uitzenden. Daarbij zijn er zat andere series die makkelijk uitgezonden zouden kunnen worden inplaats van de zoveelste herhaling van Nanny, Flodder, Raymond en ga zo maar door.quote:What's next opperen dat ze nieuwe programma's moeten maken, wat ze ook doen maar daar kijkt geen hond naar dus zetten ze er liever The Nanny neer.
Kan dat dom geroep ook niet begrijpen, als er iets te klagen valt dan is het dat NBC, CBS, etc. het medium Internet nog niet hebben aangegrepen om van hoge kwaliteit zijnde streams aan te bieden. Een andere manier van content aanbieden, de nieuwste aflevering van een serie kijken op elk gewenst moment, wereldwijd. Vanzelfsprekend mogen ze er reclame in stoppen, ...quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je films wilt kijken zonder onderbrekingen moet je maar gewoon daarvoor betaalzenders nemen.
De commercielen moeten er wel reclame doorgooien, dat is hun inkomstenbron
Ben ik het mee eens.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je films wilt kijken zonder onderbrekingen moet je maar gewoon daarvoor betaalzenders nemen.
De commercielen moeten er wel reclame doorgooien, dat is hun inkomstenbron
Wat heeft de NMa daarmee te maken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:51 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan deze vraag:
Weten ze bij RTL Nederland wel klok te kijken? Zoals op de zondag. RTL Voetbal begint dan met een aantal minuten vertraging, de programma's daarna beginnen daarna zelfs nog later en door dit geouwehoer moest ik '24' opnemen of snel afhaken bij Een Tegen 100.
Dat de NMa vertragingsboetes zal invoeren, zodat ze het leren (Per laat programma ¤ 100,-).
En van mij mogen ze juist wel van 3 naar 1 publieke omroepen terug. Bijna elk programma wat een publieke omroep maakt, van publiek geld dus, kan ook worden gemaakt door een commercieel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:22 schreef StefanCJ het volgende:
Waarvoor hulde! Als die dwaze commerciele zenders mogen ze wat mij betreft uit de lucht halen! RTL (behalve 7 i.v.m. The A-team), SBS etc. Gewoon terug naar de tijd met alleen maar publieke zenders met min of meer kwaliteitsprogramma`s.
Lekker Tegenlicht en NOVA kijken met 5 keer reclame tussen. Nee, bedankt. De Publieke omroep is een zege tegen de domme hersenloze poep mongolen van de kanker-commerciële pulpomroepen. Ja, dat schelden heb ik geleerd van die paar keer dat ik naar de commerciële omroepen keek. Alleen RTL Z verdient een pluim.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En van mij mogen ze juist wel van 3 naar 1 publieke omroepen terug. Bijna elk programma wat een publieke omroep maakt, van publiek geld dus, kan ook worden gemaakt door een commercieel.
Voor commercieel moet je ook betalen, namelijk aan je kabelmaatschappij. Nederland 1,2 en 3 kunt je gewoon gratis met een antenne ontvangen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En van mij mogen ze juist wel van 3 naar 1 publieke omroepen terug. Bijna elk programma wat een publieke omroep maakt, van publiek geld dus, kan ook worden gemaakt door een commercieel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |