Nou, ik zit goed met mijn CL fantasy elftal ^^.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:45 schreef nurisahin het volgende:
Hey,
PSV gaat wel winnen vanavond denk hoor. Jammer dat Afellay niet meedoet.
Ik kwam hier een link tegen, erg handig, om alle vermoedelijke opstellingen van alle Champions League duels te zien, erg handig als je meedoet aan CL-games!
Ook tijdens de wedstrijden kun je heel makkelijk de tussenstanden volgen!
Had hij toch ook gescoord ofniet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou trouwens Koevermans wel opstellen, die zit uiteraard in vorm, maar hij speelde vorig seizoen ook erg verdienstelijk tegen Fenerbahce.
en dan Lazovic op de bank?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou trouwens Koevermans wel opstellen, die zit uiteraard in vorm, maar hij speelde vorig seizoen ook erg verdienstelijk tegen Fenerbahce.
Volgens mij scoorde hij niet, maar hij was wel enorm lastig voor de Fener-defensie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Had hij toch ook gescoord ofniet?
Lijkt me wel. Lazovic en Farfan hebben beiden nog niet echt de grote vorm voor de goal, maar Farfan krijgt wel de voorkeur wat mij betreft.quote:
Hoop doet leven....quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:16 schreef Gunner het volgende:
0-2
maar ik vond LAzovic juist wat gevaarlijk in Europees verbandquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij scoorde hij niet, maar hij was wel enorm lastig voor de Fener-defensie.
[..]
Lijkt me wel. Lazovic en Farfan hebben beiden nog niet echt de grote vorm voor de goal, maar Farfan krijgt wel de voorkeur wat mij betreft.
Perez mag trouwens ook weer eens laten zien dat hij beslissend kan zijn.
Je bedoeld die wedstrijd tegen CSKA? Want tegen Inter kwam eigenlijk geen een aanvaller er aan te pas.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ik vond LAzovic juist wat gevaarlijk in Europees verband
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:23 schreef leejow het volgende:
maar veel sterkte dan met het bouwherstel van het stadion en alle omliggende tankstations...
En controleer alle cola-flesjes op benzine.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:23 schreef leejow het volgende:
Succes PSV! Ik hoop dat jullie winnen, maar veel sterkte dan met het bouwherstel van het stadion en alle omliggende tankstations...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
CSKA Moscow - Inter MilanKUT IK KEEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
En anders blaat Jack hem wel voor je uitquote:
Oh yes you will...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:31 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vrees voor Deivid...
NEEquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:32 schreef golfer het volgende:
Ik ga uit van een gelijk spel.
Fijn plan. We gaan er even voor zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:46 schreef Labrador1974 het volgende:
Gokt op een 3-2 voor PSV
Viel mij ook opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef De_Brandweer het volgende:
ah je zag de swans van die scheidsrechter zo hangen
Hij heet Dirkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:30 schreef Zjakkie het volgende:
Kromkamp en Bakkal had ik gezienWist niet dat Marcellis ook een Nederlander was
Futbol24quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:57 schreef HenkdeTank het volgende:
Wt is die site ook al weer die piept als er gescoord wordt?
Watquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:57 schreef HenkdeTank het volgende:
www.afca.nl ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:57 schreef HenkdeTank het volgende:
Was trouwens toch 2-2? Met die late gelijkmaker van Opdam?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
Vorig jaar 2-0 in het DSB stadion, moet dit jaar hier in het Philips stadion ook lukken
Was weer lekker druk in de stad net
Jup, stoor me er ook aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:06 schreef Pritt het volgende:
Ik vind Peeeerez echt vervelend uitgesproken worden door die commentator.
Wat moet ie dan zeggen ? Belle Perez ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:06 schreef Pritt het volgende:
Peer-esquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:06 schreef Pritt het volgende:
Gewoon, niggerguy.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen ? Belle Perez ?
Nee hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Addo spuugt in het gezicht van de tegenstander
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Addo spuugt in het gezicht van de tegenstander
Mag ik hopen van wel ja... Addoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat wordt een schorsing.
Semih hoekt Addo en Addo spuugt terug. Wat niemand zag behalve ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef De_Brandweer het volgende:
wat gebeurde der ik was ff weg
Terughoeken mag best, spugen is te achterlijk voor woorden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Semih hoekt Addo en Addo spuugt terug. Wat niemand zag behalve ik?
Ja spugen doet veel pijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Terughoeken mag best, spugen is te achterlijk voor woorden.
Dat valt wel meer op voor de scheidsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Terughoeken mag best, spugen is te achterlijk voor woorden.
BNNquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef Pritt het volgende:
We hebben een nieuwe medewerker van VPRO's de Lama's.
weet jij veel wat voor ziektes die Addo heeft?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Spugen is wellicht onbeschoft, maar van spugen raak je over het algemeen niet geblesseerd. Zo'n elleboog kan je nog lelijk opbreken als die je verkeerd raakt.
Terecht dat Addo pissed is. Die vent begon immers met zijn elleboog.
Gaat het niet om. Een lichamelijke overtreding heeft meestal nog iets te maken met de wedstrijd, ook al mag het niet. Spugen etc. heeft helemaal NIETS met voetbal te maken.quote:
Die elleboog ook niet natuurlijk. Doen alsof je je gezicht afveegt en dan die elleboog in de nek leggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Een lichamelijke overtreding heeft meestal nog iets te maken met de wedstrijd, ook al mag het niet. Spugen etc. heeft helemaal NIETS met voetbal te maken.
Zal vast iets vreselijks zijn als hij elke week zo topsport kan bedrijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
weet jij veel wat voor ziektes die Addo heeft?
Iemand met je elleboog slaan wel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Spugen etc. heeft helemaal NIETS met voetbal te maken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Een lichamelijke overtreding heeft meestal nog iets te maken met de wedstrijd, ook al mag het niet. Spugen etc. heeft helemaal NIETS met voetbal te maken.
Nee staat een matige wind uit het oosten. Hij liep gewoon het veld uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Woei Alex eraf.
Inderdaad het is smerig maar dat is een elleboog zeker ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:24 schreef leejow het volgende:
Jezus wat een hoop moraalridders hier in het PSV topic zeg.. Spugen is idd smerig, maar een elleboog krijgen is ook geen feest
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee staat een matige wind uit het oosten. Hij liep gewoon het veld uit.
idd geef mij maar ten Napelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
Wat is die grueter toch irritant zeg. Kenneth Peeeeeeress'
Ah kut, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Was trouwens toch 2-2? Met die late gelijkmaker van Opdam?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee staat een matige wind uit het oosten. Hij liep gewoon het veld uit.
Pff idioten vind ik dit. Beetje gaan liggen terwijl er amper contact is.quote:
Libero. Je bent al oud hč ? Niemand gebruikt dat woord nog tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:30 schreef buzzer het volgende:
Is Gomes de nieuwe Libero ?
da's een andere zender...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
HOEREN !!
ik hoef mijn haar in ieder geval niet meer te kammenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Libero. Je bent al oud hč ? Niemand gebruikt dat woord nog tegenwoordig.
64e minuut.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:36 schreef PartyAnimal87 het volgende:
In welke minuut komt de rode kaart. Spannend.
Muntjes en andere dingen. Er werd van alles gegooid. Goed te zien in de herhaling, er gebeurt alleen zoveel meerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:38 schreef xFriendx het volgende:
Waarom greep die keeper van Fener opeens naar zijn gezicht? Niets in de buurt en opeens wordt ie geraakt?Vast pijnlijk, die koude ijle lucht hier in Nederland over je gezicht.
Hij kon niet meer stoppen..En dan moet hij kiezen..Of op je keeper staan of op je tegenstander...de keuze is zo gemaaktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef the_undertaker het volgende:
[afbeelding]
SYMPATIEKE GOZER [afbeelding]
[afbeelding]
Kijk nog eens goed, hij kon makkelijk opzij stappen of zelfs stoppen is gewoon een viespeuk!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij kon niet meer stoppen..En dan moet hij kiezen..Of op je keeper staan of op je tegenstander...de keuze is zo gemaakt
of gewoon voorover laten vallen zodat je zacht op iemand valt ipv vol met je noppenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij kon niet meer stoppen..En dan moet hij kiezen..Of op je keeper staan of op je tegenstander...de keuze is zo gemaakt
Je kent het verschil tussen Turken en Marokkanen nog niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
als psv vanavond wint verwacht ik weer een hoop brandende auto's in 020 vanavond
blij is wat overtrokken vind ik, nadat alex eruit ging was de dreiging wel wegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef golfer het volgende:
Leuke enerverende eerste helft.
PSV mag blij zijn dat het nog 0-0 staat. De BrazilianenTurken zijn beter.
Ik betwijfel of het einde met 22 man op het veld gehaald gaat worden.
dat dacht ik eerst ook, maar in de herhaling zie je duidelijk dat dat onzin is. en hij schrok na die actie gelijk zodanig dat ie Kromkamp ging troostenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mwah, echte kansen hebben beide ploegen niet gehad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef golfer het volgende:
Leuke enerverende eerste helft.
PSV mag blij zijn dat het nog 0-0 staat. De BrazilianenTurken zijn beter.
Ik betwijfel of het einde met 22 man op het veld gehaald gaat worden.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:44 schreef tong80 het volgende:
Bericht van de eindredacteur.
'Na intern beraad hebben we besloten Jeroen Grueter te vervangen door Evert ten Napel. We hebben hem genoeg kansen gegeven. Maar steeds zit ie er net naast. Dat kan geen toeval meer zijn. Evert praate zich de hele eerste helft al warm en was op ons trainingskamp positief hoewel ie wist dat ie niet mocht verslaan. Evert succes de tweede helft, maak er wat van.'
Dag dat was een doelbewuste zeer smerige orde kaart waardige overtreding...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Er was niks aan de hand, die nr 24 valt met zn voet in de knieholte van kromkamp (ms wel expres), zegt sorry en wil kromkamp optillen en dan ineens komen er weer 10 man aanstormen zoekend naar ruzie.
Dat gaat nog fout zo met al die overschotten aan testosteron
Wel de overeenkomstquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent het verschil tussen Turken en Marokkanen nog niet?
`quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Amen vooral dikgedrukt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:45 schreef cultheld het volgende:
Koevermans, Zonneveld en Aissati er in a.u.b. .
Tsja, en dat is een valse uitslag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:44 schreef tong80 het volgende:
Bericht van de eindredacteur.
'Na intern beraad hebben we besloten Jeroen Grueter te vervangen door Evert ten Napel. We hebben hem genoeg kansen gegeven. Maar steeds zit ie er net naast. Dat kan geen toeval meer zijn. Evert praate zich de hele eerste helft al warm en was op ons trainingskamp positief hoewel ie wist dat ie niet mocht verslaan. Evert succes de tweede helft, maak er wat van.'
Ik wel, maar in een kansenwijk is er geen verschil tussen Turken en Marokkanen... De jeugd is even kut.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent het verschil tussen Turken en Marokkanen nog niet?
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:45 schreef cultheld het volgende:
Koevermans, Zonneveld en Aissati er in a.u.b. .
Net goed, afkappen! Die man moet helemaal nooit meer wat zeggenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:46 schreef paultjuhhh het volgende:
WHOAHOAHOAOHA Cruijff wou nog wat zeggen
Koevermans voor Lazovic of Farfanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor Marcellis? Die vind ik wel goed spelen.
misschien voetbal kijken ipv. als een nerd te zitten F5'en op een enorm trage ajax-puber kut forumquote:
ja maar dit is niet echt de manier natuurlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat deed Lazo toch goed, die Lugano even een kaart aansmeren. Okee, hij heeft er zelf ook een, maar hij is er de volgende keer wel bij.
Spugen erger dan slaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:50 schreef Parafernalia het volgende:
waarom vindt Grueter trouwens een spuug zķveel erger dan een elleboog? is die gast niet goed bij zn hoofd?
Just like youquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Net goed, afkappen! Die man moet helemaal nooit meer wat zeggen
op zich heb je wel gelijk, maar Lazovic verliest alleen maar ballen..dat schiet aanvallend ook neit echt opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Lazovic moet je niet wisselen, die gaat zijn moment nog krijgen. Je moet snelheid voorin houden.
Ach jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
`
Hij ging er wel met een rotvaart op af inderdaad. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:58 schreef Parafernalia het volgende:
wat doet die lazovic Webb in vredesnaam op t veld
Ik las "wat een fanatieke kutscheids"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
W A T E E N I N F A N T I E L E K U T S C H E I D S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |