weet jij veel wat voor ziektes die Addo heeft?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Spugen is wellicht onbeschoft, maar van spugen raak je over het algemeen niet geblesseerd. Zo'n elleboog kan je nog lelijk opbreken als die je verkeerd raakt.
Terecht dat Addo pissed is. Die vent begon immers met zijn elleboog.
Gaat het niet om. Een lichamelijke overtreding heeft meestal nog iets te maken met de wedstrijd, ook al mag het niet. Spugen etc. heeft helemaal NIETS met voetbal te maken.quote:
Die elleboog ook niet natuurlijk. Doen alsof je je gezicht afveegt en dan die elleboog in de nek leggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Een lichamelijke overtreding heeft meestal nog iets te maken met de wedstrijd, ook al mag het niet. Spugen etc. heeft helemaal NIETS met voetbal te maken.
Zal vast iets vreselijks zijn als hij elke week zo topsport kan bedrijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
weet jij veel wat voor ziektes die Addo heeft?
Iemand met je elleboog slaan wel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Spugen etc. heeft helemaal NIETS met voetbal te maken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Een lichamelijke overtreding heeft meestal nog iets te maken met de wedstrijd, ook al mag het niet. Spugen etc. heeft helemaal NIETS met voetbal te maken.
Nee staat een matige wind uit het oosten. Hij liep gewoon het veld uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Woei Alex eraf.
Inderdaad het is smerig maar dat is een elleboog zeker ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:24 schreef leejow het volgende:
Jezus wat een hoop moraalridders hier in het PSV topic zeg.. Spugen is idd smerig, maar een elleboog krijgen is ook geen feest
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee staat een matige wind uit het oosten. Hij liep gewoon het veld uit.
idd geef mij maar ten Napelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
Wat is die grueter toch irritant zeg. Kenneth Peeeeeeress'
Ah kut, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Was trouwens toch 2-2? Met die late gelijkmaker van Opdam?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee staat een matige wind uit het oosten. Hij liep gewoon het veld uit.
Pff idioten vind ik dit. Beetje gaan liggen terwijl er amper contact is.quote:
Libero. Je bent al oud hè ? Niemand gebruikt dat woord nog tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:30 schreef buzzer het volgende:
Is Gomes de nieuwe Libero ?
da's een andere zender...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
HOEREN !!
ik hoef mijn haar in ieder geval niet meer te kammenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Libero. Je bent al oud hè ? Niemand gebruikt dat woord nog tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |