Nou, ik zit goed met mijn CL fantasy elftal ^^.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:45 schreef nurisahin het volgende:
Hey,
PSV gaat wel winnen vanavond denk hoor. Jammer dat Afellay niet meedoet.
Ik kwam hier een link tegen, erg handig, om alle vermoedelijke opstellingen van alle Champions League duels te zien, erg handig als je meedoet aan CL-games!
Ook tijdens de wedstrijden kun je heel makkelijk de tussenstanden volgen!
Had hij toch ook gescoord ofniet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou trouwens Koevermans wel opstellen, die zit uiteraard in vorm, maar hij speelde vorig seizoen ook erg verdienstelijk tegen Fenerbahce.
en dan Lazovic op de bank?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou trouwens Koevermans wel opstellen, die zit uiteraard in vorm, maar hij speelde vorig seizoen ook erg verdienstelijk tegen Fenerbahce.
Volgens mij scoorde hij niet, maar hij was wel enorm lastig voor de Fener-defensie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Had hij toch ook gescoord ofniet?
Lijkt me wel. Lazovic en Farfan hebben beiden nog niet echt de grote vorm voor de goal, maar Farfan krijgt wel de voorkeur wat mij betreft.quote:
Hoop doet leven....quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:16 schreef Gunner het volgende:
0-2
maar ik vond LAzovic juist wat gevaarlijk in Europees verbandquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij scoorde hij niet, maar hij was wel enorm lastig voor de Fener-defensie.
[..]
Lijkt me wel. Lazovic en Farfan hebben beiden nog niet echt de grote vorm voor de goal, maar Farfan krijgt wel de voorkeur wat mij betreft.
Perez mag trouwens ook weer eens laten zien dat hij beslissend kan zijn.
Je bedoeld die wedstrijd tegen CSKA? Want tegen Inter kwam eigenlijk geen een aanvaller er aan te pas.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ik vond LAzovic juist wat gevaarlijk in Europees verband
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:23 schreef leejow het volgende:
maar veel sterkte dan met het bouwherstel van het stadion en alle omliggende tankstations...
En controleer alle cola-flesjes op benzine.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:23 schreef leejow het volgende:
Succes PSV! Ik hoop dat jullie winnen, maar veel sterkte dan met het bouwherstel van het stadion en alle omliggende tankstations...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
CSKA Moscow - Inter MilanKUT IK KEEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
En anders blaat Jack hem wel voor je uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |