Nou, ik zit goed met mijn CL fantasy elftal ^^.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:45 schreef nurisahin het volgende:
Hey,
PSV gaat wel winnen vanavond denk hoor. Jammer dat Afellay niet meedoet.
Ik kwam hier een link tegen, erg handig, om alle vermoedelijke opstellingen van alle Champions League duels te zien, erg handig als je meedoet aan CL-games!
Ook tijdens de wedstrijden kun je heel makkelijk de tussenstanden volgen!
Had hij toch ook gescoord ofniet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou trouwens Koevermans wel opstellen, die zit uiteraard in vorm, maar hij speelde vorig seizoen ook erg verdienstelijk tegen Fenerbahce.
en dan Lazovic op de bank?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou trouwens Koevermans wel opstellen, die zit uiteraard in vorm, maar hij speelde vorig seizoen ook erg verdienstelijk tegen Fenerbahce.
Volgens mij scoorde hij niet, maar hij was wel enorm lastig voor de Fener-defensie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Had hij toch ook gescoord ofniet?
Lijkt me wel. Lazovic en Farfan hebben beiden nog niet echt de grote vorm voor de goal, maar Farfan krijgt wel de voorkeur wat mij betreft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |