quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Ik denk dat Ralf naar Williams gaat...quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ben benieuwd of we die volgend seizoen nog terug zien![]()
Wat een klapmongool![]()
Dat zou wel heeeeeeeeeeeeel toevallig zijnquote:Rosberg en BMW Saubers mogelijk met foute benzine
Coureurs moeten bij de stewards komen
[21-10] Het houdt maar niet op met controverse in de Formule 1. Nu is de wereldtitel van Kimi Raikkonen ineens onzeker omdat Nico Rosberg en de BMW Sauber-coureurs mogelijk met illegale benzine hebben gereden. Diskwalificatie zou Lewis Hamilton de titel opleveren.
.Het trio finishte in Interlagos als vierde, vijfde en zesde. Hamilton werd zevende en verloor daardoor ieder uitzicht op de wereldtitel. Wordt dit drietal gediskwalificeerd, dan schuift hij op naar de vierde plek en met de bijbehorende punten heeft hij er dan genoeg om ten koste van Raikkonen alsnog kampioen te worden.
Mogelijk heeft een en ander te maken met de gemeten temperatuur tijdens de keuring na afloop van de race. Het is op dit moment nog onduidelijk wanneer de stewards, die hebben gesproken met afgevaardigden van beide teams, tot een beslissing komen.
Zo'n drie uur na afloop van de race staat er dus opnieuw een vraagteken achter de wereldkampioen van 2007.
Ik was stonedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
Coca Cola Zero meisje ookquote:
HG bekledingreiniger of een stoomreinigerquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef ook_gek het volgende:
weet iemand met welk spul je autostoelen kan schoonmaken. Het gaat om stoffen bekleding.
quote:
quote:
Melk en Suiker?quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
There really is more to me than just that you know..
Technisch gezien zijn melk en suiker inhoud bij de koffie!quote:
Tinekequote:
zolang je maar je broek aanhoudtquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
ik overdrijf soms
Verlegen?quote:
Te laat is al uitquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:43 schreef lipje het volgende:
[..]
zolang je maar je broek aanhoudt
en Hoi huisneger Vlad
Hoi enge manquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:43 schreef lipje het volgende:
[..]
zolang je maar je broek aanhoudt
en Hoi huisneger Vlad
zo blij met deze toevoegingquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zit altijd in mn onderbroek te fokkenThuis dan.
Broeken
* Alfisti kroelt wat met hetquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begin de overvloedige blijdschap over mij een beetje te wantrouwen..
Het is volkomen natuurlijk dat iets met tiet de volle aandacht krijgt in een mannenomgevingquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
moet je vaker komen, dan gaan we je ook uitscheldenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe maar nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:18 schreef lipje het volgende:
[..]
moet je vaker komen, dan gaan we je ook uitschelden
kwamen ze alleen een taart brengen of hebben ze ook zo'n apparaat meegenomen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
Bijna koffietijd![]()
En we hebben puppykopers uit Limburg langs gehad dus een limburgse vlaai gehad![]()
beschermbengeltjequote:Op maandag 22 oktober 2007 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe maar nietDaar is Tineke w\veel tetof voor
zwart graag, en rap een beetjequote:Op maandag 22 oktober 2007 20:12 schreef lipje het volgende:
enne waar blijft de koffie?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:05 schreef Fugie het volgende:
ik ga een groene led ding achter mijn zwarte tv meubel hangen![]()
turk al ingehuurd, of beter een marrokkaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:02 schreef ook_gek het volgende:
hoe kan je een auto radio er uit krijgen als je de klemmetjes niet meer hebt?
oke dat heb ik al dus![]()
als ze maar een fijne nachtrust gehad heeft (en niet jouw gensurk moest aanhorenquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:05 schreef Fugie het volgende:
ik ga een groene led ding achter mijn zwarte tv meubel hangen![]()
duurt alleen nog 3 weken voordat ik mijn meubel hebquote:
Je tv had je al toch.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
duurt alleen nog 3 weken voordat ik mijn meubel heb
en nog 2 weken voordat ik internet aansluiting heb
Tv bevalt goed, lekker scherp beeldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je tv had je al toch.
Hoe vevalt die?
dat dusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:37 schreef Sjoewe het volgende:
Stop een sok in de baspoort.
de betere telefoontjesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:21 schreef Dangel het volgende:
Bel je met Hella, word je daar intern doorverbonden met een hijgster
Ik lag dubbel in ieder gevalquote:
busjes blijven dan ook de grootste irritatie in het verkeer, om die redenen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:06 schreef M5 het volgende:
Maandag middag voelde ik wel iets in m'n nek, maar gisteren en vandaag al niet meer. Ik was de voorste van 4 auto's. Waarvan nr 3 een bestlbus was die niet op tijd stilstond.
Weer een bestelbus.. die dingen hebben nu al 2 keer schade veroorzaakt aan m'n auto en 2 keer door te weinig afstand houden, te hard rijden en niet opletten. Prutsers.
De eerste deuk is reeds aanwezigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:41 schreef lipje het volgende:
och voor als er straks alweer wat deukjes inzitten
dan wordt ie goed gebruiktquote:
Het is trouwens de meest luxueuse uitvoering.quote:
Mooi hequote:
Ja, machitigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Ik ben benieuwd hoe lang deze het volhoudt.
Nee man je kent me tochquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je zit me toch niet voor de gek te houden hè
Iddquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man je kent me toch
Ik ben Sjoewe niet
hij vindt ze net zo mooi als Bo's 155quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Sjoewe vind mijn Sierra's ook mooi![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:53 schreef lipje het volgende:
[..]
hij vindt ze net zo mooi als Bo's 155
Ja. Sierra's. Mijn pa heeft er 10 jaar een gehad. Behalve een lekke koppaking na 260.00 kilometer heet het ding nooit iets gehad. En volgens de RDW heeft ie tot dit jaar nog gereden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Sjoewe vind mijn Sierra's ook mooi![]()
Ik koop ze ook speciaal voor jou, dat je je mooie jeugdherinneringen weer kunt ophalenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Sierra's. Mijn pa heeft er 10 jaar een gehad. Behalve een lekke koppaking na 260.00 kilometer heet het ding nooit iets gehad. En volgens de RDW heeft ie tot dit jaar nog gereden.
Zo'n gast kijkt wel uit zegquote:
ach tis maar een gewone R8 hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:39 schreef vlad het volgende:
[..]
Zo'n gast kijkt wel uit zegOp vrijdagmiddag in leeuwarden zijn... is echt een hel dan, dat durft zo'n gast niet aan
![]()
Sinds de rotondes fietsers-voorrang zijn is het elke dag kut in leeuwardenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:39 schreef vlad het volgende:
[..]
Zo'n gast kijkt wel uit zegOp vrijdagmiddag in leeuwarden zijn... is echt een hel dan, dat durft zo'n gast niet aan
![]()
zeg, als dat kuttopic over koppel/vermogen vol is, accepteer je dan nog een vervolg of wordt het een slotje?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach tis maar een gewone R8 hoor![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:51 schreef vlad het volgende:
[..]
zeg, als dat kuttopic over koppel/vermogen vol is, accepteer je dan nog een vervolg of wordt het een slotje?
wij praten op een ander niveau schijnbaarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]Het is juist een geniaal topic, alleen nogal veel rinse-repeat :x
Ik gok dat je de 'discussie' aldaar te serieus neemt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:55 schreef vlad het volgende:
[..]
wij praten op een ander niveau schijnbaar![]()
DS4 en StefanP nemen de discussie iig wel serieusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik gok dat je de 'discussie' aldaar te serieus neemt?
ik niet, hun zelf welquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik gok dat je de 'discussie' aldaar te serieus neemt?
ga je ze beiden afzeikenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:51 schreef vlad het volgende:
[..]
zeg, als dat kuttopic over koppel/vermogen vol is, accepteer je dan nog een vervolg of wordt het een slotje?
wanneer krijg ik antwoord?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:00 schreef vlad het volgende:
[..]
ik niet, hun zelf welmaar het punt van vermak ligt al ver acher ons. nu is het gewoon vervelend
![]()
wat is er mis met mijn posts?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Eigenlijk zou TF of Alexxxx vlad's en mijn posts nu moeten wegeditten
werkschuw links tuig is hetquote:
quote:
correct gespeldquote:
nog 1 danquote:
Nee, vertel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:04 schreef Dangel het volgende:
heb je enig idee hoe druk ik het op het werk heb?
Ik heb met mn chef geruild, en houd vanmiddag wacht in een leeg pand, zoda tik volgende week vrij hebquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nee, vertel!
* Paladijn is vandaag lekker vrij
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:21 schreef Fugie het volgende:
mijn bedrijf is bezig om opdrachten in de us aan het binnenhalen![]()
Gelijk mezelf aangemeld
Neequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:57 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx kan jij dit ook
http://www.dumpert.nl/med(...)agen_inparkeren.html
zeer zeker, maar als ik wat heb geleerd van afgelopen zomer (dat ik naar london zou gaan) is dat ik me nu nog gewoon volledig concentreer op me nieuwe huisje enzoquote:
als ze praten zoals jij schrijft weinig kans dat het luktquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:21 schreef Fugie het volgende:
mijn bedrijf is bezig om opdrachten in de us aan het binnenhalen![]()
Gelijk mezelf aangemeld
Dallas is in de state waar stefke P woont. Beter dan een porsche kopen en hem racen, dan filmpie hier posten!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeer zeker, maar als ik wat heb geleerd van afgelopen zomer (dat ik naar london zou gaan) is dat ik me nu nog gewoon volledig concentreer op me nieuwe huisje enzo
Ging trouwens over San fransisco en dallas, wel aardige plekjes om te zijn
ik begin engels-nederlands te typen jahquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als ze praten zoals jij schrijft weinig kans dat het lukt
he markie meer jokes
Tot 'the big one' komtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeer zeker, maar als ik wat heb geleerd van afgelopen zomer (dat ik naar london zou gaan) is dat ik me nu nog gewoon volledig concentreer op me nieuwe huisje enzo
Ging trouwens over San fransisco en dallas, wel aardige plekjes om te zijn
Die wil toch alleen maar op rechte wegen racenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dallas is in de state waar stefke P woont. Beter dan een porsche kopen en hem racen, dan filmpie hier posten!
engels-nl FTW!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik begin engels-nederlands te typen jahKrijg je van al die projecten in het engels
he heaumeau kom op met die moppenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:34 schreef ook_gek het volgende:
ga je dan maar al vast inlikken bij hem![]()
komt een man bij de doktor: doktor, ik ben gebeten door een krokodil.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:03 schreef vlad het volgende:
[..]
komt een man bij de doktor....
doktor: ja, ruim je dat zelf op !
wanneer ga je flexxen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
oh kut ja ik moet mn blauwe zo schorsen![]()
![]()
ik mijn blauwe ook vandaagquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
oh kut ja ik moet mn blauwe zo schorsen![]()
![]()
mag je weer fietsenquote:
2jz erin deze winterquote:
och ff maandag in de pauze snel gaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Missie auto schorsen misluktStiens, Sint Annaparochie en Leeuwarden-Miro waren dicht om 12:00
En bij Leeuwarden-Oldehove is het altijd stervensdruk en moet je betalen om te parkeren
Ik kan niet in eenhalf uur heen en terugquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:35 schreef lipje het volgende:
[..]
och ff maandag in de pauze snel gaan
of 123-knippersquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:48 schreef M5 het volgende:
[..]
heb jij toevallig niet ergens nog een ARL voor in m'n bora liggen? of een BMN![]()
kan hem wel voor je bestellenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:48 schreef M5 het volgende:
[..]
heb jij toevallig niet ergens nog een ARL voor in m'n bora liggen? of een BMN![]()
EGR al afgedopt?quote:
Neh ik heb mijn sletje nog steedsquote:
Neh. 2JZ is voor mensen die niet willen sleutelen. Echte kerels nemen een 7Mquote:
je bedoelt,quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Neh ik heb mijn sletje nog steeds
[..]
Neh. 2JZ is voor mensen die niet willen sleutelen. Echte kerels nemen een 7M
hmmm ik ben een ambtenaar zónder vrije tijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je bedoelt,
een 7M is voor ambtenaren met teveel vrije tijd om te sleutelen![]()
hoeveel pk wil je eruit gaan persen met die turbo???quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hmmm ik ben een ambtenaar zónder vrije tijd.![]()
btw ik eet nu al stock 2jz supras for breakfast. Als mijn turbo terug is uit de US (mijn bestelde ct2657 had een krom asje) ben ik rap genoeg.
Ach misschien.....ooit....![]()
Dreams dreams![]()
oe nice.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:05 schreef Tjabbo het volgende:
Oh btw de auto gaat uit elkaar en wordt gespoten dit winter
gewoon gas erbij knopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:48 schreef M5 het volgende:
[..]
115, standaard. 6bak heb ik alquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan hem wel voor je bestellen![]()
hoeveel pk heb je nu??
nee. geen gasquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:44 schreef vlad het volgende:
[..]
gewoon gas erbij knopenheb je zo\n 20% meer vermogen
![]()
nee die bak staat hier net een halve dag op de stoep. ga ik niet doen ook denk ik. zie het nut er niet van in.quote:
je kan ook gewoon een propaanflesje naast je stoel leggenquote:
meer koppel onderinquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:50 schreef M5 het volgende:
[..]
nee die bak staat hier net een halve dag op de stoep. ga ik niet doen ook denk ik. zie het nut er niet van in.
vandaar die twee butagasflesjes achterinquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:54 schreef vlad het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een propaanflesje naast je stoel leggenen met een slangetje verbinden aan je inlaatspruitstuk. Wanneer je meer vermogen wilt hebben, draai je gewoon de gaskraan ietsje open
werkt perfect
![]()
Dit deden de boeren vroeger als ze net te weinig vermogen over hadden om het land door te komen. En aangezien je je nu maar moet behelpen met 115 pk...![]()
mijn ontbijt ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:58 schreef lipje het volgende:
[..]
meer koppel onderinIk merkte een duidelijk verschil, vooral met wegrijden en langzame bochten.
had je mee moeten nemen de ring overquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:59 schreef lipje het volgende:
[..]
vandaar die twee butagasflesjes achterin
Bij een commonrail is dat misschien nuttig, maar een pompverstuiver heeft onderin power zat.. ik zou liever wat meer power boven in hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:58 schreef lipje het volgende:
[..]
meer koppel onderinIk merkte een duidelijk verschil, vooral met wegrijden en langzame bochten.
jij had al drie broodjes meer op dan je maag aankanquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:03 schreef lipje het volgende:
[..]
jij had al drie broodjes meer op dan je maag aankan
die twee halve schnitzels die jij hebt gegeten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:06 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
Op die schnitzels heb ik nog een week geleefd
10,- voor halve schnitzel bij Sabine was best prijzigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die twee halve schnitzels die jij hebt gegeten?
Ik vond het bij Sabine extreem goedkoop, maar voor daztelfde bedrag heb ik er 6 gehadquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:09 schreef vlad het volgende:
[..]
10,- voor halve schnitzel bij Sabine was best prijzig![]()
T eerste wat ze bij JD doen is de EGR softwarematig uitzettenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:50 schreef M5 het volgende:
[..]
nee die bak staat hier net een halve dag op de stoep. ga ik niet doen ook denk ik. zie het nut er niet van in.
mja, ik moest nog ruimte laten, omdat je bedacht had dat we bij ijsmeis er ook nog een naar binnen zouden schuivenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vond het bij Sabine extreem goedkoop, maar voor daztelfde bedrag heb ik er 6 gehad
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:16 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, ik moest nog ruimte laten, omdat je bedacht had dat we bij ijsmeis er ook nog een naar binnen zouden schuiven![]()
oftewel je hebt er nog niet echt mee geredenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Bij een commonrail is dat misschien nuttig, maar een pompverstuiver heeft onderin power zat.. ik zou liever wat meer power boven in hebben.
de kleine schnitzelquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Daar heb ik mn schnitzeltje ook keurig opgegeten
Zonder context is deze quote best OP waardig btw.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:16 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, ik moest nog ruimte laten, omdat je bedacht had dat we bij ijsmeis er ook nog een naar binnen zouden schuiven![]()
motorcode auy = 310quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:47 schreef M5 het volgende:
alleen vraag me nu nog steeds af of die motor van mij nu 285 of 310 Nm leverd. Instructie boekje zegt 310 Nm, de rest van wat ik aan info kan vinden 285 Nm
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zonder context is deze quote best OP waardig btw.
chippen zou ik zowiezo al gelijk doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:46 schreef M5 het volgende:
[..]
115, standaard. 6bak heb ik al
Was meer een grap.misschien ga ik eens langs bij JD voor een beetje tuning.
quote:
ja Paladijn lag bovenop mquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:21 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
en jij had nog een heel bed voor je alleen![]()
Zelfde kleur. De strips worden in kleur meegespoten. Dat staat wat chiquer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoeveel pk wil je eruit gaan persen met die turbo???
[..]
oe nice.....
welke kleur???
Enik heb het overleefd! Als jij bovenop me had gelegen, had ik net zon slechte nacht gehad als vladquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zelfde kleur. De strips worden in kleur meegespoten. Dat staat wat chiquer.
Zeker bij de nieuwe heldere lampjes vóór.
Aantal pk..pfff. Rond de 380 aan de wielen denk ik.
edit:
lampjes
[ afbeelding ]
hmm ik heb flink wat gemist volgens mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Enik heb het overleefd! Als jij bovenop me had gelegen, had ik net zon slechte nacht gehad als vlad
4 mannen op een tweedaagse meet kan niet goed gaan he?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hmm ik heb flink wat gemist volgens mij
Chat gaat tegenwoordig over bora tuning en homoneigingen van de incrowds?
380 is een leuk getal hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zelfde kleur. De strips worden in kleur meegespoten. Dat staat wat chiquer.
Zeker bij de nieuwe heldere lampjes vóór.
Aantal pk..pfff. Rond de 380 aan de wielen denk ik.
edit:
lampjes
[ afbeelding ]
Daar helpt de EGR afdoppen niet echt mee. Wat je daar mee bereikt is dat er geen uitlaatgassen hergebruikt worden. Grootste voordeel daarvan is dat je geen roetaanslag in je inlaatspruitstuk krijgt. Men zegt dat je motor een fractie beter op pakt, maar dat verschil is nihil. Overigens, heb je wel eens een 115 pk TDI (pompverstuiver) gereden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:18 schreef lipje het volgende:
[..]
oftewel je hebt er nog niet echt mee gereden
Punt blijft dat je meer koppel wilt VOORdat de turbo echt meewerkt
Mja.. zal nog wel eens zien. Bij JD is 't ¤ 490 om te laten chippen, en in andere tuners heb ik niet echt veel vertrouwen.. zag vandaag nog een uitrdaai van iemand die dacht dat ie 130 pk aan de krukas had.. bij 108 hield het opquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
chippen zou ik zowiezo al gelijk doen![]()
heb je gelijk een fijnere motor![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
4 mannen op een tweedaagse meet kan niet goed gaan he?
* Alexxxxx bloed nog steeds zo nu en dan bij het poepen
tampon erinquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
4 mannen op een tweedaagse meet kan niet goed gaan he?
* Alexxxxx bloed nog steeds zo nu en dan bij het poepen
hangt van de mate EGR af. Bij de ene motor zal het verschil er wat harder inhakken dan bij de ander.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:49 schreef M5 het volgende:
[..]
Daar helpt de EGR afdoppen niet echt mee. Wat je daar mee bereikt is dat er geen uitlaatgassen hergebruikt worden. Grootste voordeel daarvan is dat je geen roetaanslag in je inlaatspruitstuk krijgt. Men zegt dat je motor een fractie beter op pakt, maar dat verschil is nihil. Overigens, heb je wel eens een 115 pk TDI (pompverstuiver) gereden?
ja zijknippers moet ook nogquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
380 is een leuk getal hoor![]()
hoop wel dat je dan nog wel iets aan die oranje zijknippers doet![]()
Dat kan wel kloppen. Voorlopig vind ik dat m'n motor bij lage toeren tallen prima oppakt, staan TDI's overigens ook om bekend.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:54 schreef vlad het volgende:
[..]
hangt van de mate EGR af. Bij de ene motor zal het verschil er wat harder inhakken dan bij de ander.
maar wel een kiddoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja zijknippers moet ook nog
380 is erg leuk. Relatief betrouwbaar en ook is het onderhoud dan niet enorm.
volgend jaar toch behóórlijk minder te besteden
In bed gehangen en boodschappen gedaan. Oh en veel afleveringen van Heroes gekeken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag? Vanochtend twee uur rondgereden op zoek naar een postkantoor dat open was, tevergeefs, en zonet de boot naar Ameland ff uitgezwaaid
En jij?
Zou wel iets typisch anne zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, niet vergeten. Anders ben ik helemaal te vroeg op 't werk.
Ik heb mezelf afgeleerd om niet meer 3 kwartier te vroeg op 't werk te komen. Goed ehquote:
Vanmorgen was ik ook een half uur te vroegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb mezelf afgeleerd om niet meer 3 kwartier te vroeg op 't werk te komen. Goed eh!
Dan mag het dus zeker niet voor komen dat ik nu ineens weer een uur te vroeg ben.
jah, jij bent nog niet bezwangert?quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo is degene die een kind krijgt hoor?
Nee, dat is Boquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je wilt elke twee maanden een ander hok
En je GTV Q4 cabrio?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, dat is BoDeze heb ik alweer 8 maanden
Visa kopen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die komt naast mijn Visa Edizione Dutc-tape te staan![]()
Een rode sedan of blauw SWquote:
Heb het maar half gevolgt hier de afgelopen weken maar ging de rode Vista nou de deur weer uit?quote:
Klopt. Alleen nog niks gehoord van de Niva mensenquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb het maar half gevolgt hier de afgelopen weken maar ging de rode Vista nou de deur weer uit?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Alleen nog niks gehoord van de Niva mensen
Misschienquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
das zaads
![]()
Mag ik een keer in de Niva rijden?![]()
Deze:quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Een rode sedan of blauw SWWel met de originele GTA velgen met de ronde gaten en niet die spaakdingen
![]()
ikea heeft niet wat ik wilquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor mij zoog het nietMet Tineke nar de Ikea
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |