omg dat nummerbord! die is wel geniaalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef -Eddow- het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.autogespot.com(...)48364809102007155445
Ik zat nog eens goed te kijken, maar volgens mij zijn dat de velgen die op de nieuwe Volvo V70 geleverd wordenquote:
lol, als je goed kijkt dan zie je dat die van volvo geen mooie ster maken... die van porsche wel.. en daarbij: porsche levert deze velg al enkele jarenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:44 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik zat nog eens goed te kijken, maar volgens mij zijn dat de velgen die op de nieuwe Volvo V70 geleverd wordenDat heb ik nog nooit gezien
![]()
[ afbeelding ]
HAHAquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:44 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik zat nog eens goed te kijken, maar volgens mij zijn dat de velgen die op de nieuwe Volvo V70 geleverd wordenDat heb ik nog nooit gezien
![]()
[ afbeelding ]
jij als porsche liefhebber zou beter moeten wetenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:11 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
HAHATja hij kwam uit andorra, blijkbaar kan daar alles...
Op het middenplaatje van de velgen stond trouwens wel 4S, blijkbaar die wel overgezet van de originele velgen...
Op het gebied van velgen voor Porsche's ben ik niet zo'n expert.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:29 schreef Pharell het volgende:
[..]
jij als porsche liefhebber zou beter moeten weten![]()
![]()
of ben je stiekem een nep fanboy
Is dat de PHL-007 ??quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Rolls Royce Phantom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt toch al vaker een M3'tje gespotquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:39 schreef MosPos het volgende:
Snacht nog een AMV8 gemist... Wel balen. Maar de volgende morgen weer vroeg een M3 in Zwolle. Ik had er zelf nog nooit één gespot, en nu 2 binnen 12 uur
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:12 schreef deliberator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |