Haar auditie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:52 schreef RnB-girliej het volgende:
Ollie is door....lol hij zat paar stoelen naast me...Ben zelf niet door haha..komt wel op tv
Heerlijke typeringquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
En echt zo'n type dat pas respect geeft als ze het krijgt
Waar je het liefst op blíjft inrammenquote:
Ze praat zo lekker achteromquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar je het liefst op blíjft inrammen![]()
Zhenarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar je het liefst op blíjft inrammen![]()
Subtiliteit moet plaats maken voor Idolsquote:
We gaan nog veel van haar horen hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:45 schreef amaranta het volgende:
nee, ze liet zich gewoon kennen
Daarvoor kijken we tochquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze was niet eens het slechtste van de uitzending (dat is niet echt moeilijk maar ach) maar haar houding is echt om te janken.
Hahaha, inderdaad! Zo niet-gemeend.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:56 schreef PeRi het volgende:
Voor mn gevoel was ze ingehuurd en een slechte actrice. Het kwam zo fake over, dat uitkafferen van de jury.
Ze is kind aan huis bij Idols en X-Factor... dus zou best kunnenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:56 schreef PeRi het volgende:
Voor mn gevoel was ze ingehuurd en een slechte actrice. Het kwam zo fake over, dat uitkafferen van de jury.
Vond je? Dat is tegenwoordig de standaard "Puber-eist-respect" reactiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:56 schreef PeRi het volgende:
Ja idd, daar herkende ik haar van dus. Ze had geen FOK! account hè?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze is kind aan huis bij Idols en X-Factor... dus zou best kunnen
Ze kwam op mij over als een doorsnee rebellerende ouders-hatende ik-heb-de-wijsheid-in-pacht niemand-kan-me-wat-maken relpuber.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:56 schreef PeRi het volgende:
Mja ik weet het niet. Ook dat inleidende stukje over haar, kwam zo fake over. En dan dit ineens; zeker nu we weten dat ze 'kind aan huis is' bij IDO/XFA. Ze wéét hoe de jury is, ze weet hoe ze kunnen zijn, ze weet hoe het er werkt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Vond je? Dat is tegenwoordig de standaard "Puber-eist-respect" reactieIk vond het wel echt hoor. Dat wil niet zeggen dat ze deze zin al heeft lopen oefenen, maar dat is omdat ze sneu is, niet omdat ze is ingehuurd.
Peer, lees de OP nou eens. Of de TT.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja idd, daar herkende ik haar van dus. Ze had geen FOK! account hè?
Jawelquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja idd, daar herkende ik haar van dus. Ze had geen FOK! account hè?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:07 schreef Strychnine het volgende:
Jammer dat haar website off is en haar photobucket beveiligd
Slome.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:06 schreef PeRi het volgende:
Ohhhh ik snapte de TT en de OP al niet.
Op die leeftijd zit er een groot verschil tussen iets "weten" en daadwerkelijk ervaren :;)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:02 schreef PeRi het volgende:
Ze wéét hoe de jury is, ze weet hoe ze kunnen zijn, ze weet hoe het er werkt.
Je gaat lekker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:06 schreef PeRi het volgende:
Ohhhh ik snapte de TT en de OP al niet.
missbigie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:15 schreef PeRi het volgende:
Jajajaja ik zag dr foto's wel, maar verwarde haar met dat ene meisje. Dat jonge meisje, van 14 die werd opgehaald en gebracht naar de meet door haar vader. Die postte niet zoveel. Nouhou. Ik was enthousiast en dan gaat alles mis. Dit gaat niet over mij. Hou op. Ontopic.
.
Ze schijt op de jury volgens mijquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:21 schreef ChrisJX het volgende:
Wat zegt ze nou, ze ligt in een scheiding door de jury
Dat konden we merken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:18 schreef RnB-girliej het volgende:
Denk wat je wilt...mij boeit 't niet. ...
Jij schijt op de FOK!kers?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:18 schreef RnB-girliej het volgende:
Zo is dat wijffiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:18 schreef RnB-girliej het volgende:
Nouja, het zijn iig wél de mensen die beslissen of je door kunt gaan of niet, dus wat dat betreft zal ze het wel moeten accepterenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
Alsof die zogenaamde juryleden het beter weten dan jijGa er voor en je zult een ster worden 14.gif
Ik denk van wel, in een pr0n film dat ze als slaaf werkt en ook dat ze word gegangbanged door negers met een lul van 30cm.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
We gaan nog veel van haar horen hoorOf dag jij van nie???? Dag jij da
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik denk van wel, in een pr0n film dat ze als slaaf werkt en ook dat ze word gegangbanged door negers met een lul van 30cm.
Eigenlijk boeit het je wel, maar je wilt je groot houden. Wedde dat je een keer op straat loop en je recht in je face word uitgelachen. Teminste dat hoop ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:18 schreef RnB-girliej het volgende:
IJzersterkquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:09 schreef soylent het volgende:
Ik vond het een interessante auditie, ik snap niet waaro... Ach weet je wat ik heb schijt aan jullie, ik ga wel, doei.
Maar toch even een tvp plaatsen om te zien wat men over je zegtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:18 schreef RnB-girliej het volgende:
Breezah? volgens mij moet je in dit geval als man er een stuk of dertig ophebben om het erop te kunnen doen ipv andersom ...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:49 schreef ricost het volgende:
We hebben de B !
We hebben de R !
We hebben de E !
We hebben nog een E !
We hebben de Z !
We hebben de A!
We hebben de H !
BREEZAH !!!!!!!!
Die aarzelende stotter deed het 'emquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:12 schreef Fir3fly het volgende:
Dat 'uitkafferen' vond ik nogal meevallen, het kwam alleen nogal onverwacht.
Dat is nou juist een kenmerk van de huidige hiphop jeugdquote:Op zondag 21 oktober 2007 09:57 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vond haar reactie op haar afwijzing zo ingestudeerd overkomen. Echt, plaatsvervangende schaamte daardoor.
Ik denk dat je lult. Als het je niet zou boeien dan had je geen reactie geplaatstquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:18 schreef RnB-girliej het volgende:
Vergeet het maar.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Deze vragen zijn sereus bedoeld en ik zou wel graag een eerlijk antwoord willen hebben.Zodat ik weet wat er in die mensen omgaat?![]()
OKquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:18 schreef RnB-girliej het volgende:
Het was toch 'haar feestje' en ze 'laat zich door niemand wat zeggen'? Sommige mensen hebben zo'n bord voor hun kop dat het gewoon niet tot ze doordringt als iemand negatieve kritiek uit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat je lult. Als het je niet zou boeien dan had je geen reactie geplaatst
Deze vraag is even serieus
Maar schaam je je niet? Ik bedoel je bent voor lul gezet, door jezelf en de jury. Ik zou me kapot schamen.
Ik vraag me ook af waarom je auditie heb gedaan? Omdat je denk dat je kan zingen? Of gewoon voor de gein?
Heb je geen ouders, vrienden die je gewaarschuwd hebben dat je niet kan zingen?
Ik vind dat namelijk altijd zo sneu voor de mensen. Dat ze niet gewaarschuwd worden. Als een vriendin van mij wil meedoen en ze kan niet zingen, zou ik dat gewoon eerlijk zeggen.
Deze vragen zijn sereus bedoeld en ik zou wel graag een eerlijk antwoord willen hebben.Zodat ik weet wat er in die mensen omgaat?![]()
Want fok is verder gevuld met intellectuelen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:08 schreef Dark1 het volgende:
Zo zij was echt zo domEn dat zit op fok hierzo
OMG
Juist. Alsof ze wat zinnetjes in d'r hoofd had gestampt die ze op de antipestcursus had geleerd, zo kwam het op mij over.quote:Op zondag 21 oktober 2007 09:57 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vond haar reactie op haar afwijzing zo ingestudeerd overkomen. Echt, plaatsvervangende schaamte daardoor.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:46 schreef Together het volgende:
Interview waarin Michelle openhartig vertelt over haar liefdesleven.![]()
OMG, ze komt nog dronken over ook.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:46 schreef Together het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:46 schreef Together het volgende:
Inderdaad, goede vragen. misschien kunnen we het dan wat beter begrijpen allemaal.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:48 schreef BVO het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk, girliej?! En vertel eens wat over je auditie. Met welk doel ging je er heen? En wat dacht je op het moment van je uitbarsting? Oftewel... WAAROM?!
Nee, okay.. Maaruh, Jerney en geen emoties.. Vertel eens wat nieuws..quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:27 schreef RnB-girliej het volgende:
Daarna zei ik dat ik ging beginne omdat er niets gezegt werd..ik gezongen * wat naar mijn gevoel door zenuwen en alles niet bepaald lekker ging * en ik zag ze al lachen (wat best nep over kwam) en jerney daar kwam geen graantje emotie vanaf.
Ik word hier te oud voor. Ik lees het niets eens meer.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:27 schreef RnB-girliej het volgende:
Ellow,
Ik drop bij deze de echte versie hoe het tijdens de audities is gegaan..
(vanaf het moment ik de auditieruimte binneliep drop ik de echte versie)
blah blah blah
Ik ookquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Filmpje gecheckt, ik vind 'r best wel schattig eigenlijk!
Ik dacht dat er misschien nog creatief gemonteerd was, omdat die 'schijtreactie' zo raar overkwam, maar dat blijkt dus niet het geval te zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zie weinig nieuws in het verhaal eigenlijk.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zie weinig nieuws in het verhaal eigenlijk.
quote:Dit liedje heb ik 2 oktober 2006 geschreven na aanleiding van het weekend dat ik er achter kwam dat de jongen die ik wel leuk vond al een vriendin bleek te hebben. Wat je nu hoort is de 5e keer dat ik dit liedje heb ingezongen, het nummer heet Forget Him
Je kijkt wel een beetje boos, Michellequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Geen respect terug, want ik heb schijt aan jou.
Die d/t fout spreekt weer niet voor jou.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Schande dat ze After Forever luisterd trouwens.![]()
ze doet toch mee aan idols? Als strak pietje puk in de liveshow terecht komt, en hij heeft ene profielen site. Dan komen die foto's ook in pietje puks topicquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die d/t fout spreekt weer niet voor jou.
Verder vind ik 't wat jammer dat al die foto's geplaatst worden. Dat gaat voorbij aan Idols vind ik.
Vind ik ook Vaduz. Het wordt nu echt een bash topic dat heel erg op de persoon wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Verder vind ik 't wat jammer dat al die foto's geplaatst worden. Dat gaat voorbij aan Idols vind ik.
Als betreffende persoon het goed gedaan zou hebben, en er zou een jubeltopic zijn ontstaan, dan is er niemand die je hoort. Risico van meedoen hoor, na drie series Idols weet je wat je kan verwachten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:46 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Vind ik ook Vaduz. Het wordt nu echt een bash topic dat heel erg op de persoon wordt gespeeld.
Foto's staan op internet, en zijn voor iedereen te vinden. Dat is het risico van het internet. De foto's mogen hier dus geplaatst worden. Doen/deden we net zo goed van andere kandidaten. En Michelle/RnB-girliej is nu eenmaal ook een kandidaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien niet als je nog een puber bent (die toen ze 15 was een zooi foto's in een breezah profiel heeft gegooid)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
Als betreffende persoon het goed gedaan zou hebben, en er zou een jubeltopic zijn ontstaan, dan is er niemand die je hoort. Risico van meedoen hoor, na drie series Idols weet je wat je kan verwachten.
Oke, ben nog niet zo bekend met de IDO regels. Maar ging uit van de strenge regels uit SC ooit waarbij je niet ongevraagd foto's uit FoBo enz mocht gebruiken in openingsposts. Kan me tenminste herinneren dat die dan verwijderd werden. Maar goed, duidelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Foto's staan op internet, en zijn voor iedereen te vinden. Dat is het risico van het internet. De foto's mogen hier dus geplaatst worden. Doen/deden we net zo goed van andere kandidaten. En Michelle/RnB-girliej is nu eenmaal ook een kandidaat.
De regels zijn veranderd door de tijdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oke, ben nog niet zo bekend met de IDO regels. Maar ging uit van de strenge regels uit SC ooit waarbij je niet ongevraagd foto's uit FoBo enz mocht gebruiken in openingsposts. Kan me tenminste herinneren dat die dan verwijderd werden. Maar goed, duidelijk [afbeelding]
Weet ik, ook weet ik dat het wel mag. Maar zelf ben ik er niet zo voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
Als betreffende persoon het goed gedaan zou hebben, en er zou een jubeltopic zijn ontstaan, dan is er niemand die je hoort. Risico van meedoen hoor, na drie series Idols weet je wat je kan verwachten.
Waar de fuck heb jij het nou weer over?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
Trouwens voor je met foto's uit de Elite Elle Model Portfolio (waar jij ook staat geregistreerd) gaat strooien, dat is echt niet nodig
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het nou weer over?
Interessante info trouwens: als je bedenkt dat er 20842 aanmeldingen waren, verdeeld over 5 plaatsen, was het in Eindhoven met 2400 audities nog best rustig.quote:Hellowa!
Afgelopen weekend waren de opnamens van Idols in Eindhoven!
Ik deed mee, een belofte waarmaken aan Xander! maar ook gewoon voor de lol hihi.
S'morgens om 8 uur moesten we al daar zijn. Samen met Maike op de vroege morgen gingen we op 't fietsje naar Roermond om op tijd in Eindhoven te kunnen zijn.
Helemaal dress to impress gingen we er heen haha!
Eerst moesten we nog een dik uur in de kouw wachten brrr! Gingen we de opening doen met een wave enzow haha.
Eenmaal binnen was het aanmelden en wachten tot je werd omgeroepen auditie te doen.
Zaterdag was het voorjury die erzat. Met mijn zenuwen viel het wel mee zaterdag, maar was alleen wel verkouden en beetje schor.
Ik was al vrij snel aan de beurt, en heb Nothing Left To Choose van Xander gezongen. Dat ging best aardig! De jury vond dat ook! Ik mocht door! Het commentaar was: Ik snap wel waarom je het een speciaal liedje vind, wij ook want het is speciaal en goed genoeg om het morgen te proberen voor de echte jury! Dus ik was doooor! woehoeee!
Totaal niet verwacht maar wel kei leuk haha...daarna volgde een eerste interview, grappig haha! Vervolgens was het wachten voor het interview voor de camera. Was wel lachen..en aardige mensen achter de schermen!
Zondags weer terug...ondertussen heb ik de hele tijd een lichte spanning gehad en was ik nog erger verkouden geworden en schorrer ..en voelde me niet bepaald kiplekker...maar toch ging ik ervoor! Zondag waren er niet veel mensen...was veel wachten...werd er gek van pff!
Eerst nog een interview gehad met voorstellen en dansen whaha! dansen op de vroege morgen pff...en doen alsof je in een discotheek staat tja ehh...haha
Vervolgens na een lange tijd wachten kreeg ik eerst een interview met Wendy van Dijk...daarna kon ik al vrij snel naar de auditie wachtruimte waar nog een rijtje zat ..
Toen er nog 5 mensen voor me zaten werd er pauze genomen...aaarghhhh! Dacht ik bijna van de spanningen en zenuwen af te zijn...nee hoor..
Mja goed the moment supreme...Het ging niet echt geweldig...was echt zenuwachtig en mn schorheid deed niet veel goeds...bleek ook wel aan het commentaar....'Ik denk dat je er beter mee kunt stoppen...was Eric's commentaar' ...okeeee ....weten hoe dit afliep?
Het commentaar....vanaf 20 okt 20.00 is Idols op de buis...en waarschijnlijk word dit wel uitgezonden!
Ik was door uit 2400 audities in Eindhoven, 82 mochten er door naar de zondag...dus ben wel trots! En heb schijt aan de jury...haha..
They know that...just check Idols!
Xxx Michelle
quote:Ik was door uit 2400 audities in Eindhoven, 82 mochten er door naar de zondag...dus ben wel trots!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 06:54 schreef Svensational het volgende:
[..]! Je weet toch hopelijk wel waarom je doormocht he
?
vertelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:01 schreef hoM3r het volgende:
Haha, de 82 besten mogen inderdaad door naar de hoofdjury. Jezus, in die voorjury zitten een paar schijnheilige klootzakken zeg.
quote:
Waar slaat dat nou op?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:28 schreef hoM3r het volgende:
[..]. Als je ijskoud aan die kinderen durft te vertellen dat ze "goed genoeg" zijn voor de hoofdjury, heb je geen hart.
Denk je serieus dat al 'die kinderen', zoals die idioot in dat kippenpak, dachten dat ze een goeie kans maakten, omdat ze voor de echte jury mochten verschijnen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:28 schreef hoM3r het volgende:
[..]. Als je ijskoud aan die kinderen durft te vertellen dat ze "goed genoeg" zijn voor de hoofdjury, heb je geen hart.
Op dat ze een paar goeie doorlaten en voor de rest alleen het absolute slachtafval voor het leedvermaak.quote:
Michelle gelooft dat welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Denk je serieus dat al 'die kinderen', zoals die idioot in dat kippenpak, dachten dat ze een goeie kans maakten, omdat ze voor de echte jury mochten verschijnen?.
Als dat echt zo is, is ze behoorlijk naief.quote:
jaaa dat zou tof zijn!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:21 schreef BVO het volgende:
Michelle, ga je nog samen met Koekie bij Jensen langs?
quote:Op zondag 4 november 2007 12:44 schreef roque79 het volgende:
Afijn het meisje gaat over drie jaar solliciteren bij een leuk kantoor, en dan komt haar werkgever met een beetje zoeken hier terecht... best lullig.
Daarom post je dit ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:18 schreef RnB-girliej het volgende:
OMG zie nu pas dat mijn originele berichtje aangepast is, PeRi je bent toch niet serieus he?quote:
Jawel. Post normaal.quote:Op maandag 5 november 2007 01:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
OMG zie nu pas dat mijn originele berichtje aangepast is, PeRi je bent toch niet serieus he? [afbeelding] KNEUS!
Hoi kneusquote:Op maandag 5 november 2007 01:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
OMG zie nu pas dat mijn originele berichtje aangepast is, PeRi je bent toch niet serieus he?KNEUS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |