Hij heeft een berichtje achtergelaten bij iemand op Hyves:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:21 schreef BVO het volgende:
Hij deed idd mee, maar hoe weet je dat hij door is? Zou wel tof zijn.
quote:Kwist het wel
Hoe noemde Tessa haar ookalweer. Beer ofzo hahaha
Ik heb idd meegedaan. Ik heb auditie gedaan in PUTTEN! 20 okt is dat te zien op TV..
En ja.. ik ben door hahaha
EInd Okt heb ik de theaterrondes. Die komen denk ik 2 weken daarna op tv..
Hoestie op school? Nog naar je zin??
Greetz,
Nigy
Goed speurwerk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:54 schreef Together het volgende:
[..]
Hij heeft een berichtje achtergelaten bij iemand op Hyves:
[..]
Is daar meer informatie over?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er doet een Amerikaanse jongen mee die door is naar het theater. Zit waarschijnlijk nog een staartje aan, want hij heeft geen Nederlands paspoort.
Hoop toch niet dat hij dieronde overleeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:42 schreef BVO het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat Ollie (hier rechts) na X-Factor en SYWBAP ook aan Idols 4 meedoet.
[ afbeelding ]
Wat een giller was dat, bedankt voor de leuke minuut dat ik even kon lachen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:52 schreef RnB-girliej het volgende:
Ollie is door....lol hij zat paar stoelen naast me...Ben zelf niet door haha..komt wel op tv
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef BVO het volgende:
Chantal als ik het goed begreep ook exit.
Dat is jammerquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef BVO het volgende:
Wie was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef BVO het volgende:
Ook Sandy haar hyves is niet meer zichtbaar ( http://sandy-jay.hyves.nl/ ).quote:heej
voeg me toe op msn he
*********@hotmail.com
Spreek je dan.
Weet ni op je me wel herkent haha
ben ivar van theater weetjewel.
X ivar
Zelfs na het zien van haar foto zegt ze me nog niks. Maar dat bericht is idd duidelijk genoeg, niet door.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:10 schreef Together het volgende:
Afgaande op een berichtje op haar Hyves lijkt ook Kelsey niet door te zijn.
[..]
quote:Hey Ollie!
Alles goed met je?
Met mij echt lekkerrrr....als je snapt wat ik bedoel
Heeft ze toch Hyves. Hmmm, daar heb ik dan overheen gekeken. Maar blijkbaar was ze gisteren jarig, dus dat kan er ook mee te maken hebben dat ze zich goed voelt.quote:
quote:Maarr, wat leuk , ik hoorde dat je door was met Idols ! Wat goed zeg !!
is zij al op tv geweest? want ze zegt me niks eigenlijk...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:53 schreef Together het volgende:
Uit een berichtje dat woensdag op de Hyves van Chandni is gezet:
[..]
Misschien waren er in het theater computers waarop ze kon Hyven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:49 schreef BVO het volgende:
Marjolijn, het meisje van vanavond, is niet door; op http://iloon456.hyves.nl/ schreef ze afgelopen dinsdagmiddag een berichtje, toen was de theaterronde nog bezig.
Ik las in een blog dat de kandidaten hun telefoons in moesten leveren en per dag een minuutje naar huis mochten bellen, dus het lijkt me sterk dat er internet voor ze beschikbaar was.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:53 schreef Together het volgende:
[..]
Misschien waren er in het theater computers waarop ze kon Hyven.
Het meisje dat aan het begin van de uitzending kwam en niet kon geloven dat de jury haar zo goed vond. Blond haar, geen zangles, had twee keer eerder auditie gedaan voor een band en voor een kerst-voorstelling of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:00 schreef Greys het volgende:
Welke was Marjolijn ook alweer? Die hyves link doet het niet (meer).
Dan lijkt het me inderdaad vrij duidelijk dat dinsdag om 13:34 de theaterronde voor haar achter de rug was.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las in een blog dat de kandidaten hun telefoons in moesten leveren en per dag een minuutje naar huis mochten bellen, dus het lijkt me sterk dat er internet voor ze beschikbaar was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |