Die is geloof ik aan het au-pair'en, heel ver hier vandaan. Maar anders is ze welkom, dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:32 schreef Woelli het volgende:
Elisaar mag van mij een poging 2 doen.
quote:Heej Heej,
Ik las op msn, dat je weer door bent bij Idols, dus ik kom je ff feliciteren
Super!!! heel erg veel succes he..
Zet m op !
XXX Kassandra
Uiteraard, al blijft er zo wel een beetje magiek omhangen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is geloof ik aan het au-pair'en, heel ver hier vandaan. Maar anders is ze welkom, dat spreekt voor zich.
De Serge/Alice van het jaar? Ik mag hem niet, irritante stem en een irritante kamperfamilie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:43 schreef Together het volgende:
Een berichtje op de Hyves van Neil Hendriks:
[..]
Heb je misschien voorbeelden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:58 schreef Woelli het volgende:
Ik heb elk jaar wel iemand die ik goed vind, maar niet verder komt dan de theater.
ipv hun laten ze mensen als Alice, Ariël, Joël, enz door![]()
dus ik heb wel wat mensen die nog een kans mogen wagen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:04 schreef BVO het volgende:
Halfdove Hilly. De hebben we inderdaad ook 2 keer gezien. Maar bij XFA overleefde ze de audities niet eens.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben z'n naam even kwijt, maar die leuke donkere jongen die bij XFactor ook redelijk ver kwam. Hij deed ook mee aan Idols 4 las ik, hopelijk redt hij nu wel de liveshows.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:09 schreef --Globe-- het volgende:
Oja, die Huib was wel een tof figuur, maar volgens mij was ie toch niet zo goed.
Hij doet me denken aan Filemon Wesselink van BNNquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:42 schreef BVO het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat Ollie (hier rechts) na X-Factor en SYWBAP ook aan Idols 4 meedoet.
[ afbeelding ]
Als ie bij SYWBAP al niet in de finale komt haalt hij de tweede ronde van Idols ook niet denk ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:42 schreef BVO het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat Ollie (hier rechts) na X-Factor en SYWBAP ook aan Idols 4 meedoet.
[ afbeelding ]
Heb ik ook... TIALDAquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:58 schreef Woelli het volgende:
Ik heb elk jaar wel iemand die ik goed vind, maar niet verder komt dan de theater.
ipv hun laten ze mensen als Alice, Ariël, Joël, enz door![]()
dus ik heb wel wat mensen die nog een kans mogen wagen
quote:succes met alles met Idols he!!!! ik ga op je stemmen hoor
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:42 schreef BVO het volgende:
[ afbeelding ]
Die was zooo saaiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:49 schreef Together het volgende:
Aisata (die in Idols 3 strandde in de wildcardshow) doet ook weer mee, zo blijkt uit een berichtje op haar Hyves:
[..]
oh ja, haar herinner ik me nog wel...ik weet haar nam ook niet meer... doet ze weer mee?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 05:54 schreef Dizer het volgende:
Ik ben even haar naam kwijt, maar die vrouw met dat paarse haar dat voor de liveshow's niet door is gegaan die naast Raffaela kwam te zitten en ze een keuze gingen maken tussen beide vrouwen....
"HOEREN ZIJN WE HOEREN!!!"
Ik mis haar
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:01 schreef Together het volgende:
Bij RTL Boulevard was te zien dat Gracia ook weer meedoet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef Soury het volgende:
Was dat nou de adams famely tune bij die eerste kandidaat
Whehehehehe![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |