Haar auditie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:52 schreef RnB-girliej het volgende:
Ollie is door....lol hij zat paar stoelen naast me...Ben zelf niet door haha..komt wel op tv
Heerlijke typeringquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
En echt zo'n type dat pas respect geeft als ze het krijgt
Waar je het liefst op blíjft inrammenquote:
Ze praat zo lekker achteromquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar je het liefst op blíjft inrammen![]()
Zhenarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar je het liefst op blíjft inrammen![]()
Subtiliteit moet plaats maken voor Idolsquote:
We gaan nog veel van haar horen hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:45 schreef amaranta het volgende:
nee, ze liet zich gewoon kennen
Daarvoor kijken we tochquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze was niet eens het slechtste van de uitzending (dat is niet echt moeilijk maar ach) maar haar houding is echt om te janken.
Hahaha, inderdaad! Zo niet-gemeend.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:56 schreef PeRi het volgende:
Voor mn gevoel was ze ingehuurd en een slechte actrice. Het kwam zo fake over, dat uitkafferen van de jury.
Ze is kind aan huis bij Idols en X-Factor... dus zou best kunnenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:56 schreef PeRi het volgende:
Voor mn gevoel was ze ingehuurd en een slechte actrice. Het kwam zo fake over, dat uitkafferen van de jury.
Vond je? Dat is tegenwoordig de standaard "Puber-eist-respect" reactiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:56 schreef PeRi het volgende:
Ja idd, daar herkende ik haar van dus. Ze had geen FOK! account hè?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze is kind aan huis bij Idols en X-Factor... dus zou best kunnen
Ze kwam op mij over als een doorsnee rebellerende ouders-hatende ik-heb-de-wijsheid-in-pacht niemand-kan-me-wat-maken relpuber.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:56 schreef PeRi het volgende:
Mja ik weet het niet. Ook dat inleidende stukje over haar, kwam zo fake over. En dan dit ineens; zeker nu we weten dat ze 'kind aan huis is' bij IDO/XFA. Ze wéét hoe de jury is, ze weet hoe ze kunnen zijn, ze weet hoe het er werkt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Vond je? Dat is tegenwoordig de standaard "Puber-eist-respect" reactieIk vond het wel echt hoor. Dat wil niet zeggen dat ze deze zin al heeft lopen oefenen, maar dat is omdat ze sneu is, niet omdat ze is ingehuurd.
Peer, lees de OP nou eens. Of de TT.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja idd, daar herkende ik haar van dus. Ze had geen FOK! account hè?
Jawelquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja idd, daar herkende ik haar van dus. Ze had geen FOK! account hè?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:07 schreef Strychnine het volgende:
Jammer dat haar website off is en haar photobucket beveiligd
Slome.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:06 schreef PeRi het volgende:
Ohhhh ik snapte de TT en de OP al niet.
Op die leeftijd zit er een groot verschil tussen iets "weten" en daadwerkelijk ervaren :;)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:02 schreef PeRi het volgende:
Ze wéét hoe de jury is, ze weet hoe ze kunnen zijn, ze weet hoe het er werkt.
Je gaat lekker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:06 schreef PeRi het volgende:
Ohhhh ik snapte de TT en de OP al niet.
missbigie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:15 schreef PeRi het volgende:
Jajajaja ik zag dr foto's wel, maar verwarde haar met dat ene meisje. Dat jonge meisje, van 14 die werd opgehaald en gebracht naar de meet door haar vader. Die postte niet zoveel. Nouhou. Ik was enthousiast en dan gaat alles mis. Dit gaat niet over mij. Hou op. Ontopic.
.
Ze schijt op de jury volgens mijquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:21 schreef ChrisJX het volgende:
Wat zegt ze nou, ze ligt in een scheiding door de jury
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |