Ik ookquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Filmpje gecheckt, ik vind 'r best wel schattig eigenlijk!
Ik dacht dat er misschien nog creatief gemonteerd was, omdat die 'schijtreactie' zo raar overkwam, maar dat blijkt dus niet het geval te zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zie weinig nieuws in het verhaal eigenlijk.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zie weinig nieuws in het verhaal eigenlijk.
quote:Dit liedje heb ik 2 oktober 2006 geschreven na aanleiding van het weekend dat ik er achter kwam dat de jongen die ik wel leuk vond al een vriendin bleek te hebben. Wat je nu hoort is de 5e keer dat ik dit liedje heb ingezongen, het nummer heet Forget Him
Je kijkt wel een beetje boos, Michellequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Geen respect terug, want ik heb schijt aan jou.
Die d/t fout spreekt weer niet voor jou.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Schande dat ze After Forever luisterd trouwens.![]()
ze doet toch mee aan idols? Als strak pietje puk in de liveshow terecht komt, en hij heeft ene profielen site. Dan komen die foto's ook in pietje puks topicquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die d/t fout spreekt weer niet voor jou.
Verder vind ik 't wat jammer dat al die foto's geplaatst worden. Dat gaat voorbij aan Idols vind ik.
Vind ik ook Vaduz. Het wordt nu echt een bash topic dat heel erg op de persoon wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Verder vind ik 't wat jammer dat al die foto's geplaatst worden. Dat gaat voorbij aan Idols vind ik.
Als betreffende persoon het goed gedaan zou hebben, en er zou een jubeltopic zijn ontstaan, dan is er niemand die je hoort. Risico van meedoen hoor, na drie series Idols weet je wat je kan verwachten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:46 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Vind ik ook Vaduz. Het wordt nu echt een bash topic dat heel erg op de persoon wordt gespeeld.
Foto's staan op internet, en zijn voor iedereen te vinden. Dat is het risico van het internet. De foto's mogen hier dus geplaatst worden. Doen/deden we net zo goed van andere kandidaten. En Michelle/RnB-girliej is nu eenmaal ook een kandidaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien niet als je nog een puber bent (die toen ze 15 was een zooi foto's in een breezah profiel heeft gegooid)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
Als betreffende persoon het goed gedaan zou hebben, en er zou een jubeltopic zijn ontstaan, dan is er niemand die je hoort. Risico van meedoen hoor, na drie series Idols weet je wat je kan verwachten.
Oke, ben nog niet zo bekend met de IDO regels. Maar ging uit van de strenge regels uit SC ooit waarbij je niet ongevraagd foto's uit FoBo enz mocht gebruiken in openingsposts. Kan me tenminste herinneren dat die dan verwijderd werden. Maar goed, duidelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Foto's staan op internet, en zijn voor iedereen te vinden. Dat is het risico van het internet. De foto's mogen hier dus geplaatst worden. Doen/deden we net zo goed van andere kandidaten. En Michelle/RnB-girliej is nu eenmaal ook een kandidaat.
De regels zijn veranderd door de tijdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oke, ben nog niet zo bekend met de IDO regels. Maar ging uit van de strenge regels uit SC ooit waarbij je niet ongevraagd foto's uit FoBo enz mocht gebruiken in openingsposts. Kan me tenminste herinneren dat die dan verwijderd werden. Maar goed, duidelijk [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |