Ritter lijkt me wel ok denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:15 schreef Dupje het volgende:
Wat zijn goede acoustische gitaar tassen? (Moet er nog een met rugbanden)
Eigenlijk is het een TVP.
Ik ga em strax es ff luisteren!quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Goddomme, dikke party gehad vannacht bij mij thuis, en met z'n allen nummer opgenomen!
Goddomme knakkerbezopen gek.
Wouden ze om half 3 's nachts een nummer opnemen! Nou, wou met Adobe Audition klooien. Heleboel dik oversturen gek!
Gitaar en leadzang is Joren!
http://forumig.homelinux.org/zooi/lalalalalalala.mp3
lache, voor de burenquote:Op zondag 21 oktober 2007 05:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Goddomme, dikke party gehad vannacht bij mij thuis, en met z'n allen nummer opgenomen!
Wouden ze om half 3 's nachts een nummer opnemen! Nou, wou met Adobe Audition klooien. Heleboel dik oversturen gek!
Yep, die is ver heen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:32 schreef guitarist.nl het volgende:
That rocks dude!quote:Op zondag 21 oktober 2007 07:55 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Distortion op een hollowbody: http://www.youtube.com/watch?v=z7hE4cM3p5M
Dat wordt een hit!quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Geordiequote:Op zondag 21 oktober 2007 10:26 schreef Witchfynder het volgende:
Check het accent van deze dude. Geweldig! http://www.youtube.com/watch?v=0gmKM_LGV9k&NR=1
Waarom legt hij em eigenlijk meteen op de stenen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:46 schreef TeleluvR het volgende:
De zelfbouw telecaster van mijn broer is af. Om heel eerlijk te zijn, ik ben stikjaloers!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké hier komt frustratie:quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:43 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Waarom legt hij em eigenlijk meteen op de stenen?![]()
Meteen maar vintage laten lijken!quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oké hier komt frustratie:![]()
WAAROM ZEIKT IEDEREEN DAAR OVER!!!!!
Alsof er geen doekje of iets dergelijks onder ligt! Denken mensen nu serieus dat je je gitaar met grof geweld op de klinkers laat kletteren en er dan foto's van gaat nemen?
Met dit weer? Neuh...quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Meteen maar vintage laten lijken!
Mja, in het gras is mooier!
je kunt de panlappen zelfs zien liggen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alsof er geen doekje of iets dergelijks onder ligt! Denken mensen nu serieus dat je je gitaar met grof geweld op de klinkers laat kletteren en er dan foto's van gaat nemen?
Verrek nu je het zegt. Is overigens geen pannenlap, maar een soort oude, verweerde leren lap die mijn broer gebruikt bij het klussen aan gitaren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:59 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
je kunt de panlappen zelfs zien liggen!
maare sjiek gitaartje, alleen ben ik niet zo fan van een zwart element op witte slagplaat, en de strat toggle switsch!
Heb je laatst nog een link gestuurd manquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:10 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ze zijn er echt wel hoor, beter zoeken. Of over laten vliegen uit Amerika
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb je laatst nog een link gestuurd man
Verkeerde quotequote:Op zondag 21 oktober 2007 13:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt..
In het geval je het essentiële woord in mijn vorige post gemist hebt: ik heb het dus over BASmodellen.
De V en Z Metalman worden net als de Razorback V niet linkshandig gemaakt..
Korte mensuur??quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:27 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb de aandrang om een gitaar erbij te kopen![]()
aan de ene kant wil ik een ephi/gibson sg
Maar ik wil ook een tele met humbuckers ...
Wat nu?
Ik wil denk toch een sg omdat ik nog geen gitaar heb met de kortere mensuurlengete en dat wil ik eigenlijk ook eens erbij hebben
Zij er tele's met korte mensuur?(nog nooit gezien maar je weet het niet he)
Mensuur is scalelength in het hollandsgchquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Korte mensuur?? [ afbeelding ]
Scale length bedoel je?
En kan je de Epiphone SG Special wel aanraden, erg fijne gitaartjes!! Heb er ook een, en erg tevreden over [ afbeelding ]
Schijt jou dat man, lekker boeiend. Ook een bordeauxrode gehad, een SG-400, ook erg lekker apparaatje!quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:38 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Mensuur is scalelength in het hollandsgch![]()
*nadeel van de sc is imho dat het zo verschrikkelijk aan ac/dc doet denken dus zou ik nooit zo'n bordaux kleur nemen maar is knallends een gele of zo![]()
Whehe, omdat ik als ik dat ding helemaal mooi met veel geduld zelf had gespoten ik er iig de eerste week best voorzichtig mee om zou gaanquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat is het verschil in mensuur dan?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:27 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb de aandrang om een gitaar erbij te kopen![]()
aan de ene kant wil ik een ephi/gibson sg
Maar ik wil ook een tele met humbuckers ...
Wat nu?
Ik wil denk toch een sg omdat ik nog geen gitaar heb met de kortere mensuurlengete en dat wil ik eigenlijk ook eens erbij hebben
Zij er tele's met korte mensuur?(nog nooit gezien maar je weet het niet he)
Lelijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:29 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
Kom net deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Sodemieter dan een heel eind heen 14.gif.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:27 schreef Dupje het volgende:
Komt geen gitaar aan te pas, maar dan nog
Neequote:Op zondag 21 oktober 2007 19:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Sodemieter dan een heel eind heen 14.gif.
Gitaristen behoren blijkbaar bij het puistige nerdenvolk dat gaat stotteren als ze een meisje zien...quote:
Homo!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:13 schreef punkjunk het volgende:
Ik niet, ik haat vrouwen.
Harptallica? Oh God, nee, das te lief.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:13 schreef Deansensitized het volgende:
Precies Menno!
Please stay Dupje [ afbeelding ]
En misschien is dan Harptallica ook wel wat voor je.
Het is dan ook vrij makkelijk om het enigst te zijn als je de enige bent.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:35 schreef -Menn0- het volgende:
Lief blijven tegen het enigste meisje hier
Scherp...quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is dan ook vrij makkelijk om het enigst te zijn als je de enige bent.
Ik wilde het ook al opmerkenquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is dan ook vrij makkelijk om het enigst te zijn als je de enige bent.
Is het zo? Tot op heden nog geen last van gehadquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gitaristen behoren blijkbaar bij het puistige nerdenvolk dat gaat stotteren als ze een meisje zien...![]()
![]()
![]()
Ik? Ik kan ... uhm ... beter spelen als ik helemaal over mijn gitaar hang en continu naar mijn fretboard kijk, ja dat was hetquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gitaristen behoren blijkbaar bij het puistige nerdenvolk dat gaat stotteren als ze een meisje zien...![]()
![]()
![]()
Snel je post editten he!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is hhhhhhhhet zzzzzzzo? Tot op o op op hhhhhhhhheden nog ggegegeegegeen llllllllllllllllast van gehad
Apocalypticaquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
Harptallica? Oh God, nee, das te lief.
Geef mij deze maar. Veel beter![]()
Kan m zelf ook spelen, dus maar nu een combi van Apo en Metallica versie.
Jeej een mede fanquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
Apocalyptica![]()
Da's pas cellomuziek met ballen! (Om maar eens een knuppel in het hoenderhoek te gooien).
ik stotter altijd een klein beetje, ook al zie ik geen meiden!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is dan 'schattig' heh.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:13 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik stotter altijd een klein beetje, ook al zie ik geen meiden!
Dan heb je wel een probleem. Een hekel aan gleufdieren hebben als slurfdier, maar wel van gleuven houden...quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan heb je wel een probleem. Een hekel aan gleufdieren hebben als slurfdier, maar wel van gleuven houden...
Sorry hoor, ik ben wat vrolijk, heb een nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
Ach, hoe maak je een lief meisje die stapel op jou is duidelijk dat jij wel de lusten maar niet de lasten wilt?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan heb je wel een probleem. Een hekel aan gleufdieren hebben als slurfdier, maar wel van gleuven houden...
[ afbeelding ]
Maar die is zonder gleufquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mooie! die binding, ziet er vet uit, hier komt woensdag ook een nieuwe gitaar, als ik hem chill vind, want moet hem eerst nog even testen en zienquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Telecasters zijn over het algemeen erg begripvolquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ach, hoe maak je een lief meisje die stapel op jou is duidelijk dat jij wel de lusten maar niet de lasten wilt?![]()
Gelukkig zijn er prachtige Telecasters waar je je gedachtes even in op kunt sluiten, wat een prachtig geil super mooi ding teleluvr!![]()
![]()
![]()
Wat voor één?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:33 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
mooie! die binding, ziet er vet uit, hier komt woensdag ook een nieuwe gitaar, als ik hem chill vind, want moet hem eerst nog even testen en zien
Tsja, het idee van thinline, dus zoals bij een ES-achtige. Met jouw wilde plannen om een ES/Gretsch te gaan kopen wel een gemiste kans!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:37 schreef punkjunk het volgende:
Wat is eigelijk caracterstiek voor een thinline? Die heb ik helaas niet getest bij de Feedback.
Klinkt wel lekker Dribbel_!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[tvp]
Iemand die in de buurt van Rotterdam woont moet op 1 februari zijn agenda leeghouden
Ik heb echt nog geen idee, ze zijn momenteel bezig met die dingen plannen en ik weet het ook pas sinds vrijdagquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:41 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker Dribbel_!
Welke bands spelen er nog meer die avond?
Hoe bedoel je? Had ik ze zeker moeten testen of niet de moeite waard?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, het idee van thinline, dus zoals bij een ES-achtige. Met jouw wilde plannen om een ES/Gretsch te gaan kopen wel een gemiste kans!!!![]()
Ja dat zou echt té vet zijnquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:49 schreef nipeng het volgende:
Spelen in een 013 of Melkweg zou wel stoer zijn Dribbel_
1 Feb is nog wel even weg.
Ja klopt is dit jaar ook weer, grote finale is op een groot festival in Duitsland 20.000-25.000 man. Maar dat haal je toch never het gaat erom om die 2e ronde te halenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:06 schreef Siegfried het volgende:
Concubine stond vorig jaar in de finale, op een festival in Duitsland
Naja, Concubine heeft het dus vorig jaar gehaald.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt is dit jaar ook weer, grote finale is op een groot festival in Duitsland 20.000-25.000 man. Maar dat haal je toch never het gaat erom om die 2e ronde te halen![]()
Ethel. Van Apocalyptica heb ik het kunstje intussen wel gehoord.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
Apocalyptica![]()
Da's pas cellomuziek met ballen! (Om maar eens een knuppel in het hoenderhoek te gooien).
Ja we zitten wel voordelig ingeplanned. 4 van de 8 gaan er door publiek mag kiezen. Die zijn meestal wel enthousiastquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Naja, Concubine heeft het dus vorig jaar gehaald.
Ik ken best een hoop bands die eraan mee gedaan hebben, en sowieso wel een ronde verder gekomen zijn.
En elk optreden is er eentje meerquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt is dit jaar ook weer, grote finale is op een groot festival in Duitsland 20.000-25.000 man. Maar dat haal je toch never het gaat erom om die 2e ronde te halen![]()
Ja ik ken het principe, ben bij een aantal rondes geweestquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja we zitten wel voordelig ingeplanned. 4 van de 8 gaan er door publiek mag kiezen. Die zijn meestal wel enthousiasten we spelen op het einde van de avond.
Als er in het begin bij de 1e band zeg maar 10 mensen aanwezig zijn kunnen ze max 10 stemmen krijgen (word na iedere band gestemt) En de 1e speelt om half 8 al dus dan is er meestal geen hond binnen. En wij mogen als 1 na laatste spelen om half 11 dus mooie tijddus dat is wel mooi
Maar zitten hele goeie bands tussen dus dat is weer heel moelijk maar gewoon genoeg mensen meenemne
Semi-hollowbody. Bekendste is de Telecaster thinline, Die is voor de helft massief, en heeft bovenin een klankkast met f-sleutel, waardoor die klinkt als een...ja, semi hollowbodyquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Had ik ze zeker moeten testen of niet de moeite waard?
Wat is thinline uberhoupt?
Gewoon komen dus weerquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja ik ken het principe, ben bij een aantal rondes geweest
Ga je dat verschil horen door een overdrive + MeralZOne2 extra compressor chorus delay's tWha en ene clippende ampquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Semi-hollowbody. Bekendste is de Telecaster thinline, Die is voor de helft massief, en heeft bovenin een klankkast met f-sleutel, waardoor die klinkt als een...ja, semi hollowbody
[ afbeelding ]
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Fender_Telecaster_Thinline
Blij dat ze die dingen ook in jouw maat maken ?quote:
Coolquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Huis naast me staat leeg, onder me was op vakantie!
Maar ik kan me nooit verstellen dat een thinline even warm en vol klink als een Gretsch. Ik ga ze allebei nog maar eens uitvoerig testenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Semi-hollowbody. Bekendste is de Telecaster thinline, Die is voor de helft massief, en heeft bovenin een klankkast met f-sleutel, waardoor die klinkt als een...ja, semi hollowbody
[ afbeelding ]
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Fender_Telecaster_Thinline
edit: de andere gitarist/zanger van mijn band heeft er een, zonder Bigsby, maar klinkt echt tof. Lekker vol, maar wel die felle twang.
[ afbeelding ]
Voor al uw trouwpartijen, onversneden rock.![]()
morgane is ook vrouwlijk en ook af en toe hier, dus we kunnen er wel 1tje missenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:35 schreef -Menn0- het volgende:
Lief blijven tegen het enigste meisje hier
Mooi geworden die zelfbouw tele! Meegespoten headstock, kijkt je broer vaak op tdpri.com?quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:46 schreef TeleluvR het volgende:
De zelfbouw telecaster van mijn broer is af. Om heel eerlijk te zijn, ik ben stikjaloers!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let bij Gretsch wel ff op de kwaliteit. Een goede vriend van mij heeft een 'goedkopere' gretsch en die heeft echt veel problemen met quality-control gehad, zowel met de hals, body als electronica. Ik denk dat het een uitzonderingsgeval is, maar het is misschien wel goed om te weten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:23 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Maar ik kan me nooit verstellen dat een thinline even warm en vol klink als een Gretsch. Ik ga ze allebei nog maar eens uitvoerig testen.
Ontzettend doom mannetje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:08 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb het liefst alles de zelfde kleur gespoten
alles zwart(vind ik persoonlijk wel het mooist)
Ik rook niet en beide gitaristen in mijn band roken niet. Sowieso rookt alleen onze zanger ironisch genoeg, maar we doen ons best ook hem daar vanaf te brengen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef punkjunk het volgende:
Haha, en dan flikker je van je fiets, en dan is je prachtige nek van je 1500 usd strat kapot.
Ff tussendoor, iemand zei net: alle gitaristen roken!
Hoe zit dat hier?
Ik in ieder geval wel zo nu en dan.
Ik ben een erg incidentele roker, en dan alleen sigaren uiteraardquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef punkjunk het volgende:
Haha, en dan flikker je van je fiets, en dan is je prachtige nek van je 1500 usd strat kapot.
Hoe zit dat hier?
Haha, sigaren, uiteraard!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik ben een erg incidentele roker, en dan alleen sigaren uiteraard.
Calva. Uit de schedels van je verslagen vijanden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:58 schreef Witchfynder het volgende:
Dacht altijd dat dat een gebraden everzwijn en een pul mede was..
Ja als je je iedere dag scheelt gaat blowenquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:09 schreef punkjunk het volgende:
Haha, true true! Maar kenissen die blowen die onthouden je naam nog niet eens, bij mij dan. Maar ik ga dan ook vooral met boeren om, die zupe alleen maar.
Ikke niet. Wel heel even gedaan, is ongezond, is duur en je gaat er zelf ook naar stinken. Dus niet meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef punkjunk het volgende:
Hoe zit dat hier?
Van een groupie van me, maar ze heb er geen kaas van gegeten blijkt maar.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:36 schreef Cynic het volgende:
Van wie komt die geniale stelling trouwens?
Kaas. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Van een groupie van me, maar ze heb er geen kaas van gegeten blijkt maar.![]()
Als ze er kaas van kan eten wordt het wellicht toch tijd om net iets vaker onder de douche te gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Van een groupie van me, maar ze heb er geen kaas van gegeten blijkt maar.![]()
Ik zat net een berliner bol te etenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze er kaas van kan eten wordt het wellicht toch tijd om net iets vaker onder de douche te gaan.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze er kaas van kan eten wordt het wellicht toch tijd om net iets vaker onder de douche te gaan.
Daar vraag je ook om met die punten hequote:Op maandag 22 oktober 2007 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
Stootte ik net met mijn Dean tegen mijn cabHARD!
Net met de onderste 'punt' [ afbeelding ]
Niks aan de hand gelukkig!! [ afbeelding ]
Schrok me wel even de tering man![]()
wel als ie goed speelt en je er voor minder dan een beter klinkende gitaar nieuwe pickups in kunt zetten he, einsteinquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:18 schreef punkjunk het volgende:
Mooi ding. Maar als ie niet lekker klinkt koop je em toch elemaal niet?![]()
Precies wat importe sphinx zegt dus. Als die relax speelt. Het word toch een scheurgitaar voor m'n metal dingens enz. dus als die elementen niet helemaal goed zijn (wat je kan verwahcten bij die gitaren in lagere prijsklasse) kan je er altijd nog betere ingooien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:18 schreef punkjunk het volgende:
Mooi ding. Maar als ie niet lekker klinkt koop je em toch elemaal niet?![]()
Nou hoef je niet gelijk zo bijdehand te doen, rotsmoel. Als je ene goedkope pruts gitaar koopt met goedkope prutselementen heb je ook een gitaar met prutshout.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wel als ie goed speelt en je er voor minder dan een beter klinkende gitaar nieuwe pickups in kunt zetten he, einstein
Ik speel alleen powerchords dus ik heb geen goed hout nodig einsteinquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nou hoef je niet gelijk zo bijdehand te doen, rotsmoel. Als je ene goedkope pruts gitaar koopt met goedkope prutselementen heb je ook een gitaar met prutshout.
het hoeft toch helemaal geen goedkope gitaar te zijn, maleachi, je kunt toch ook een vette gibson kopen waar je scheurende seymour duncans in wiltquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nou hoef je niet gelijk zo bijdehand te doen, rotsmoel. Als je ene goedkope pruts gitaar koopt met goedkope prutselementen heb je ook een gitaar met prutshout.
Als je SD's in een gibson pleurt spoor je nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:42 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het hoeft toch helemaal geen goedkope gitaar te zijn, maleachi, je kunt toch ook een vette gibson kopen waar je scheurende seymour duncans in wilt![]()
![]()
OMGquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:44 schreef Cynic het volgende:
Er zijn ook zat mensen die inderdaad meteen de elementen in hun PRS vervangen.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:03 schreef Cynic het volgende:
Het is hier soms net alsof smaak niet bestaat.
Als je een Gibson van 3200 euro koopt om er SD in te knallen heb je inderdaad geen smaak.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:03 schreef Cynic het volgende:
Soms?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:03 schreef Cynic het volgende:
nou énquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als je een Gibson van 3200 euro koopt om er SD in te knallen heb je inderdaad geen smaak.
net als je denkt dat die wond weer genezen isquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:36 schreef Deansensitized het volgende:
Breken valt ook wel mee, maar ff stukje verf eraf is sneller voorelkaar dan je denkt
Vraag Under_Score maar![]()
je zou het met een normale microfoon kunnen doen, en dan een mic -> usb kabeltje pakken. is de goedkoopste maar niet de beste oplossing. als je het beter wilt doen heb je een audio interface nodig, zoals een toneport of een m-audio fasttrack, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:47 schreef Under_Score het volgende:
ik wil met een mic kunnen opnemen, leren zingen kan altijd nog, of punk gaan maken dan hoef je geen zang talent te hebben
Nee hoor, want dan heb je ook een huis en een auto en moet je af en toe op vakantie...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:01 schreef Witchfynder het volgende:
Toneport lijkt mij ook mooi, maar het is nogal een uitave voor een student.
Aaah, ooit met mijn HBO+ baan kan ik mooie dingen kopen.... *droom*.
wat verwacht je anders van ons?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:03 schreef Cynic het volgende:
Is zo'n toneport, bijv http://line6.com/toneportux1/ nou beter als je het vergelijkt met zo'n M-audio FireWire Solo, of maakt het niet zo'n verschil?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:17 schreef --H-I-M-- het volgende:
asl je lekker thuis met gitaar en zang wil aankloten is een toneport inderdaad een hele goede keus. Wil je echt een 'studio' bouwen dan zou ik voor een meer modulair systeem gaan, maar dan praat je ook over ander $$$.
Of je knipt de XLR af en soldeert er een jack opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef imported_sphinx het volgende:
ipv een mic met minijack kun je ook een gewone mic kopen en dan een XLR (mic kabel) naar Jack kabel halen.
neequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of je knipt de XLR af en soldeert er een jack op![]()
Shit, je hebt de kaartjes nu al besteld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:24 schreef Litpho het volgende:
Waarom zie ik nu pas dat I kissed Charles in het voorprogramma van Hooverphonic komt?
Ja, maar voor een ander optredenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Shit, je hebt de kaartjes nu al besteld?![]()
Morgen Tesla. Hun eerste wereldtour in 16 jaarquote:
Qua prestaties liggen deze kaarten redelijk dicht bij elkaar aan. de Maudio zal iets betere drivers hebben en de mogelijkheid om later protools erbij te kopen. Echter de Toneport is voor gitarist/zangers veel makkelijker te bedienen en ook omdat er een soort van pod voor gitaar en zang opzit heb je veel sneller een goed resultaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is zo'n toneport, bijv http://line6.com/toneportux1/ nou beter als je het vergelijkt met zo'n M-audio FireWire Solo, of maakt het niet zo'n verschil?
Komt me iets te bekend voor. Ik dacht dat het met gitaren al erg was maar met studioapparatuur neemt je GAS echt kwadratisch toe. oppassen dus, want voordat je het weet is je hele bankrekening leeg en heb je een studio in je slaapkamer waarin je je bed nog amper kwijtkan..............quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:19 schreef punkjunk het volgende:
Of je koopt een condensator mic met een mooie mengpaneel en een dure geluidskaart en monitor boxen en een geluidsdichte ruimte en en en en..... en...
die heb ik in juni tijdens arrow classic rock gezien, leuke band!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Morgen Tesla. Hun eerste wereldtour in 16 jaar.
Ahh... dus gelet op het budget en het doel is voor mij de TonePort UX2 waarschijnlijk voldoende... met zijn 199,- EURquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:21 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Qua prestaties liggen deze kaarten redelijk dicht bij elkaar aan. de Maudio zal iets betere drivers hebben en de mogelijkheid om later protools erbij te kopen. Echter de Toneport is voor gitarist/zangers veel makkelijker te bedienen en ook omdat er een soort van pod voor gitaar en zang opzit heb je veel sneller een goed resultaat.
Kort in + en -:
M-audio kaart:
+drivers
+uitbreidbaar
+optioneel protools software
-geen goede plugins
-gitaar opnemen is lastig
-minder gebruiksvriendelijker voor de hobbyist
line 6 toneport
+gebruiksgemak (plug&play)
+goede software erbij
+hele sterke plugins
+je ziet op het apparaat wat je doet (ux2 only)
- niet uitbreidbaar
-iets minder goede drivers dan de m-audio
Ik zou zeggen van wel. Koop er een mooie microfoon bij zoals de rode nt-1a ofzo (heel veel 'bang for the buck' en mooi op zang en ac gitaar) en je kunt later nog altijd een andere microfoon toevoegen voor stereo recording of voor zang en akoestisch tegelijk ofzo. de mogelijkheden zijn praktisch eindeloos!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ahh... dus gelet op het budget en het doel is voor mij de TonePort UX2 waarschijnlijk voldoende... met zijn 199,- EUR
Ja inderdaad, en om het nog eens af te maken zijn het altijd emg'squote:Op maandag 22 oktober 2007 22:44 schreef Cynic het volgende:
Er zijn ook zat mensen die inderdaad meteen de elementen in hun PRS vervangen.
EMG's in een PRS is gewoon not donequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:28 schreef Zygje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en om het nog eens af te maken zijn het altijd emg'sNiet dat emg pickups om te janken zijn, maar wel als je er hfs en vintage bass pickups van PRS voor inruilt!
onzin, me stratje had hetzelfde, speelt heerlijk, maar klonk erg zwak, nieuwe elementen erin en gaan met die banaan!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
een dynamische mic pikt gewoon niks op dat van achteren komt. natuurlijk kun je een condenser ook wel mikken, en ku je je pc afschermen, maar dan nog vind ik het eventuele bijgeluid dat ie oppikt irritantquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:15 schreef --H-I-M-- het volgende:
dat geldt voor iedere beetje professionele microfoon. Een dynamishe of ribbonmicrofoon hebben hetzelfde. Je moet gewoon goed in de gebruiksaanwijzing kijken van je mic waar hij het minste signaal oppikt en die kant dan naar de pc richten om ventilatorruis in je opname te voorkomen.
En over wat voor 'n stratje hebben we het dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:54 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
onzin, me stratje had hetzelfde, speelt heerlijk, maar klonk erg zwak, nieuwe elementen erin en gaan met die banaan!
squier silver series!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:18 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En over wat voor 'n stratje hebben we het dan?![]()
Ok, en toch vind ik van nietquote:
Als de gitaar als basis aan je eisen voldoet!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ok, en toch vind ik van niet.
Hoe bepaalde jij dan of 'ie de moeite waard was om andere elementne in te zetten?
Zeker wel! Akoestische klank is minstens zo belangrijk (wat er niet in zit, valt ook niet te versterken, is mijn motto). Bespeelbaarheid van de hals verandert bijv. ook niet door andere pickups (Logisch...)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:02 schreef punkjunk het volgende:
Ja maar jij kan toch niet horen hoe je gitaar klinkt met pickups die er nog niet in zitten?
Ok, maar toch zou ik zelf nooit een gitaar kopen om er betere elementen in te zetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zeker wel! Akoestische klank is minstens zo belangrijk (wat er niet in zit, valt ook niet te versterken, is mijn motto). Bespeelbaarheid van de hals verandert bijv. ook niet door andere pickups (Logisch...)
heerlijke hals, goed hout en gewicht, en setje elementen kost ook niet al het geld van de wereld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ok, en toch vind ik van niet.
Hoe bepaalde jij dan of 'ie de moeite waard was om andere elementne in te zetten?
ooit komt er een dag dat je er anders over denkt. je koopt bijvoorbeeld een cheap ass london city om er daarna p90 elemten in te zetten ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ok, maar toch zou ik zelf nooit een gitaar kopen om er betere elementen in te zetten.
Met kunstofhals, ik heb dezelfde!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef Deansensitized het volgende:
Hey! Geen kwaad woord over mijn Amuse hè, ding word alleen maar beter! Zitten al Ibanez tuners op en komt binnenkort ook een ander element in de brug-positie.
En zo nu en dan wat meer stickers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde een cheap arse Hohner bas (Precision kopietje) kopen om af te schuren, over te spuiten en een origineel fender-elementje (of een EMG, hangt van het geluid af wat ik er dan mee wil) in te zetten. Knutselplank.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ok, maar toch zou ik zelf nooit een gitaar kopen om er betere elementen in te zetten.
dit vat ik persoonlijk opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef Jorikjet het volgende:
je koopt bijvoorbeeld een cheap ass london city om er daarna p90 elemten in te zetten ofzo
yup, da's een hele mooie. Heb ik ook al eens even getest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Met kunstofhals, ik heb dezelfde!
Als ik ooit genoeg geld heb, gaat mijn deville weg!
Kunststof hals....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Met kunstofhals, ik heb dezelfde!
Als ik ooit genoeg geld heb, gaat mijn deville weg!
Ik zou toch beginnen met snaren, denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef Deansensitized het volgende:
Hey! Geen kwaad woord over mijn Amuse hè, ding word alleen maar beter! Zitten al Ibanez tuners op en komt binnenkort ook een ander element in de brug-positie.
En zo nu en dan wat meer stickers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toevallig heeft de andere gitarist van mn band die gekocht, en die was er niet tevreden over.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:41 schreef TeleluvR het volgende:
Zou dit trouwens iets zijn om draadloos mee te spelen?
[ afbeelding ]
Ok, da's voor mij reden genoeg om het niet te doen. Heeft ie een alternatief gekocht, of gewoon besloten door het leven te gaan mét snoer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
toevallig heeft de andere gitarist van mn band die gekocht, en die was er niet tevreden over.
klaagde dat zn geluid anders was, minder bass ofzo.
kheb zelf het verschil alleen niet gehoord want hij had em gelijk teruggestuurd![]()
Nou, ik hoor nogal eens verhalen van een betere toon als je een goed snoer gebruikt. Zelfs heb ik een beetje mijn twijfels. Ik moet wel zeggen dat die 'anti-plop' pluggen mij ideaal lijken!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:59 schreef imported_sphinx het volgende:
Dat zijn prima kabels ja, maar goedkope doen het ook prima![]()
"dijk van een sound" ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:02 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb 1 dure kabel van 40 euro voor 3 meter. Die is goed, niet felxibel dus krijgt snel kabelbreuken, beeteje miskoop, maar een dijk van een sound.
En dan nog 1 goedkope kabel. Vergulde neutrik's en zeer felxibel, dijk van een sound maar voelt wat minder solide aan.
Ik denk dat een draadloossetje uitermate geschikt is om draadloos mee te spelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:41 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
"dijk van een sound" ?
en dat moet dan aan de kabel liggen?![]()
lijkt me als je bij goedkope en dure kabel allebei goed geluid hebt dat je dus voor de goedkope kabel moet gaan. kheb ook liever flexibele kabels denkik.
9mquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk dat een draadloossetje uitermate geschikt is om draadloos mee te spelen..
Ik heb overigens al 10 jaar hetzelfde snoer wat nog steeds heerschend is. Alleen, hij is 'maar' 6 meter en dat is te kort voor mij op het podium. Nu speel ik met 2 x 9 m. Dan red ik het meestal net..
Zucht, moet draadloos zeg... Maar dan wil ik zo'n Sennheiser G2 en die is 449 ballen.
Heeft er iemand (inmiddels) ervaring met de Freeport btw?
Inderdaad, daar ben ik het ook wel mee eens. Tuurlijk is er verschil, maar ik heb het bij de kabels die ik gebruik nog nooit echt gehoord. Denk dat de andere attributen in je signaal echt meer invloed hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:33 schreef Witchfynder het volgende:
Ja het verschil tussen heeeeeeel crappy en heeeeeeeeeel high end Monster Cables ofzo.
dan steek je de ontvangert in een pedaaltje waar dan wel weer een kabeltje aan zit naar je amp ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:55 schreef Under_Score het volgende:
draadloos lijkt me erg gaaf, maar hoe zit dat met pedaaltjes enzo? en a;s je meerdere gitaren/straps gebruikt
Work in project hè, missen ook nog twee brugzadeltjes, brugelement moet nog vervangen en de boel moet nog goed vast. En dan de snarenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zou toch beginnen met snaren, denk ik![]()
Die linkshandige bas op MP waar we een tijdje geleden over zaten te dollen? Die was toch maar een paar tientjes, toch maar niet gedaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wilde een cheap arse Hohner bas (Precision kopietje) kopen om af te schuren, over te spuiten en een origineel fender-elementje (of een EMG, hangt van het geluid af wat ik er dan mee wil) in te zetten. Knutselplank.
ik welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo heel veel van verwachten voor die prijs... cheap plastic, wanneer het valt is het dood.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:41 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik nog eentje vna die ik bij mijn eerste gitaar gekocht hadquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:06 schreef ibaneX het volgende:
ik heb klotz kabel met 5 jaar garantie
niet zo zeer meer signaal, maar een dikkere kabel heeft minder weerstandquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:38 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Je kan vast wel zelf bedenken met je bijdehante smoel dat een dikkere kabel meer signaal aan kan en als er een beter kwaliteit kabel gebruikt wordt daarmee de kwaliteit en de prijs ook omhoog gaan.
Draadloos systeem gaat van je gitaar (de zender) naar de ontvanger, daarna naar het effect pedaal en daarna vanaf het effectpedaal naar de versterker (zo heb ik het althans)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:55 schreef Under_Score het volgende:
draadloos lijkt me erg gaaf, maar hoe zit dat met pedaaltjes enzo? en a;s je meerdere gitaren/straps gebruikt
Eigenlijk vergeet ik nooit iets. Die zender is ook meer een soort extra waar ik soms op het laatst aan denk om mee te nemen. Extra snaren altijd bij me, en een extra gitaar ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ja gitaar wel eens vergeten mee te nemen?
Gitaar niet, nieuwe set snaren (voor bas) wel een keer vergeten. Laat nou net bij het soundchecken met E-snaar knappen
Haha, de Collywobbles. Die kwam je op een gegeven moment echt overal tegen hier in de buurt. Was er een band uitgevallen: bel de Collywobbles!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
Is vrij stom ja
"Dat doet ie anders nooit!"
Was één van m'n eerste optredens samen met Collywobbles en NRA ergens in Emmen. Is me ook nooit weer overkomen.
Klopt. En ze waren toen zo gek van NRA dat als ze wisten dat NRA ergens moesten spelen, belden ze de tent op "wij willen graag in het voorprogramma" en ze kregen het nog vaak voor elkaar ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, de Collywobbles. Die kwam je op een gegeven moment echt overal tegen hier in de buurt. Was er een band uitgevallen: bel de Collywobbles!
Geniaalquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:48 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Klopt. En ze waren toen zo gek van NRA dat als ze wisten dat NRA ergens moesten spelen, belden ze de tent op "wij willen graag in het voorprogramma" en ze kregen het nog vaak voor elkaar ook.
Ik zag een keer een advertentie van hun in een Meppeler underground zine "Collywobbles: laats ons ook uw feestje verpesten, bel...."
Ooit op een befaamd/berucht "Tejo's Barn" concertje geweest die ze elk jaar organiseerden in een schuur?
Nee, ik vond ze echt verschrikkelijk namelijk!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:48 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Klopt. En ze waren toen zo gek van NRA dat als ze wisten dat NRA ergens moesten spelen, belden ze de tent op "wij willen graag in het voorprogramma" en ze kregen het nog vaak voor elkaar ook.
Ik zag een keer een advertentie van hun in een Meppeler underground zine "Collywobbles: laats ons ook uw feestje verpesten, bel...."
Ooit op een befaamd/berucht "Tejo's Barn" concertje geweest die ze elk jaar organiseerden in een schuur?
Same here, alleen dan met Tasker kabel, uiteraard wel met Neutrik 'om-de-hoek-stekker'.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:53 schreef Doodkapje het volgende:
Ik maak al een tijdje mijn eigen kabels... geen last van ruis of iets dergelijks... geluid is ook prima. Op dit moment gebruik ik 2-aderige afgeschermde microfoonkabels van Belden. De afscherming aan de - solderen en wat Neutrik plugjes erop en je hebt uitstekende kabels. Voor 6 Meter betaal ik dan 14 Euro...
quote:Construction / ScaleSet-Thru / 25.5”
Body Mahogany w/ Flamed Maple Top
Neck / Fingerboard 3-Pc. Maple / Rosewood
Nut Type / Width Earvana Compensated / 42mm
Neck Shape Thin U
Inlays Abalone Dots
Frets 24 XJ
Binding White (B/N/H)
Hardware Black Nickel
Tuners Grover
Bridge / Tailpiece Tune-o-matic w/ String-Thru-Body
Pickups EMG 81 (B) / 85 (N) Active
Electronics Vol / Tone / 3-Way Switch
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik ben er uit
[ afbeelding ]
[..]
Verjaardag, feesdagen en een oude erfenis bij elkaar is zo gek nog niet![]()
![]()
Geylquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik ben er uit
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Verjaardagen en feestdagen kosten mij meestal geldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik ben er uit
[ afbeelding ]
[..]
Nice!!! Wordt het ook die kleur?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik ben er uit
[ afbeelding ]
[..]
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Verjaardagen en feestdagen kosten mij meestal geld![]()
Ik ga niet zeggen dat ik hem mooi vind, want dan moet ik liegen. Maar veel plezier d'r mee![]()
Ja, of die rode moet in de winkel opeens zó mooi zijn dat ik toch voor die besluit te gaanquote:
Mij ook, ben benieuwd hoe Dribbel dat doetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Verjaardagen en feestdagen kosten mij meestal geld![]()
Heb nogeen klein nichtje waarmee we altijd nog sinterklaas vierenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mij ook, ben benieuwd hoe Dribbel dat doet
Als ik zo brutaal mag zijn: voor 13 euro meer heb je ook een seenheiser 172 g2:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:55 schreef Aresdreams het volgende:
ik denk als ik geld heb, dat ik naast de sheckter demon en de brain may red special en een crafter twin bird deze ook ga halen: http://www.thomann.de/nl/akg_wms_450_pt_set.htm
Ik vind ze eerder op vinnen lijken dan tanden eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:50 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand een zwarte Ibanez SA120 ruilen tegen een GRG170DX of GRG270DX? Oud model nek en sharktooth inlays gaarne
Kleur body zal me jeuken, gaat me om de nek en electronica. Anders demonteer ik de SA120, maar die heeft geen sharktooth's en dat is net zo vet
Als jij deze voor mij regeltquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ruilen??
Naja, Ibanez noemt het sharktooth, dus doe ik het ook maar
Wellesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
Maar die grijze van jou heeft helemaal geen sharktooth inlays
Denk die heeft nog ergens een GRG170 liggen ofzo. Word dure grap voor mij anders
Jazeker... ik doe m ook niet weg hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dan wordt het me wat te duur allemaal
Br00tal gitaartje!!
Satin finishquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jazeker... ik doe m ook niet weg hoor
Heb weinig gitaren gezien met zo'n finish. Op de één of andere manier zit er geen laklaag op waardoor hij er mat uitziet... net alsof er alleen olieverf op zit...
Ben benieuwd wat je van die EMG's vindt... een vriend van mij heeft ook zoëen, maar hij heeft moeite om een mooi clean geluid te krijgen... maar ik vermoed dat je daar niet zo naarstig op zoek bent bij deze gitaarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:55 schreef guitarist.nl het volgende:
Goede keuze Drib! Mooi ding. En die LTD's spelen ook heerlijk!
Mja het is dan ook om echt als scheurgitaar te gaan gebruiken voor m'n metal dingen enz in lagere stemmingenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je van die EMG's vindt... een vriend van mij heeft ook zoëen, maar hij heeft moeite om een mooi clean geluid te krijgen... maar ik vermoed dat je daar niet zo naarstig op zoek bent bij deze gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |