Ritter lijkt me wel ok denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:15 schreef Dupje het volgende:
Wat zijn goede acoustische gitaar tassen? (Moet er nog een met rugbanden)
Eigenlijk is het een TVP.
Ik ga em strax es ff luisteren!quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Goddomme, dikke party gehad vannacht bij mij thuis, en met z'n allen nummer opgenomen!
Goddomme knakkerbezopen gek.
Wouden ze om half 3 's nachts een nummer opnemen! Nou, wou met Adobe Audition klooien. Heleboel dik oversturen gek!
Gitaar en leadzang is Joren!
http://forumig.homelinux.org/zooi/lalalalalalala.mp3
lache, voor de burenquote:Op zondag 21 oktober 2007 05:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Goddomme, dikke party gehad vannacht bij mij thuis, en met z'n allen nummer opgenomen!
Wouden ze om half 3 's nachts een nummer opnemen! Nou, wou met Adobe Audition klooien. Heleboel dik oversturen gek!
Yep, die is ver heen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:32 schreef guitarist.nl het volgende:
That rocks dude!quote:Op zondag 21 oktober 2007 07:55 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Distortion op een hollowbody: http://www.youtube.com/watch?v=z7hE4cM3p5M
Dat wordt een hit!quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Geordiequote:Op zondag 21 oktober 2007 10:26 schreef Witchfynder het volgende:
Check het accent van deze dude. Geweldig! http://www.youtube.com/watch?v=0gmKM_LGV9k&NR=1
Waarom legt hij em eigenlijk meteen op de stenen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:46 schreef TeleluvR het volgende:
De zelfbouw telecaster van mijn broer is af. Om heel eerlijk te zijn, ik ben stikjaloers!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké hier komt frustratie:quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:43 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Waarom legt hij em eigenlijk meteen op de stenen?![]()
Meteen maar vintage laten lijken!quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oké hier komt frustratie:![]()
WAAROM ZEIKT IEDEREEN DAAR OVER!!!!!
Alsof er geen doekje of iets dergelijks onder ligt! Denken mensen nu serieus dat je je gitaar met grof geweld op de klinkers laat kletteren en er dan foto's van gaat nemen?
Met dit weer? Neuh...quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Meteen maar vintage laten lijken!
Mja, in het gras is mooier!
je kunt de panlappen zelfs zien liggen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alsof er geen doekje of iets dergelijks onder ligt! Denken mensen nu serieus dat je je gitaar met grof geweld op de klinkers laat kletteren en er dan foto's van gaat nemen?
Verrek nu je het zegt. Is overigens geen pannenlap, maar een soort oude, verweerde leren lap die mijn broer gebruikt bij het klussen aan gitaren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:59 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
je kunt de panlappen zelfs zien liggen!
maare sjiek gitaartje, alleen ben ik niet zo fan van een zwart element op witte slagplaat, en de strat toggle switsch!
Heb je laatst nog een link gestuurd manquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:10 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ze zijn er echt wel hoor, beter zoeken. Of over laten vliegen uit Amerika
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb je laatst nog een link gestuurd man
Verkeerde quotequote:Op zondag 21 oktober 2007 13:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt..
In het geval je het essentiële woord in mijn vorige post gemist hebt: ik heb het dus over BASmodellen.
De V en Z Metalman worden net als de Razorback V niet linkshandig gemaakt..
Korte mensuur??quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:27 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb de aandrang om een gitaar erbij te kopen![]()
aan de ene kant wil ik een ephi/gibson sg
Maar ik wil ook een tele met humbuckers ...
Wat nu?
Ik wil denk toch een sg omdat ik nog geen gitaar heb met de kortere mensuurlengete en dat wil ik eigenlijk ook eens erbij hebben
Zij er tele's met korte mensuur?(nog nooit gezien maar je weet het niet he)
Mensuur is scalelength in het hollandsgchquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Korte mensuur?? [ afbeelding ]
Scale length bedoel je?
En kan je de Epiphone SG Special wel aanraden, erg fijne gitaartjes!! Heb er ook een, en erg tevreden over [ afbeelding ]
Schijt jou dat man, lekker boeiend. Ook een bordeauxrode gehad, een SG-400, ook erg lekker apparaatje!quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:38 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Mensuur is scalelength in het hollandsgch![]()
*nadeel van de sc is imho dat het zo verschrikkelijk aan ac/dc doet denken dus zou ik nooit zo'n bordaux kleur nemen maar is knallends een gele of zo![]()
Whehe, omdat ik als ik dat ding helemaal mooi met veel geduld zelf had gespoten ik er iig de eerste week best voorzichtig mee om zou gaanquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat is het verschil in mensuur dan?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:27 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb de aandrang om een gitaar erbij te kopen![]()
aan de ene kant wil ik een ephi/gibson sg
Maar ik wil ook een tele met humbuckers ...
Wat nu?
Ik wil denk toch een sg omdat ik nog geen gitaar heb met de kortere mensuurlengete en dat wil ik eigenlijk ook eens erbij hebben
Zij er tele's met korte mensuur?(nog nooit gezien maar je weet het niet he)
Lelijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:29 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
Kom net deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Sodemieter dan een heel eind heen 14.gif.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:27 schreef Dupje het volgende:
Komt geen gitaar aan te pas, maar dan nog
Neequote:Op zondag 21 oktober 2007 19:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Sodemieter dan een heel eind heen 14.gif.
Gitaristen behoren blijkbaar bij het puistige nerdenvolk dat gaat stotteren als ze een meisje zien...quote:
Homo!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:13 schreef punkjunk het volgende:
Ik niet, ik haat vrouwen.
Harptallica? Oh God, nee, das te lief.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:13 schreef Deansensitized het volgende:
Precies Menno!
Please stay Dupje [ afbeelding ]
En misschien is dan Harptallica ook wel wat voor je.
Het is dan ook vrij makkelijk om het enigst te zijn als je de enige bent.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:35 schreef -Menn0- het volgende:
Lief blijven tegen het enigste meisje hier
Scherp...quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is dan ook vrij makkelijk om het enigst te zijn als je de enige bent.
Ik wilde het ook al opmerkenquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is dan ook vrij makkelijk om het enigst te zijn als je de enige bent.
Is het zo? Tot op heden nog geen last van gehadquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gitaristen behoren blijkbaar bij het puistige nerdenvolk dat gaat stotteren als ze een meisje zien...![]()
![]()
![]()
Ik? Ik kan ... uhm ... beter spelen als ik helemaal over mijn gitaar hang en continu naar mijn fretboard kijk, ja dat was hetquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gitaristen behoren blijkbaar bij het puistige nerdenvolk dat gaat stotteren als ze een meisje zien...![]()
![]()
![]()
Snel je post editten he!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is hhhhhhhhet zzzzzzzo? Tot op o op op hhhhhhhhheden nog ggegegeegegeen llllllllllllllllast van gehad
Apocalypticaquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
Harptallica? Oh God, nee, das te lief.
Geef mij deze maar. Veel beter![]()
Kan m zelf ook spelen, dus maar nu een combi van Apo en Metallica versie.
Jeej een mede fanquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
Apocalyptica![]()
Da's pas cellomuziek met ballen! (Om maar eens een knuppel in het hoenderhoek te gooien).
ik stotter altijd een klein beetje, ook al zie ik geen meiden!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is dan 'schattig' heh.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:13 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik stotter altijd een klein beetje, ook al zie ik geen meiden!
Dan heb je wel een probleem. Een hekel aan gleufdieren hebben als slurfdier, maar wel van gleuven houden...quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan heb je wel een probleem. Een hekel aan gleufdieren hebben als slurfdier, maar wel van gleuven houden...
Sorry hoor, ik ben wat vrolijk, heb een nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
Ach, hoe maak je een lief meisje die stapel op jou is duidelijk dat jij wel de lusten maar niet de lasten wilt?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan heb je wel een probleem. Een hekel aan gleufdieren hebben als slurfdier, maar wel van gleuven houden...
[ afbeelding ]
Maar die is zonder gleufquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mooie! die binding, ziet er vet uit, hier komt woensdag ook een nieuwe gitaar, als ik hem chill vind, want moet hem eerst nog even testen en zienquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Telecasters zijn over het algemeen erg begripvolquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ach, hoe maak je een lief meisje die stapel op jou is duidelijk dat jij wel de lusten maar niet de lasten wilt?![]()
Gelukkig zijn er prachtige Telecasters waar je je gedachtes even in op kunt sluiten, wat een prachtig geil super mooi ding teleluvr!![]()
![]()
![]()
Wat voor één?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:33 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
mooie! die binding, ziet er vet uit, hier komt woensdag ook een nieuwe gitaar, als ik hem chill vind, want moet hem eerst nog even testen en zien
Tsja, het idee van thinline, dus zoals bij een ES-achtige. Met jouw wilde plannen om een ES/Gretsch te gaan kopen wel een gemiste kans!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:37 schreef punkjunk het volgende:
Wat is eigelijk caracterstiek voor een thinline? Die heb ik helaas niet getest bij de Feedback.
Klinkt wel lekker Dribbel_!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[tvp]
Iemand die in de buurt van Rotterdam woont moet op 1 februari zijn agenda leeghouden
Ik heb echt nog geen idee, ze zijn momenteel bezig met die dingen plannen en ik weet het ook pas sinds vrijdagquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:41 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker Dribbel_!
Welke bands spelen er nog meer die avond?
Hoe bedoel je? Had ik ze zeker moeten testen of niet de moeite waard?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, het idee van thinline, dus zoals bij een ES-achtige. Met jouw wilde plannen om een ES/Gretsch te gaan kopen wel een gemiste kans!!!![]()
Ja dat zou echt té vet zijnquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:49 schreef nipeng het volgende:
Spelen in een 013 of Melkweg zou wel stoer zijn Dribbel_
1 Feb is nog wel even weg.
Ja klopt is dit jaar ook weer, grote finale is op een groot festival in Duitsland 20.000-25.000 man. Maar dat haal je toch never het gaat erom om die 2e ronde te halenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:06 schreef Siegfried het volgende:
Concubine stond vorig jaar in de finale, op een festival in Duitsland
Naja, Concubine heeft het dus vorig jaar gehaald.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt is dit jaar ook weer, grote finale is op een groot festival in Duitsland 20.000-25.000 man. Maar dat haal je toch never het gaat erom om die 2e ronde te halen![]()
Ethel. Van Apocalyptica heb ik het kunstje intussen wel gehoord.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
Apocalyptica![]()
Da's pas cellomuziek met ballen! (Om maar eens een knuppel in het hoenderhoek te gooien).
Ja we zitten wel voordelig ingeplanned. 4 van de 8 gaan er door publiek mag kiezen. Die zijn meestal wel enthousiastquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Naja, Concubine heeft het dus vorig jaar gehaald.
Ik ken best een hoop bands die eraan mee gedaan hebben, en sowieso wel een ronde verder gekomen zijn.
En elk optreden is er eentje meerquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt is dit jaar ook weer, grote finale is op een groot festival in Duitsland 20.000-25.000 man. Maar dat haal je toch never het gaat erom om die 2e ronde te halen![]()
Ja ik ken het principe, ben bij een aantal rondes geweestquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja we zitten wel voordelig ingeplanned. 4 van de 8 gaan er door publiek mag kiezen. Die zijn meestal wel enthousiasten we spelen op het einde van de avond.
Als er in het begin bij de 1e band zeg maar 10 mensen aanwezig zijn kunnen ze max 10 stemmen krijgen (word na iedere band gestemt) En de 1e speelt om half 8 al dus dan is er meestal geen hond binnen. En wij mogen als 1 na laatste spelen om half 11 dus mooie tijddus dat is wel mooi
Maar zitten hele goeie bands tussen dus dat is weer heel moelijk maar gewoon genoeg mensen meenemne
Semi-hollowbody. Bekendste is de Telecaster thinline, Die is voor de helft massief, en heeft bovenin een klankkast met f-sleutel, waardoor die klinkt als een...ja, semi hollowbodyquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Had ik ze zeker moeten testen of niet de moeite waard?
Wat is thinline uberhoupt?
Gewoon komen dus weerquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja ik ken het principe, ben bij een aantal rondes geweest
Ga je dat verschil horen door een overdrive + MeralZOne2 extra compressor chorus delay's tWha en ene clippende ampquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Semi-hollowbody. Bekendste is de Telecaster thinline, Die is voor de helft massief, en heeft bovenin een klankkast met f-sleutel, waardoor die klinkt als een...ja, semi hollowbody
[ afbeelding ]
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Fender_Telecaster_Thinline
Blij dat ze die dingen ook in jouw maat maken ?quote:
Coolquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Huis naast me staat leeg, onder me was op vakantie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |