Ritter lijkt me wel ok denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:15 schreef Dupje het volgende:
Wat zijn goede acoustische gitaar tassen? (Moet er nog een met rugbanden)
Eigenlijk is het een TVP.
Ik ga em strax es ff luisteren!quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Goddomme, dikke party gehad vannacht bij mij thuis, en met z'n allen nummer opgenomen!
Goddomme knakkerbezopen gek.
Wouden ze om half 3 's nachts een nummer opnemen! Nou, wou met Adobe Audition klooien. Heleboel dik oversturen gek!
Gitaar en leadzang is Joren!
http://forumig.homelinux.org/zooi/lalalalalalala.mp3
lache, voor de burenquote:Op zondag 21 oktober 2007 05:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Goddomme, dikke party gehad vannacht bij mij thuis, en met z'n allen nummer opgenomen!
Wouden ze om half 3 's nachts een nummer opnemen! Nou, wou met Adobe Audition klooien. Heleboel dik oversturen gek!
Yep, die is ver heen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:32 schreef guitarist.nl het volgende:
That rocks dude!quote:Op zondag 21 oktober 2007 07:55 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Distortion op een hollowbody: http://www.youtube.com/watch?v=z7hE4cM3p5M
Dat wordt een hit!quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Geordiequote:Op zondag 21 oktober 2007 10:26 schreef Witchfynder het volgende:
Check het accent van deze dude. Geweldig! http://www.youtube.com/watch?v=0gmKM_LGV9k&NR=1
Waarom legt hij em eigenlijk meteen op de stenen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:46 schreef TeleluvR het volgende:
De zelfbouw telecaster van mijn broer is af. Om heel eerlijk te zijn, ik ben stikjaloers!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké hier komt frustratie:quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:43 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Waarom legt hij em eigenlijk meteen op de stenen?![]()
Meteen maar vintage laten lijken!quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oké hier komt frustratie:![]()
WAAROM ZEIKT IEDEREEN DAAR OVER!!!!!
Alsof er geen doekje of iets dergelijks onder ligt! Denken mensen nu serieus dat je je gitaar met grof geweld op de klinkers laat kletteren en er dan foto's van gaat nemen?
Met dit weer? Neuh...quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Meteen maar vintage laten lijken!
Mja, in het gras is mooier!
je kunt de panlappen zelfs zien liggen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alsof er geen doekje of iets dergelijks onder ligt! Denken mensen nu serieus dat je je gitaar met grof geweld op de klinkers laat kletteren en er dan foto's van gaat nemen?
Verrek nu je het zegt. Is overigens geen pannenlap, maar een soort oude, verweerde leren lap die mijn broer gebruikt bij het klussen aan gitaren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:59 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
je kunt de panlappen zelfs zien liggen!
maare sjiek gitaartje, alleen ben ik niet zo fan van een zwart element op witte slagplaat, en de strat toggle switsch!
Heb je laatst nog een link gestuurd manquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:10 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ze zijn er echt wel hoor, beter zoeken. Of over laten vliegen uit Amerika
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb je laatst nog een link gestuurd man
Verkeerde quotequote:Op zondag 21 oktober 2007 13:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt..
In het geval je het essentiële woord in mijn vorige post gemist hebt: ik heb het dus over BASmodellen.
De V en Z Metalman worden net als de Razorback V niet linkshandig gemaakt..
Korte mensuur??quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:27 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb de aandrang om een gitaar erbij te kopen![]()
aan de ene kant wil ik een ephi/gibson sg
Maar ik wil ook een tele met humbuckers ...
Wat nu?
Ik wil denk toch een sg omdat ik nog geen gitaar heb met de kortere mensuurlengete en dat wil ik eigenlijk ook eens erbij hebben
Zij er tele's met korte mensuur?(nog nooit gezien maar je weet het niet he)
Mensuur is scalelength in het hollandsgchquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Korte mensuur?? [ afbeelding ]
Scale length bedoel je?
En kan je de Epiphone SG Special wel aanraden, erg fijne gitaartjes!! Heb er ook een, en erg tevreden over [ afbeelding ]
Schijt jou dat man, lekker boeiend. Ook een bordeauxrode gehad, een SG-400, ook erg lekker apparaatje!quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:38 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Mensuur is scalelength in het hollandsgch![]()
*nadeel van de sc is imho dat het zo verschrikkelijk aan ac/dc doet denken dus zou ik nooit zo'n bordaux kleur nemen maar is knallends een gele of zo![]()
Whehe, omdat ik als ik dat ding helemaal mooi met veel geduld zelf had gespoten ik er iig de eerste week best voorzichtig mee om zou gaanquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat is het verschil in mensuur dan?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:27 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb de aandrang om een gitaar erbij te kopen![]()
aan de ene kant wil ik een ephi/gibson sg
Maar ik wil ook een tele met humbuckers ...
Wat nu?
Ik wil denk toch een sg omdat ik nog geen gitaar heb met de kortere mensuurlengete en dat wil ik eigenlijk ook eens erbij hebben
Zij er tele's met korte mensuur?(nog nooit gezien maar je weet het niet he)
Lelijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:29 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
Kom net deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Sodemieter dan een heel eind heen 14.gif.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:27 schreef Dupje het volgende:
Komt geen gitaar aan te pas, maar dan nog
Neequote:Op zondag 21 oktober 2007 19:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Sodemieter dan een heel eind heen 14.gif.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |