Is het zo? Tot op heden nog geen last van gehadquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gitaristen behoren blijkbaar bij het puistige nerdenvolk dat gaat stotteren als ze een meisje zien...![]()
![]()
![]()
Ik? Ik kan ... uhm ... beter spelen als ik helemaal over mijn gitaar hang en continu naar mijn fretboard kijk, ja dat was hetquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gitaristen behoren blijkbaar bij het puistige nerdenvolk dat gaat stotteren als ze een meisje zien...![]()
![]()
![]()
Snel je post editten he!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is hhhhhhhhet zzzzzzzo? Tot op o op op hhhhhhhhheden nog ggegegeegegeen llllllllllllllllast van gehad
Apocalypticaquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
Harptallica? Oh God, nee, das te lief.
Geef mij deze maar. Veel beter![]()
Kan m zelf ook spelen, dus maar nu een combi van Apo en Metallica versie.
Jeej een mede fanquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
Apocalyptica![]()
Da's pas cellomuziek met ballen! (Om maar eens een knuppel in het hoenderhoek te gooien).
ik stotter altijd een klein beetje, ook al zie ik geen meiden!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is dan 'schattig' heh.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:13 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik stotter altijd een klein beetje, ook al zie ik geen meiden!
Dan heb je wel een probleem. Een hekel aan gleufdieren hebben als slurfdier, maar wel van gleuven houden...quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan heb je wel een probleem. Een hekel aan gleufdieren hebben als slurfdier, maar wel van gleuven houden...
Sorry hoor, ik ben wat vrolijk, heb een nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
Ach, hoe maak je een lief meisje die stapel op jou is duidelijk dat jij wel de lusten maar niet de lasten wilt?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan heb je wel een probleem. Een hekel aan gleufdieren hebben als slurfdier, maar wel van gleuven houden...
[ afbeelding ]
Maar die is zonder gleufquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mooie! die binding, ziet er vet uit, hier komt woensdag ook een nieuwe gitaar, als ik hem chill vind, want moet hem eerst nog even testen en zienquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Telecasters zijn over het algemeen erg begripvolquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ach, hoe maak je een lief meisje die stapel op jou is duidelijk dat jij wel de lusten maar niet de lasten wilt?![]()
Gelukkig zijn er prachtige Telecasters waar je je gedachtes even in op kunt sluiten, wat een prachtig geil super mooi ding teleluvr!![]()
![]()
![]()
Wat voor één?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:33 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
mooie! die binding, ziet er vet uit, hier komt woensdag ook een nieuwe gitaar, als ik hem chill vind, want moet hem eerst nog even testen en zien
Tsja, het idee van thinline, dus zoals bij een ES-achtige. Met jouw wilde plannen om een ES/Gretsch te gaan kopen wel een gemiste kans!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:37 schreef punkjunk het volgende:
Wat is eigelijk caracterstiek voor een thinline? Die heb ik helaas niet getest bij de Feedback.
Klinkt wel lekker Dribbel_!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[tvp]
Iemand die in de buurt van Rotterdam woont moet op 1 februari zijn agenda leeghouden
Ik heb echt nog geen idee, ze zijn momenteel bezig met die dingen plannen en ik weet het ook pas sinds vrijdagquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:41 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker Dribbel_!
Welke bands spelen er nog meer die avond?
Hoe bedoel je? Had ik ze zeker moeten testen of niet de moeite waard?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, het idee van thinline, dus zoals bij een ES-achtige. Met jouw wilde plannen om een ES/Gretsch te gaan kopen wel een gemiste kans!!!![]()
Ja dat zou echt té vet zijnquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:49 schreef nipeng het volgende:
Spelen in een 013 of Melkweg zou wel stoer zijn Dribbel_
1 Feb is nog wel even weg.
Ja klopt is dit jaar ook weer, grote finale is op een groot festival in Duitsland 20.000-25.000 man. Maar dat haal je toch never het gaat erom om die 2e ronde te halenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:06 schreef Siegfried het volgende:
Concubine stond vorig jaar in de finale, op een festival in Duitsland
Naja, Concubine heeft het dus vorig jaar gehaald.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt is dit jaar ook weer, grote finale is op een groot festival in Duitsland 20.000-25.000 man. Maar dat haal je toch never het gaat erom om die 2e ronde te halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |