Maar ik kan me nooit verstellen dat een thinline even warm en vol klink als een Gretsch. Ik ga ze allebei nog maar eens uitvoerig testenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Semi-hollowbody. Bekendste is de Telecaster thinline, Die is voor de helft massief, en heeft bovenin een klankkast met f-sleutel, waardoor die klinkt als een...ja, semi hollowbody
[ afbeelding ]
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Fender_Telecaster_Thinline
edit: de andere gitarist/zanger van mijn band heeft er een, zonder Bigsby, maar klinkt echt tof. Lekker vol, maar wel die felle twang.
[ afbeelding ]
Voor al uw trouwpartijen, onversneden rock.![]()
morgane is ook vrouwlijk en ook af en toe hier, dus we kunnen er wel 1tje missenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:35 schreef -Menn0- het volgende:
Lief blijven tegen het enigste meisje hier
Mooi geworden die zelfbouw tele! Meegespoten headstock, kijkt je broer vaak op tdpri.com?quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:46 schreef TeleluvR het volgende:
De zelfbouw telecaster van mijn broer is af. Om heel eerlijk te zijn, ik ben stikjaloers!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let bij Gretsch wel ff op de kwaliteit. Een goede vriend van mij heeft een 'goedkopere' gretsch en die heeft echt veel problemen met quality-control gehad, zowel met de hals, body als electronica. Ik denk dat het een uitzonderingsgeval is, maar het is misschien wel goed om te weten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:23 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Maar ik kan me nooit verstellen dat een thinline even warm en vol klink als een Gretsch. Ik ga ze allebei nog maar eens uitvoerig testen.
Ontzettend doom mannetje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:08 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb het liefst alles de zelfde kleur gespoten
alles zwart(vind ik persoonlijk wel het mooist)
Ik rook niet en beide gitaristen in mijn band roken niet. Sowieso rookt alleen onze zanger ironisch genoeg, maar we doen ons best ook hem daar vanaf te brengen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef punkjunk het volgende:
Haha, en dan flikker je van je fiets, en dan is je prachtige nek van je 1500 usd strat kapot.
Ff tussendoor, iemand zei net: alle gitaristen roken!
Hoe zit dat hier?
Ik in ieder geval wel zo nu en dan.
Ik ben een erg incidentele roker, en dan alleen sigaren uiteraardquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef punkjunk het volgende:
Haha, en dan flikker je van je fiets, en dan is je prachtige nek van je 1500 usd strat kapot.
Ff tussendoor, iemand zei net: alle gitaristen roken!
Hoe zit dat hier?
Ik in ieder geval wel zo nu en dan.
Haha, sigaren, uiteraard!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik ben een erg incidentele roker, en dan alleen sigaren uiteraard.
Calva. Uit de schedels van je verslagen vijanden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:58 schreef Witchfynder het volgende:
Dacht altijd dat dat een gebraden everzwijn en een pul mede was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |