Ja als je je iedere dag scheelt gaat blowenquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:09 schreef punkjunk het volgende:
Haha, true true! Maar kenissen die blowen die onthouden je naam nog niet eens, bij mij dan. Maar ik ga dan ook vooral met boeren om, die zupe alleen maar.
Ikke niet. Wel heel even gedaan, is ongezond, is duur en je gaat er zelf ook naar stinken. Dus niet meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef punkjunk het volgende:
Ff tussendoor, iemand zei net: alle gitaristen roken!
Hoe zit dat hier?
Ik in ieder geval wel zo nu en dan.
Van een groupie van me, maar ze heb er geen kaas van gegeten blijkt maar.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:36 schreef Cynic het volgende:
Van wie komt die geniale stelling trouwens?
Kaas. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Van een groupie van me, maar ze heb er geen kaas van gegeten blijkt maar.![]()
Als ze er kaas van kan eten wordt het wellicht toch tijd om net iets vaker onder de douche te gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Van een groupie van me, maar ze heb er geen kaas van gegeten blijkt maar.![]()
Ik zat net een berliner bol te etenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze er kaas van kan eten wordt het wellicht toch tijd om net iets vaker onder de douche te gaan.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze er kaas van kan eten wordt het wellicht toch tijd om net iets vaker onder de douche te gaan.
Daar vraag je ook om met die punten hequote:Op maandag 22 oktober 2007 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
Stootte ik net met mijn Dean tegen mijn cabHARD!
Net met de onderste 'punt' [ afbeelding ]
Niks aan de hand gelukkig!! [ afbeelding ]
Schrok me wel even de tering man![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |